bosim nogama

15.03.2005., utorak

Oporo

Eto, već drugi puta danas srećemo se tu na istom mjestu. Ja sam samo u prolazu jer mi se ovaj put čini nekako najkraćim da ulovim one minute koje mi nedostaju, a ti mi kuckaš kroz staklo kafića i mimikom mi govoriš da si još uvijek tu i da piješ svoju treću kavu. Pogled ti preko mojih ramena traži još neko lice u prolazu, naginješ se malo lijevo-desno i mahneš rukom, pogled ti se malo ugasi i neka opora crta sjevne kroz svježe oprani sjaj stakla.

Piješ li doista tu kavu ili je u šalici samo ona praznina koja te ohladi do kostiju, tako da moraš sjediti u kaputu da se ne vidi tvoje drhturenje? Tražiš li mrvice života u rastvorenim novinama pred sobom ili samo čekaš dodir neke tuđe ruke u prolazu da okrhneš dijelić dokaza da su vani ptice danas poletjele drugačije nego jučer?

U tvojim očima poziv, možda zadnji danas. Žuri mi se, ali popiti ćemo ipak tu kavu, moju prvu jutros, a tvoju četvrtu. Ja častim.


- 08:02 - Misao se pojavi i nestane,ovdje je zabilježi ako želiš (19) - print - # - On/off -

<< Arhiva >>

[favs] [linkovi] [arhiva] [mail] [blog]





Muzika:noći izvan konteksta
Slika:Catherine McIntyre

Copyright © 2005-2010 plejadablue

Free Counter


online