u oblaku dima...

nedjelja, 10.02.2008.

the name

Kružim po sobi, misli mi jure, nervozno pucketam prstima... Svaki tren osluškujem zvuk, jesu li vrata zaškripala ili je to samo moja paranoja... Tu i tamo bacim brzi pogled u ogledalo i vidim zbunjenu, izgubljenu osobu... Ne volim tišinu, ne volim muk koji se proteže mojom sobom otkako se trenutak u mojim mislima vratio. I proklinjem taj dan kada sam si dopustila da vjerujem u ljude, kada sam dopustila sumnji da objasni svoje razloge...
a nisam ih dobila...

I sada je samo još gore, jer nešto još uvijek stvara... nemir...
I pogledam još jednom kroz prozor... i ne vidim ništa. Približim se staklu da udahnem hladnoću koja se želi probiti...

I tada... samo magla... I napiše na prozoru ime koje je jedini uzrok svega...
I sve što ja moram učiniti je izbrisati to ime iz misli, zauvijek, baš kako sam obrisala ta slova sa prozora...
Tek tada... ja bit ću spašena...
- 22:43 - KojE SloVo (2) - PrInT - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.