prepreke

srijeda, 04.04.2007.

Veselje

Zašto bi čovjek bio živčan kad je u istom sosu ko i svi? Jučer smo imali sjednicu u toj školi (privatnoj). Đaci su katastrofa. Apsolutno niš ne rade i niš ih ne zanima. U drugom gimnazije ne znaju nacrtat graf y=2x+3. Nisu čitali ni Harry Pottera a kamoli druge knjige. Nisu ni gledali filmove, baš nikakve filmove osim onih 'ševa, šora, mačevanje'. Svaki put me pitaju gdje je Enter na tastaturi. A gdje je Word? Važno im je s kim hoda Eva Longoria. Imaju skupe iPodove sa narodnjacima koji trešte pod nastavom.
OK, nije sve u štrebanju. Bili su na putu i porazbijali sve u hotelu. Malo su se zabavljali. Sad agencija i škola imaju okapanja s hotelom.
Na nacionalnom ispitu su na oko 8%. Glupo im je to.
A na sjednici smo MI dobili po p... Kao nisu učenici krivi. Mi od njih živimo. Nema kažnjvanja i nema izbacivanja. Nema rušenja. Treba elegantno dati dva i tri. Jer će otić u drugu školu pa će njima plaćat školarinu.
I onda će moja kćer koja rastura u državnoj gimnaziji doć na prijemni za faks i može se desit da one ne bude primljena a oni pošto imaju love, imaju i veze, bit će primljeni. Baš lijepo. No, veseli to što sam prošli tjedan barem dobila plaću za 11. i 12. mjesec. Rekao mi je direktor da mi je to super jer da je to ko prisilna štednja. Kao nema love, pa onda dođe odjednom. I to u četvrtom mjesecu za prošlu godinu.
Sad moram pametno rasporedit tu lovu na sljedeća tri dana jer moram platit sve kaj sam posudila. Jer sam štedila.
Nema veze sa slikovnicom, ali me zato ona veseli još više. Jer nema idiotskih učenika i još debilnijeg ravnatelja koji liže guzicu njihovim roditeljima zbog love.

- 17:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.