prepreke

srijeda, 17.01.2007.

Dražesna

Danas sam se našla s Dražesnom. Ona je slikarica i osjećam da ima kliker. Mislim, ima ona kliker za puno stvari to otprije znam, al' činilo mi se danas da može i hoće nesto suvislo izmisliti. Sve sam joj ispričala - baš sve otpočetka moje svemirske odiseje i pala je u nesvijest. Popljuvala je što se popljuvat mora, oduševila se s onim s čim se mora oduševit i to je to.
Sada opet preostaje da vidimo što i kako će ona s tim. Nadam se, i očekujem da ćemo udružiti snage i nešto izvesti što će biti u materijalnom obliku. Čak joj se i sviđaju moje crtarije. Možda uključimo i svoju djecu u to. Jedva čekam sve. Ne znam točno što, al jedva čekam bilo što.
Ovih dana ću poslati mail Stričeku. Reći ću mu da sam imala problema u obitelji što je i istina, eufemistička.

- 15:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.