srijeda, 24.10.2007.

What have I done wrong?

Rekla je: "Promijenila si se."
Ja sam rekla: "Zašto to misliš?"
Rekla je da sam se razbahatila i da pljujem po svemu.
Ja sam je pitala po čemu to točno.
Ona je rekla da sam se smijala jednom natpisu u svlačioni, a da to nije smiješno.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ja sam rekla-dobro.
Ja sam mislila-nisam se promijenila, oduvijek sam bila takva. Uvijek su mi takve stvari bile smiješne. Samo što sam sada odlučila iskazati svoje mišljenje o tome. Meni nitko nikada ne može reći da nisam slušala ljude i bila rame za plakanje kad je trebalo. Zbilja jesam, bez lažne skromnosti. I dalje sam takva. Samo sam sada odlučila izolirati one dijelove koji me ni u kojoj verziji nimalo ne zanimaju. Koje sam znala slušati satima i satima. Čak i kada nitko nije htio biti moje rame za plakanje. Slušala sam. Sada sam jednostavno odlučila prestati. Previše informacija dobijam na dan i ne želim znati još i one meni potpuno nevažne.
E sad, po tom pitanju sam se promijenila. Zapravo i nisam, samo sam promijenila pristup određenim stvarima.
Odlučila sam isključiti licemjerje iz svog života. Jer ja licemjerje prezirem.
I ne želim govoriti jedno, a raditi drugo.
Niti želim ponašati se tako da izgledam kao da me nešto zanima, a zapravo to nije istina. Nije pravedno ni prema drugima, a ni prema meni.



I baš je sve sjebano. I škola. I vrijeme. I odnos sa starom. Ali oke, to zapravo varira.
Želim samo malo odmora. Od svega. I svih.
I želim dva iz matematike. Ajoj! Kad bi se to bar ispunilo.
I želim barem dva iz zemljopisa.
I želim da me sutra probudi sunce.
I želim gledati neki dobar film.
I želim opet ići u Prag.
I želim da moje oči poprime točno određenu boju.
I želim svašta.
I želim prestati pisati ovaj post i zamarat sve žive.
I želim vam reći da idem na francuski. ((:
I želim vam reći da vas sve voli vaša Muha!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


20:53 | Komentari (40) | Print | ^ |

utorak, 16.10.2007.

Svašta, a ništa....

Dugo vremena nemam pojma o čemu da pišem i onda mi na pamet odjednom padne sto ideja i kad krenem pisati ne mogu se sjetiti više niti jedne. Hmmda...

Uglavnom... Da li je itko gledao onaj dokumentarac o debelim Amerikancima?
Ja nisam znala da li da bljujem, da plačem ili da se smijem... Neka mi sad samo netko od mojih kaže da se loše hranim... Fuj bogte!
Ja ne mogu vjerovati da cura mojeg godišta koja ima metar i pol može imati preko 80 kila, strašno.



Nikad baš nisam voljela mekdonalds, ali mislim da ću sad tamo samo kad mi ne bude bilo druge...

Eto, dužna sam par štafeta...

1.Izdvoji jedan trenutak života koji će ti zauvijek ostati u pamćenju:
-ma ne znam....puno će meni toga zauvijek ostati u pamćenju, ali sada se ne mogu ničeg određenog sjetiti.

2.Kada bi od svih mrtvih osoba na svijetu mogla vratiti jednu osobu to bi bila?
-moja baka, naravno.

3.Što misliš(ali iskreno)kakvu sliku imaju o tebi tvoji frendovi/ice...
-mwahahaha, sve najgore (: ma ne znam, često mi govore da sam ja malo zla, podla i perverzna, samo ne znam je li to jedino što misle o meni....hihihih....ma ja se jedino nadam da znaju da ću biti tu kada me zatrebaju....

4.Najtužniji trenutak u tvome životu ..
-ima njih više, ali onaj najgori je bakina smrt.....ne znam, bila sam s njom jako povezana i to me jako pogodilo....

5.Kada bi mogla/o vratiti vrijeme promijenio/la bi..
-ma kad prvo pomislim na to mislim si kako bih htjela puno toga promijeniti, ali onda shvatim da u principu to ni ne bih htjela.....ne znam, ja mislim da se uvijek trebamo malo opeći u životu da bismo shvatili kolko nam on zaista vrijedi i trebamo napraviti puno pogrešaka kako bismo iz njih naučili uistinu živjeti....iako se to ne može naučiti...

6.Izdvoji 4 najbolja prijatelja i što kod njih cijeniš a što te iritira iskreno...
-Adriana-cijenim: to što je uvijek entuzijastična i što pokazuje to koliko joj je stalo do svih njezinih prijateljica....što se zna razveseliti malim stvarima...nesebičnost i pažljivost....ima toga naravno još puno, ali bih mogla tako do sutra...
-iritira me: to što se zna ponašati malo predjetinjasto i što je preplašljiva, al oke, sve je to za ljude...

-Tena-cijenim: zna slušati (a bome i brbljati lol), otvorena je i iskrena, i tu je kad je trebaš....
-iritira me: kad se ponaša kao najveći faking emo na cijelom svijetu....kad mi počne s brijama da bi svima bilo bolje da nje jednostavno nema najrađe bih ju zadavila....

-Florentina-cijenim: to što se uvijek zna našaliti na vlastiti račun i što ne dopušta da se itko loše odnosi prema njoj....to što uvijek bubne glupost kada nastane neugodna tišina...
-iritira me: katkad jako nepromišljeno postupa i tada je sposobna uništiti nešto što je čini jako sretnom...

-Petra-cijenim: to što se uvijek smije i što se zna zabavljati....i poštena je....
-iritira me: to što se naljuti na mene kad ne mogu s njom van, a nije svjesna da su se vremena promijenila i da ja jednostavno više nemam vremena ići van svaki dan, a postoje i one koje ne vidim po tjedan dana i nikad mi to ne zamjere....

-Ida-cijenim: otvorenost, zajebanciju, određenu srčanost....ima zaraznu volju i smijeh....
-iritira me: malo djetinjasta zna bit....
(i Ida, ono NIJE smiješno....mwahahahahahahahaha)


Štafeta nambr tu:
Savršen dan: kad ga doživim javim vam...
Što me na ljudima prvo privuče: oči i osmjeh....a ako puše cigarete, onda i način na koji puše...
Da morate, biste li uzeli ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru, nema voljenu osobu pokraj sebe ili ulogu čovjeka koji nema u izobilju, ali kraj sebe ima voljenu osobu? onak, jel postoji osoba koja bi stavila ono prvo?
Koje je ime upisano u tvom rodnom listu? Dolores
Nadimak? Doli, Muha, a i roditelji mojih prijatelja imaju običaj nazivati me Dolica....Mwahahahaha XD
Koliko će biti svjećica ove godine na tvojoj rođendanskoj torti? 15
Kojeg ti je datuma rođendan? 18.11. (don`t forget XD)
Koja ti je najdraža životinja? mačka
Koje su ti boje oči? ja to ne mogu definirati....nešto između smeđe, zelene i žute....
Koje ti je boje kosa? smeđe
Imaš li negdje na tijelu piercing? nažalost ne
Imaš li negdje na tijelu tetovažu? nažalost ne
Koje su ti boje čarape? trenutno? ovaj...sad me sram.....roze s nekim cvjetićima.... ((:
Imaš li sretan broj? ne znam baš jel mi sretan, al ga volim-11
Gdje bi voljela putovati? a dje ne bih?
Omiljeni film? Zameo ih vjetar, Sjaj u travi, Brižni vrtlar, Gospodar Prstenova, ima ih puno...
Omiljeno mjesto za odmor? trava u Cambridgeu
Omiljeno jelo? francuski krumpir mi je pao na pamet, pa neka ostane...
Da li neki dan u tjednu posebno voliš? pa ono, valjda subotu....ali meni valja svaki dan kad nemam matematiku....
Što u zadnje vrijeme najviše od pjesama slušaš? sunrise, hvata me panika, bog,...
Koju pastu za zube koristiš? ček da vidim, znam da je neka fina....eh, zirodent herbal total care...
Omiljeni restoran? asia, vaya con dios
Omiljeni cvijet? nisam razmišljala nikad o tome.....al volim dosta tulipane...
Koji fast-food restoran najviše voliš? mwahahahahaha ((: (fuj!)
Omiljeno pice? vruća čokolada s mou karamelom
Kako si izgledala kad si imala 10 godina? okruglo...
Od koga si dobila zadnji mail? registracijski mejl za avast!...
U kojem bi dućanu voljela imati karticu od 75 % popusta? u top shopu, algoritmu, bershki, conversu....ooo, našlo bi se....
Šta radis kada ti je dosadno? spremam ormar.....al ne uvijek...
Koji od tvojih prijatelja živi najdalje u km? anđela
Što je trenutno najbolje u tvom životu? nova sredina napokon...
Tko će ti prvi odgovorit na štafetu? ne vjerujem da će itko biti glup kao ja da ovo ide pisati...
Koliko je sati u ovom trenutku? 19:18
Čokolada ili vanilija?? čokolada
Ljeto ili zima? ljetooo
Toplo ili hladno?? Toploooo
Crno ili rozo?? crno
Narodnjaci ili metal? metal
Motor ili auto?? motor
Koja ti je najdraža boja? ljubičasta, zelena, siva, smeđa....neutralne boje uglavnom
Kakve ljude voliš? ma svakakve
Što misliš o petku 13-om? a to mi je glupo, ja sam čekam da se nešto kul desi, a nikad ništa....pih! jbt petak 13.
Da li si praznovjerna? bila jesam, ali sad sam sve manje i manje.....


Mislim da vam je dosta ovog posta više....

Voli vas sve Muha!


19:26 | Komentari (21) | Print | ^ |

subota, 06.10.2007.

Bzvz. post

Trenutno sam inspiracije bez, pa evo jedan post u čast:

Moje prve jedinice u srednjoj školi.

Image Hosted by ImageShack.us


P.S. Hoće li netko pogađati iz čega je? ((:

Image Hosted by ImageShack.us


Osjećam neopisivu želju za gledanjem Gospodara Prstenova (I`m a freak).

Ovo je moj novi mali mačić, mama ga nije htjela hraniti, pa smo ga morali na dudu hraniti. Ćuba mu je ime, točnije, Ćuba Pero. A žensko je. (:









Strgala sam si tipkovnicu kad sam vadila tipke.
(Ne može čovjek vjerovat što se sve može naći u tipkovnici, ex. mrtve muhe, čips, kruh, etc.)

Što ja volim produžene vikende i dan škole u utorak!

Voli vas sve Muha!


14:12 | Komentari (42) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

eXTReMe Tracker