bosim nogama

25.02.2005., petak

Jugo 2004.

Da se pojaviš opet u mom životu, otišli bi, znaš u onaj kafić u blizini mora kamo si me jednom odveo, gdje smo pili i prolili čokoladu, gdje si me ljubio i gdje smo bili jedno. Htjela bih da on doista postoji, makar i u prošlosti kad sam nogom pisala “more”u pijesku sjedeći na drvenom trijemu. Bila sam naslonjena na tebe zatvorenih očiju i udisala miris čokolade.

A ti si me milovao,nježno, pa zločesto uvukao ruku ispod majce, grudi mi dirao, a druga ruka zavukla ti se među moja bedra, da,baš tu, a ja sam prolila čokoladu. I nije više bilo konobara,u galeba se pretvorio i odletio. A ti si me povalio na pijesak,jugo je bilo, na vlažni, mlačni pijesak,osjećala sam tu toplinu na leđima a ruke sam pružala prema tebi, otkapčala sam ti košulju ali prsti su mi malo drhtali.I ti mi nisi htio pomoći jer su tvoji prsti imali pametnijeg posla, a gumbi na hlačama su ti doista popucali jer nikada nisi bio tako uzbuđen. Ni ja nikada nisam vidjela da je on tako uzbuđen, tako tvrd i velik osim možda u ono jutro uz more, ali to je bilo kasnije (ili prije?) Morala sam te dodirnuti i ljubiti te tamo gdje čekaš i gdje ti najviše voliš.

I želja do boli u tom toplom pijesku, a krik galebova iznad nas, ruke sam ti ovila oko vrata i povukla te na sebe jer sam i tvoju toplinu htjela osjetiti. I čula sam i osjećala valove,znam kako se valovi razlijevaju po pijesku kad je jugo i kad more nije modro nego sivo. I željela sam te u sebi, a ti si mi podigao ruke iznad glave, zario ih svojima u mlačni pjesak i ljubio mi usne dok si me ispunjavao. Tako je bilo iako taj kafić ne postoji. A bili smo jedno, jedrili na valovima pjeska i mora a more je došlo do nas,traje i traje,vrhovi su bili sve bliže, galebovi su nas zvali gore u zraku i sve smo im bliže bili. I vrisak moj,tvoj,galebova.

Eto,zato bih htjela da taj kafić doista postoji,kafić sa drvenim trijemom (iako mislim da je kameni),gdje sam volila jugo i prolila čokoladu, gdje si je ti usnama pio s moje ruke i gdje smo po tko zna koji puta bili jedno.

- 00:27 - Misao se pojavi i nestane,ovdje je zabilježi ako želiš (13) - print - # - On/off -

<< Arhiva >>

[favs] [linkovi] [arhiva] [mail] [blog]





Muzika:noći izvan konteksta
Slika:Catherine McIntyre

Copyright © 2005-2010 plejadablue

Free Counter


online