one love one life

subota, 19.04.2008.

SAMOPOŠTOVANJE ili over and over again...

"No one can make you feel inferior without your consent."Eleanor Roosevelt

Samopoštovanje je kada osjećaš da vrijediš i da si se sposobna suočiti sa životnim izazovima. Ono je esencijalno poput zraka koji udišemo i jednako tako nevidljivo. Dolazi iz same naše dubine, a opet reflektira se u svakoj i najmanjoj izvanjskoj akciji koju poduzmemo, bila ona velika ili posve mala. Njime mjerimo našu vrijednost i najvažniji je temelj naše duše.
Ako je samopoštovanje lekcija koju trebaš naučiti, biti ćeš testirana opet i opet sve dok ne budeš sigurna u to tko ti jesi i dok ne povjeruješ i ne shvatiš svoju istinsku vrijednost. A tvoje tijelo će ti i te kako priuštiti prilike za učenje te lekcije tijekom cijelog života.
Tijelo će testirati tvoju odlučnost da sebe vidiš kao vrijednu osobu bez obzira na to kako izgledaš u tom trenutku. To je njegova svrha... Da nađeš vrijednost u sebi!!!

"It is not what happens to you, it is what you do about it"

Kad sam prvi put to iskusila ne znam, ali jasno se sjećam ljeta 1999... Pero i ja smo se trebali napokon vidjeti nakon preeedugog perioda (koji je on proveo na moru i u inim lukama).. Moja ljubav!! A ja.. Kriste Isuse!!! Ni nema prigodnih riječi kako sam izgledala.. Pokupila sam nekakvu kožnu boleštinu, svojevrsni herpes.. Nigdje dugdje nego po cijelom licu i ranenima.. Krastica na krasti ne baš privlačnih tonova. I tako On je stigao, brod je uplovio u luku.. A ja NE Izgledam.. Pa neka mi netko kaže kako izgled nije bitan..uf.

Image and video hosting by TinyPic

Ali svladala sam svoju lekciju... I otišla na Otok naći se sa osobom koju sam čekala godinu dana. Ja. Moram vam reći da su koža i kosa najneistraženija područja medicine i svi ljekovi su..
Ali nisam se zavukla u kuću... I znate šta.. Nakon susreta s njim, samo par dana nakon to nešto s moje kože je počelo nestajati!!!
Gdje ljekovi nisu pomogli, pomoglo je suočavanje i prihvačanje.
Nažalost, on je svoj problem odlučio ne riješiti. Kroz svoju bolest odlučio je proći sam, mada je uz mene bio, meni nije dozvolio isto.
Imao je i imati će zauvijek moje poštovanje i moju ljubav.
Imam i priču sa Alopecijom areatom ( ispadanje kose u pravilnim krugovima!!)... I to se riješilo.. Ali to je već druga priča.. Mada jednako ugodna kao i prva.
No skrenula sam s teme...

Dakle proces izgradnje samopoštovanja ima tri koraka:
1. Prepoznati što ti stoji na putu... npr. Tvoja uvjerenja koja te ograničavaju.
2. Istražiti svoju dušu do duboke spoznaje o tkome tko si uistnu.
3. Poduzeti akciju.

Trebali bi razumjeti da će naše unutarnje biće uvijek biti isto, što se za naše tijelo nikako ne može reći.. Ono je promjenjivo.

Podsjetite se katkada na činjenicu da je samopoštovanje promjenjivo jednako kao i tijelo. njega ćete imati, izgubiti, njegovati, podizati.. I biti prisiljeni nanovo ga izgrađivati..over and over again...

Faze...
Image and video hosting by TinyPic

Ove baš i nismo svjesni, ali svi smo jednom izgledali ovako.. i teško da možemo biti ružniji od ovog graha!!

Image and video hosting by TinyPic

Ni tu još nismo zabrinuti.. a svi oko nas misle da smo neodoljivi.. ya right.. naborani, smežurani i poprilićno mutavi ako ćemo iskreno, ne?

Image and video hosting by TinyPic

Samo ću reći da je u toj fazi celulit kobasičice i špekić... zakon!!!

Image and video hosting by TinyPic

Hm.. a tu smo već počeli misliti... I vjerovati onome što drugi kažu o nama i našoj vrijednosti.. međutim još toga nismo svjesni..

Image and video hosting by TinyPic

U ovoj fazi smo masovno najebali.. oproste mi što psujem.

Image and video hosting by TinyPic

što reči... netko je vidio tvoju ljepotu?

Image and video hosting by TinyPic

valjda najveća duhovna radost... i tjelesna preobrazba..

Image and video hosting by TinyPic

poštujete li svoje tijelo... u svim njegovim fazama... jeste li svjesni njegova savršenstva?!
Postanite.

- 18:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #