u oblaku dima...

srijeda, 03.10.2007.

once and again

Ludilo je iza mene, prošlo je kako je prošlo, faks i sve je onak, ali,...bože moj, sve su to životne situacije i nije ništa strašno, upisala parcijalu, tako je moralo i bit i dobro. rolleyes Sad sve 4 u zrak, maksimalno isključit mozak i živjeti kao nikada do sad. I to sve u ovih 5 dana što je ispred mene. Ajmo sve iz početka i sve svesti na "Time of my life"... pjeva
Ne, definitivno se ploča okreće i neće više biti s ranja kakvih je bilo, jer sve me to dovelo do doslovnog ludila. Frend mi je sam rekao da izgledam kao da sam poremećena jer sam sjedila na krevetu i jela čokoladne cornflakese smijeh , a koliko sam kava popila ni sama ne znam. Moram se odvikavat od tog zla... zujo
Ugl. ..Treba imati nakakav raspored, nekakav plan, onda će sve ići lakše. Bit će bolje organizacije s vremenom, sa druženjem, sa svime... Ukratko, jedva čekam da napunim baterije jer imam filing da kad se sad zaletim, dignut će se veelika prašina. Jej! zubo I ovoga puta bit će to baterije kojima manje treba da se ponovo napune. Odlučila sam izbjegavati neke stvari, one koje me i malo nerviraju, opterečuju ili mi na bilo koji način narušavaju unutarnji mir... prestajem biti mazohist!
Sad mi je dosta i faksa i bolonjeza i Zagreba i stana i strke...
Frendovi me očekuju, bit će druženja kiss , smijanja , video projekcija, horor filmova, dobre mjuze, bit će svegapartynjamismokin thumbup ... Hoće li 5 dana biti dovoljno za to sve što me čeka? Ma mora, sada dolazi moje vrijeme! Nakon kaosa mora slijediti nešto mirnije, nešto bolje, ne može vječno biti K razdoblje...

Današnji je dan ipak završio nekako lijepo, zahvaljujući mome malome bratiću. Za rođendan smo mu buraz i ja kupili malu enciklopediju o velikim svjetskim dostignućima, lijepu poučnu knjižicu s još ljepšim ilustracijama. I ima li što lijepše nego kad ti mali bratić dođe sav sretan i kaže "Hvala" i da mu je to baš trebalo ?
Neopisivo... Djeca su zakon cerek
- 23:37 - KojE SloVo (1) - PrInT - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.