Ostati pozitivan u negativnom svijetu


Zig Ziglar
Izdavač: Katarina Zrinski 2003.

Ja sam Biblija svome susjedu: on me čita kada se sretnemo, danas me čita u mojoj kući, sutra na ulici; on može biti moj rođak ili prijatelj ili tek obični poznanik; on ne mora znati ni moje ime, ali on me ipak čita. Anonimus

Nada je temeljna značajka svake promjene. A ohrabrenje gorivo koje nadu održava na životu.
Alfred Adler

U vrijeme promijene oni koji uče, naslijedit će zemlju, dok će se izučeni naći izvrsno osposobljeni za život u svijetu koji više ne postoji. Eric Hoffer

Romantika – prava romantika – događa se po cijeloj kući tijekom dana i nije rezervirana isključivo za mrak spavaće sobe. Tvrdi se da su za preživljavanje potrebna četiri zagrljaja dnevno, a osam do deset zagrljaja dnevno ako zaista želite živjeti život. Petnaest ili više učinit će vas poletnim.

Božja je riječ poput cjepanice na ledu smrznutog jezera. Kada se led otopi, cjepanica pada u vodu i postaje dio jezera. Iskušenja na koja nailazimo u životu nalik su na proces topljenja. Ona tope srce i dopuštaju Božjoj riječi da postane dio nas.

Ne morate odlično početi, ali morate početi biti odlični. Prvi korak čini drugi mnogo lakšim i, prije no što shvatite, već vam je krenulo. Joe Sabah

Ljudi koji su vješti komuniciranju izražavaju se tako jasno da ne ostavljaju mjesta zbunjenosti u umovima onih koji ih slušaju.

Ako vas uzimam onakve kakvi jeste, vi ćete ostati takvi kakvi jeste. Ali, ako vas uzimam onakvima kakvi biste mogli postati, postat ćete upravo takvi. Goethe

Ne brini zbog sitnica jer tko će se za godinu ili dvije sjećati tih beznačajnih poteškoća.

Proučavajte Bibliju kako biste stekli mudrost, vjerujte u nju kako biste stekli sigurnost, slijedite je kako biste stekli svetost. Anonimus

Biblija je prozor u ovoj tamnici kroz koji možemo promatrati vječnost. Timothy Dwight

Kažeš li: Ja si to ne mogu priuštiti, tvoj mozak prestaje raditi. Upitaš li: Kako si ja to mogu priuštiti, potaknut ćeš mozak na rad. A reći: Ja si to ne mogu priuštiti, znak je mentalne lijenosti.

Učinite svakog dana dobro djelo. Dobro djelo je čin obazrivosti učinjen u tišini, bez samodopadnosti i bez očekivanja nagrade ili naknade. Ljepota takvog djela je u tome što ono ima pozitivan utjecaj i na dobročinitelja i na onoga koji prima uslugu. Nijedan od njih nakon toga nije isti kao prije.

Spasenje dolazi kroz vjeru, a poznavanje biblije kroz djela. Charles Simeon

Posvećena meditacija na Božju riječ važnija je za duševno zdravlje čak i od molitve. Mnog je važnije da vi čujete Božje riječi no da Bog čuje vaše, iako će jedno uvijek voditi drugomu. F.B.Meyer

Osobni rast povećava uzbuđenje i ima izravan utjecaj na njihov stav, a oni zatim pozitivno utječu na stav ostalih zaposlenika.

Biblija je živa, ona mi govori, ona ima noge, ona trči za mnom, ona ima ruke, ona me čvrsto drži.
Martin Luther

Kad si mislila da ne gledam, nasmiješila si se i zbog toga sam i poželjela biti lijepa.
Kada si mislila da ne gledam, brinula si za mene, a ja sam poželjela biti sve što mogu biti.
Kada si mislila da ne gledam – pogledala sam… i poželjela reći hvala za sve ono što si učinila kada si mislila da ne gledam.

Biblija se uzdigla do svojeg sadašnjeg položaja zato što zaslužuje taj položaj, a ne zbog toga što je Bog poslao nekoga s naramkom punim trikova kako bi dokazao svoju božansku uzvišenost. Bruce Barton


06.03.2020. u 14:03 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2020  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2020 (74)
Siječanj 2018 (14)
Kolovoz 2017 (22)
Prosinac 2016 (26)
Travanj 2016 (15)
Lipanj 2015 (24)
Kolovoz 2014 (14)
Travanj 2014 (12)
Siječanj 2014 (31)
Ožujak 2012 (10)
Rujan 2011 (19)
Svibanj 2011 (13)
Siječanj 2011 (11)
Listopad 2010 (24)
Ožujak 2010 (12)
Siječanj 2010 (9)
Prosinac 2009 (13)
Listopad 2009 (10)
Rujan 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ako ste ljubitelji čitanja, ovdje možete pročitati meni najdraže dijelove pročitanih knjiga. Ako želite prodiskutirati o pojedinoj knjizi ili navesti neku sebi dragu, samo se javite.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr