Nepoznati Zagreb

30.06.2014., ponedjeljak

Univerzalno pomagalo

Jučer protiv sunca na +30, danas protiv kiše na +15!



Savski nasip, na putu prema Hreliću za vrućeg nedjeljnog prijepodneva. Snimio: Vanja

Oznake: savski nasip, Hrelić, fotka, žena


- 10:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #
  • Japanci su majstori u tome... (Bergaz 30.06.2014. 11:15)
  • Lijepa fotka s nasipa, a današnja vremena su čudna. (gogoo 30.06.2014. 11:23)
  • Zamisli tek kad usvojimo njihove šeširiće kišobrane, spremni za sve i u svakom trenutku........ (tiana 30.06.2014. 12:53)
  • Prepoznajem taj dio nasipa :-)). (ZlicaOdOpaka 30.06.2014. 19:45)
  • Lijepi chemtrailsi u pozadini... (bob 03.07.2014. 15:13)
  • 28.06.2014., subota

    Grafiteri u leru



    Fallerovo šetalište. Snimio: Vanja


    Obrtnički prolaz. Snimio: Vanja

    Oznake: grafiti, trešnjevka, Remiza, centar, Obrtnički prolaz


    - 09:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #
  • Možda redoslijed fotki obrnuti, a i može prvo odgovor pa pitanje....... (tiana 28.06.2014. 09:54)
  • Mo'š me mrzit', ali prvu sam poodavno proglasio pukim vandalizmom: "Glavno da se radi neka šteta!".
    Mogućoj metaforici (i poruci, reći će netko) unatoč. (Bergaz 28.06.2014. 10:17)
  • GP, u ovom se (pa i nekim drugim graffiterskim) slučajevima slažem 101% sa tobom. Grafiter nije (samo) čovjek sa kanticom spreja, markerom ili penzlom u ruci, već čovjek sa idejom i porukom koji želi prenijeti svijetu na nekonvencionalan i ponekad problematičan način ... poruke poput ove dvije su mi suvišne ne samo na ova dva mjesta (gdje su i primjer vandalizma) nego i nekima puno zapuštenijima za koje apsolutno nitko ne haje.

    t.f.: Good point! ;o) (nepoznatizagreb 28.06.2014. 12:09)
  • Ubijte me, ali gornja mi je odlična :-)).
    Ne znam u kakvom je okruženju što naravno utječe na dojam.
    Da je najljepši grafit na svijetu na novoj fasadi mu nije mjesto. (ZlicaOdOpaka 28.06.2014. 15:42)
  • 25.06.2014., srijeda

    Pokisla ...



    Prečko. Snimio: Vanja

    Oznake: dan državnosti, Zastava, preko, trešnjevka


    - 22:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #
  • Previše (istinite) simbolike. (Plastik 26.06.2014. 00:22)
  • Jednako pokisla na mojoj zgradi :-)).
    U prvi mah sam mislila da si se došetao do Folke :-)). (ZlicaOdOpaka 26.06.2014. 04:54)
  • Ma bila na tuširanju za đ. :))))) (Zack 26.06.2014. 06:31)
  • Nekako nas stalno sve tušira u ovo zadnje vrijeme - em ekonomski, em politički, em vremenski ... pa sad još i nogometno pred koji dan (to me je najmanje zaboljelo ;o) ) .... ajmo malo raširit krila, zavijorit na vjetru života! (nepoznatizagreb 26.06.2014. 07:45)
  • 24.06.2014., utorak

    "Hrvatska iz zraka" - iz zraka



    Snimio: Vanja


    Gotovo sigurno ste već čuli za knjigu Davora Rostuhara "Hrvatska iz zraka" u izdanju National Geographica kojom je Hrvatska po prvi puta u cjelosti prikazana iz ptičje perspektive. Nekad s vrha zgrade, nekad s balkona, no najčešće iz aviona Davor Rostuhar je sakupio pozamašnu kolekciju odličnih fotki koje ne pokazuju samo opća mjesta hrvatskih prirodnih i kulturnih ljepota več i poneko opskurno mjesto (zagrebački ranžirni kolodvor, uzgajališta školjaka, "petlju" na Držićevoj noću ...).

    A spomenute fotke možete pogledati ne samo u knjizi (uz plaćanje prigodne cijene od 200 kn za vrijeme trajanja izložbe) već i u povećanom formatu na istoimenoj izložbi u "Džamiji" koja je otvorena sve do ove subote, 28.06.2014.

    Kao dodatnu zanimljivost izložbi spomenuo bih projekciju fotki iz knjige na pod okruglog izložbenog prostora ... ne znam da li je zanimljivije gledati smjenu tih fotografija iz zraka, sa galerije, ili sa samog poda na koji se fotke projiciraju ... dođite i pogledajte sami!
    (ali požurite, izložba se zatvara ovog vikenda!)



    Snimio: Vanja


    Snimio: Vanja


    Snimio: Vanja


    Snimio: Vanja

    Oznake: Hrvatska iz zraka, džamija, fotke


    - 21:58 - Komentari (6) - Isprintaj - #
  • Bas je zanimljivo vidjeti posjetitelje na projekcijama slika; prva slika me zbunila dok nisam procitala objasnjenje... (tica 25.06.2014. 01:29)
  • Posljednja ti je "Uau!". (Bergaz 25.06.2014. 02:03)
  • Fotke su prekrasne :-)). (ZlicaOdOpaka 25.06.2014. 03:57)
  • Za knjigu nisam čula : blush :
    izložba mi je nedostižna
    ali tebi hvala na ovom predstavljanju, predobra tema knjige
    nastojat ću čim više toga iščeprkati na netu! (Mayday 25.06.2014. 09:18)
  • Hvala, hvala!

    Samo da vas upozorim, povremeno brzo smjenjivanje fotki na podu dovodi do osjećaja jurnjave avionom ili pak u luna parku, kako gledajući sa galerije tako i iz partera ... ako ništa drugo, zbog tog neobičnog osjećaja vrijedi posjetiti izložbu! (nepoznatizagreb 25.06.2014. 11:04)
  • hvala na preporuci, bila sam danas... odlično je bilo
    a pod, mrakača :-)) (double-trouble 27.06.2014. 23:48)
  • 21.06.2014., subota

    Dobro izabran kut refleksije

    Prisjetimo se!


    Uz tržnicu Savica. Snimio: Vanja

    Oznake: refleksija, žena, Savica, trnje


    - 09:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #
  • Kratka razdaljina, dobre fotke :-)). (ZlicaOdOpaka 21.06.2014. 10:28)
  • Razdaljina i nije bila tako kratka, ali je objektiv zato bio dugačak! ;o) (nepoznatizagreb 23.06.2014. 07:44)
  • 18.06.2014., srijeda

    Top gear

    Iliti po naški: "Vrhunska oprema" ! wink


    Uz tržnicu Savica. Snimio: Vanja

    Oznake: fotka, bicikl, Savica, trnje-lokomotiva, tržnica


    - 08:53 - Komentari (4) - Isprintaj - #
  • To je to! :)))) (Zack 18.06.2014. 12:12)
  • Blizu mene :-)).
    Vjerojatno prošla pokraj i ne registrirala :-)). (ZlicaOdOpaka 18.06.2014. 20:03)
  • Da, čini mi se da je to stalni korisnik ovog mjesta! (nepoznatizagreb 23.06.2014. 07:44)
  • Inače je momak koji ga vozi neki dan umalo stradao. Vozio je usred noći, potpuno neoznačen i neosvjetljen mostom mladosti u smjeru sjevera doslovno po sredini mosta.
    Kako i sam prilično vremena provodim na biciklu mogao bih prokomentirati da je on jedan od onih radi koji vozači automobila misle za bicikliste da su bezobzirna stoka (radi prirode posla moram jako puno vremena provesti i autu pa unatoč tome što sam pasionirani biciklist jako poludim gledajući bezobzirne bicikliste kako se ponašaju). Radi se vjerojatno o kućnom odgoju. Ako se tako ponaša na ulici tako se ponaša i u kući, a od nekoga je morao naučiti. (Danijel 02.07.2014. 12:18)
  • 17.06.2014., utorak

    Siguran znak ljeta

    Iako nam vrijeme ovih dana baš ne miriše na ljeto, neki gradski detalji nas svake godine podsjećaju da njegov dolazak ... a jedan između njih su i bezbrojne bale sijena koje se pojave svakog lipnja uz savsko korito i inače poprilično dosadan pejzaž uz rijeku Savu učine uzbudljivim. Valjalo bi se jednom poigrati tim balama i složiti neku ad hoc kreaciju!


    Pogled sa Mosta slobode na istok jučer navečer. Snimio: Vanja

    Oznake: sijeno, Most slobode, sava, Notvi Zagreb


    - 08:35 - Komentari (11) - Isprintaj - #
  • Kao klinka, uvijek sam se divila tim balama po raznoraznim inozemstvima
    činilo mi se da, kad je divlja, nedokaziva travuljina ovako uređena i posložena, mora biti i sve ostalo takvo.
    I sad - eto ih i kod nas
    o posloženosti sveg ostalog nećemo :/ (Mayday 17.06.2014. 11:02)
  • Ovakvi prizori uvijek uljepšavaju šetnje savskim nasipom :D
    Prelijepo! (Keket 17.06.2014. 13:32)
  • kad onako iz čista mira pokušam u tom kreativno neurednom prizoru složit neku kreaciju ja samo vidim siluetu žene koja leži na suncu
    o frojde moram na more što prije :))) (cyrano 17.06.2014. 13:49)
  • Moj ujak je majstor od ovih bala sijena...inaće, njima hrani svoje kravice u Jakuševcu, ima farmu (Mare 17.06.2014. 14:27)
  • @Vanja: svaka čast na fotki
    @Mare: svaka čast ujaku, vrijedan čovjek:-) (double-trouble 17.06.2014. 21:32)
  • Baš sam nedavno gledala nasip i zaključila kako hitno treba košnju :-)). (ZlicaOdOpaka 17.06.2014. 23:33)
  • Znate što, ljudi? Ako netko od vas čitalaca slijedeći tjedan (recimo u utorak/srijedu) bilo gdje uz nasip primjeti bale sijena neka javi komentarom na blog pa se onda možemo dogovoriti za malu večernju kreativnu "radionicu" sa slaganjem bala! ;o)

    Recimo, mislim da bi bilo lijepo složiti od bala simbol sunca ili spiralu!

    (na žalost, ove bale istočno od Mosta slobode će vjerojatno do tada već otići - već su ih odvozili prekjučer - no, još je puno nepokošenih površina uz nasip što mi daje nadu da će slijedećih dana na red doći i drugi dijelovi) (nepoznatizagreb 18.06.2014. 08:39)
  • ajmeee... idejeeee... genijalno, ja bih slagala bale sijena:-) (double-trouble 18.06.2014. 09:45)
  • double-trouble, čut ćemo se!
    Zabavno je, već sam jednom sa klincima koturao desetak bala sijena, radili smo utvrdu u blizini Kajzerice prije 2-3 godine! (nepoznatizagreb 18.06.2014. 11:34)
  • Već sam jednom vidjela fotografiju sličnog motiva i očito sam je upamtila :), zahvalno je to za igranja - što za fotke što za kreativna koturanja. Negdje pred par godina je jedan dečko, mislim na Visu, traktorom poslagao paketiće sijena poljem u oblik pravog zrakoplova u stvarnoj veličini, to je bilo dojmljivo. (voltaren 18.06.2014. 14:15)
  • Ovisno o tome kako su te bale sprešane (ovisno kakva mašina ih je radila) one mogu bit jako JAKO teške. Znam za par primjera kad je čovjek gadno nastradao kad se bala sijena zakotrljala/pala na njega. (Andrej 19.06.2014. 08:05)
  • 13.06.2014., petak

    U srcu gradske džungle

    U svim džunglama, pa i onim gradskim, preživljavaju oni koji su najbolje prilagođeni okolišu - bilo da se mimikrijom stapaju sa njime, bilo da svojim izgledom privlače poglede. wink

    Ugodan vam vikend!


    Vrbani II, završetak ulice Vrbani tik do Zagrebačke avenije. Snimio: Vanja

    Oznake: fotka, Zagrebačka avenija, vrbani


    - 13:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #
  • Prirodno je prirodno :-)). (ZlicaOdOpaka 13.06.2014. 19:06)
  • Očito je da mimikrija nije svojstvena banderama :-) (Plastik 14.06.2014. 00:17)
  • Crvenkapica je zašla u šumicu....... (ghost 14.06.2014. 09:12)
  • Prelijepa...lovina
    ili lovac?
    Nikad ne znaš s tim džunglama
    i njihovom faunom ;))) (Mayday 14.06.2014. 09:53)
  • Zlice, ipak je to imitacija tigrova dezena ... i to efektna! ;o)

    Plastik, reklamen panoe je teško izbjeći, čak i ovoj (pravoJ) džungli izrasloj na zanemarenom gradilištu!

    Ghost, odličan komentar! ;o)))

    mayday, džungla na asfaltu nije nimalo milosrednija od one prirodne, sve je moguće! ;o))))) (nepoznatizagreb 16.06.2014. 07:39)
  • 12.06.2014., četvrtak

    Došao je i taj dan ...



    Snimio: Mladen


    Došao je i taj dan kada će dobar dio Hrvatske biti ujedinjen oko jedne (posve okrugle wink) stvari ... ovaj put to neće biti pomoć postradalima u poplavi, već nešto puno profanije i efemernije, ali, svejedno, lijepo je vidjeti duh pozitivnog iščekivanja u zraku!

    Ostaje mi samo da se nadam da će se uskoro, čim čim skorije, Hrvatska ponovo ujediniti oko neke dobre stvari: ekonomskog ili društvenog napretka, podrške jednih drugima, tolerancije ... bilo čega što nas vodi u bolji život!

    A do tada, nek se ljubitelji nogometa vesele napucavanju lopte, a mi ostali ćemo se veseliti neobičnim prizorima u gradu koji će nam ga prikazati u malo drugačijem svjetlu! wink



    Snimio: Vanja

    Oznake: Sky Office, trešnjevka, rudeš, reklama, nogomet


    - 09:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #
  • lijepo,lijepo.. (Euro 12.06.2014. 09:58)
  • hrvatska se oko te okrugle stvari ujedinila zato što vjeruje da su akteri otišli tamo spremni da daju sve od sebe i ne sumnja u dobre namjere prvog među njima, ma koliko to efemerno bilo
    ujedinjena je hrvatska i oko ovog drugog samo su akteri u kurcu, a nemjere prvog među njima upitne
    zato postoji nada da će danas biti dan kada će hrvatska pobijediti brazil
    i zato ne postoji nada da će danas biti dan kad će u hrvatskoj porasti bdp (cyrano 12.06.2014. 10:24)
  • http://www.youtube.com/watch?v=_H-u6-x7Zyg (Fotografi svih zemalja, naoružajte se 12.06.2014. 16:16)
  • Je l' se otvorio kafić na zadnjem katu? Taj kafić čekam :-)). (ZlicaOdOpaka 12.06.2014. 19:02)
  • Jel se može (smije) doći na zadnji kat? Mislim, jel postoji uopće kakav vidikovac? (Agramerka 12.06.2014. 23:05)
  • I ja bih htio na zadnji kat!!!!!!!!! (nepoznatizagreb 13.06.2014. 10:34)
  • 10.06.2014., utorak

    Biciklističke staze: Zagrebački „ni vrit ni mimo“ sistem



    Na početku biciklističke staze uz Jarunsku ulicu – patrola kreće! wink Snimio: Vanja


    Posljednjih sam godina imao više nego dovoljno razgovora i rasprava sa znancima i neznancima na temu zagrebačkih biciklističkih staza ... jedni kažu da ih je previše, drugi kažu da ih je premalo ... a ja zapravo kažem da mnoge od njih zapravo nemaju smisla i da je zagrebački pravi problem to što gradske vlasti zapravo uopće nemaju želje niti volje (a ni znanja) pomoći biciklistima tako da je velika većina toga što se po gradu radi u ime biciklista zapravo trošenje love na bezvezno farbanje bez pravog smisla i efekta.

    A pravi nivo tog utroška bez pravog efekta se najbolje vidi ovih dana kada je udruga Sindikat biciklista krenula u stvaranje Registra biciklističkih staza grada Zagreba koji će obuhvatiti detaljni pregled svih biciklističkih staza našega grada koje su navedene u popisu koji je dobiven od gradskih službi i u kojem piše da Zagreb ima 200 km biciklističkih staza. Cilj stvaranja tog registra je evidencija svih problematičnih mjesta na tim stazama i podnošenje zahtjeva gradu za njihovo ispravljanje (naravno, u skladu sa raspoloživim budžetom i planovima, što kroz Male komunalne akcije, što kroz veće projekte) te, u drugom koraku, stvaranje mreže POVEZANIHstaza grada kroz inicijative koje će biti predlagane gradu.

    Obzirom da me ta tematika zanima onda sam se javio za sudjelovanje u stvaranju Registra i proteklog mjeseca sam napravio pregled nekih od zapadnozagrebačkih staza i došao do zanimljivih saznanja. Jedno od njih je da su najkvalitetnije gradske biciklističke staze u pravilu one koje su građene u doba pred Univerzijadu (npr. uz Ulicu Hrvatskoga sokola, Ulicu Savezne republike Njemačke, Ulicu Ivane Brlić Mažuranić, Jarunsku ulicu ...), a drugo da se i tako dobro zamišljene staze javnim nemarom i gradskom nebrigom mogu pretvoriti u svoju karikaturu (primjer već spomenute Jarunske ulice).

    Kako to zapravo izgleda i na što sam tu u stvari mislio?

    Kao primjer dobre staze bih naveo onu uz Ulicu Hrvatskog sokola koja na sebi ima tek manje nedostatke. Ta staza je dovoljno široka, odijeljena je od kolnika zelenim pojasom, a od pješačke staze niskim rubnjakom koji ne ometa vožnju i hodanje, na većini raskršća su rubnjaci pravilno spušteni, a staza je propisno označena i u području raskršća. Ono što joj nedostaje je tek poneki loše spušteni rubnjak, jedno raskršće na kojem staza nije ucrtana, dva stupića koji se nalaze posred staze (kod raskršća sa Ožujskom ulicom), kiosk pored Horvaćanske ceste koji se nalazi neposredno uz stazu i nepovezanost sa stazama koje ta staza dotiče (Zagrebačka avenija, staza kroz ŠRC Jarun).

    A što je sa Jarunskom ulicom, zašto je njena staza tako loša iako je građena u isto vrijeme i po istom principu/projektu?

    Prođite slikom i rječju zajedno sa mnom po toj stazi/“stazi“ i pogledajte samo tu zbirku felera i razmislite da li biste zaista željeli voziti bicikl po takvoj stazi ukoliko biste se morali doslovno pridržavati propisa (što je, ipak, ono što se traži od svih nas)!

    Pri ovoj virtualnoj vožnji imajte na umu da bi ova staza zasjala u punome sjaju kada bi bila integrirana u (trenutno nepostojeću) mrežu staza grada – na zapadu bi bila povezana sa Jarunskom biciklističkom stazom (sada su tamo rubnjaci, nepostojeći prijelaz preko Hrgovića ...) i možda preko Hrgovića nekom hipotetskom stazom na Horvaćansku cestu i zapadnim krajevima grada, a na istoku preko starog savskog mosta sa Novim Zagrebom, a recimo nekim biciklističkim alternativnim smjerom preko Veslačke i trnja sa centrom grada. I onda biste mogli, uz pomoć plana grada sa označenim važnim biciklističkim pravcima i putokaza na važnijim raskršćima, upravo tom stazom ugodno i udobno doći od centra ili Novog Zagreba do Jaruna ... no, za sada je ovako:



    Početak staze na južnoj strani kod Županića – po zakonu bi biciklist morao dogurati bicikl do ove žute crte i onda zajahati na njega, jer je vožnja po pločniku bez označene staze zabranjena. Rješenje: Treba ucrtati stazu do ruba kolnika kako bi biciklisti mogli vozeći doći s klonika na stazu. Snimio: Vanja


    Staza je tek započela … i već završava. I to tajnovito. No, uspio sam odgonetnuti pravi razlog – naime, tim dijelom pločnika je jedini cestovni (!!!) prilaz ulici Jarunska obala. Praktično, ovdje nema nikakvih problema, vozim se i dalje. Zakonski, ovdje bih trebao sići sa bicikla i gurati ga slijedećih 40-tak metara (nakon što sam se otprilike toliko provezao od početka staze). Snimio: Vanja


    Iako ovo službeno nije staza ovi ostaci stupića su ipak na njenom koridoru … i taman toliko vire da mogu zbaciti iz sedla nepažljiva vozača ili probušiti neku tanju gumu … primjetite da se drugom planu nalazi nastavak staze … Snimio: Vanja


    … a u nastavku prijeti niska krošnja usputnog oraha. Na sreću, pločnik je širok pa ga lako zaobiđemo. wink Snimio: Vanja


    Dolazimo do slijepog odvojka uz potok Črnomerec. Praktično ovdje nema problema … no, zakonski bi trebalo i ovdje sići sa bicikla i pregurati ga preko odvojka. Zar je zaista bilo tako teško označiti taj prijelaz pa da zakonski i praktični pogled na stazu budu istovjetni? Snimio: Vanja


    Potpuno ista stvar i na ulici Gredice tek malko dalje. Snimio: Vanja


    Sad dolazimo do pravog bisera – ograde koja prepriječuje stazu! Čini se da je stavljena kako auti ne bi mogli zbrisati sa parkirališta bez naplate … pa su onda oštetili bicikliste. U nastavku staza tehnički postoji, no nije označena znakom niti linijom tako da zakonski ne postoji … naravno, ljudi se i dalje voze po njoj, samo sada ilegalno. Snimio: Vanja


    Još jedan neoznačeni prijelaz, kod ulaza u ŠRC Mladost, na stazi koja to zapravo sada više i nije. Pratite li me? wink Snimio: Vanja


    U koridoru staze (koja to više nije …) su ne samo branici parkiranih auta (na što smo, na žalost, već navikli) već i prometni znak kojeg bi, kada bi ta staza zaista postala staza wink, trebalo pomaknuti. Snimio: Vanja


    Nakon prometnog znaka slijede nove prepreke: četiri stabla. Protivnici biciklističkih staza bi sad zagraktali: “Sigurno ćete sad zahtijevati da se stabla posijeku!” … no, staza bi se lijepo mogla provesti zavojem između njih – naravno, to bi trebalo i označiti kako bi svima bilo jasno gdje je što. Snimio: Vanja


    Još jednom (zakonski) silazak s bicikla, a zatim ponovno sjedanje. U stvarnome životu je to također preferirana akcija jer su rubnjaci neugodni – ako ikad ta staza postane staza, trebalo bi ih spustiti. Snimio: Vanja


    I, stigao je kraj stazi (koja to nije)! Iznenada i neočekivano i neoznačeno staza završava u žičanoj ogradi. Zašto? rekao bih da je to zato što je Dom odbojke izgrađena nakon Univerzijade i projektantu/izvođačima se fućkalo za stazu pa su je jednostavno otfikarili, presjekli, bez mogućnosti normalnog prilaza kolniku (s lijeve strane je mreža metalnih ogradica koja sprečava civilizirani pristup cesti). Za praktičnost upotrebe biciklistima ovo rješenje donosi 0 bodova. Snimio: Vanja


    Na tome mjestu nestaje biciklistička staza sa južne strane ulice – naravno, bilo bi posve praktično, ne preskupo i posve izvedivo nastaviti stazu do Selske ceste pa omogućiti biciklistima prilaz do tamošnje biciklističke staze u smjeru Trešnjevke odnosno produžiti ju kroz pothodnik ispod Jadranskog mosta pa omogućiti prilaz do starog savskog mosta odnosno smjera Trnja i nasipa u smjeru istoka. Ali, nikoga ne zanima praktičnost i dobrobit za bicikliste, samo je važno da se tu i tamo, bez puno smisla potegne žuta linija kako bi se zadovoljio neki tamo zahtjev.

    Pogledajmo sad sjevernu stranu Jarunske ulice. Krenimo od Savske – staze koja bi se logično nadovezivala na onu uz Selsku cestu nema. Pločnik je na tom dijelu, uz ogradu studentskog doma, nešto uži ali vjerujem da bi poslužio i za stazu .. no, prava iznenađenja nas tek očekuju!



    Evo pravog bisera – najbezveznije zebre na Trešnjevci! Uvijek se smijemo ovakvim prizorima nepreklapanja zebre i pločnika kad ih vidimo na webu, mislimo kako je to moguće u tamo nekom Turkmenistanu, Keniji ili možda Iranu ili Rumunjskoj, ali sigurno ne kod nas – ali, evo, imamo mi i toga! wink Snimio: Vanja


    Pločnik je ovdje, uz dom, vrlo širok, no staze ipak nema. Ali, zato ima stupića koji pločnik čuvaju od auta, a biciklistima stvaraju probleme. Snimio: Vanja


    Studentski dom je iza nas i na tlu se pojavila staza … no, nema znaka ni linije tako da to ona zapravo nije. Dakle, po ovakvoj stazi smo po zakonu dužni gurati bicikl. Snimio: Vanja


    Prijelaz preko Ulice Miljenka Haberlea: Nema označene staze, rubnjaci su previsoki … Snimio: Vanja


    … a u nastavku ulice građena biciklistička staza perfektno služi kao parkiralište. Obzirom da nema znaka za stazu onda su i ti auti mirni, inače bi ih trebao odvesti pauk. Snimio: Vanja


    Prijelaz ulice Gredice: nema oznaka za stazu, a rubnjaci su horror … Snimio: Vanja


    Netko je problem prijelaza 10+ centimetarskog rubnjaka pokušao riješiti postavljanjem betonske kocke … Snimio: Vanja


    Staza je opet sa nama, ali ne zadugo – slijepi odvojak kod potoka Črnomerec uzrokuje još jedan prekid staze (da vas podsjetim, tu treba po zakonu gurati bicikl!), a rubnjaci su tako spretno složeni da su najviši upravo na mjestu gdje ih prelazi trasa staze. Snimio: Vanja


    Ulica A. Piazze – ponovo ista stvar, prekid staze. Siđi, preguraj, popni se … ima li uopće smisla voziti bicikl po ovakvoj stazi ili je bolje samo ga gurati? Ili je najbolje ostaviti ga kod kuće? Eto, otkrili smo tajni smisao ovakvih staza: obeshrabrivanje građana za upotrebu bicikala! wink Snimio: Vanja


    Staza prolazi pored neupotrebljavanog autobusnog ugibališta i, oooops, odjednom nestaje – siđi s bicikla! Snimio: Vanja


    Prvi prilaz parkiralištu između Jarunske ulice i Poljane Zdenka Mikine: Naizgled je sve u redu … no, pogledajte koridor staze na raskršću je pomaknut u odnosu na stazu na pločniku, a previsoki rubnjaci se brinu da prijelaz bude još neugodniji. Snimio: Vanja


    Drugi prilaz parkiralištu: ovdje trasu staze ne ometa zeleni otok, ali su rubnjaci još viši pa ih je netko pokušao učiniti lakšim za prijelaz pomoću daske. Snimio: Vanja


    Sjetite se koliko smo već previsokih rubnjaka sreli na ovoj stazi! Zamislite da vam je kod svakog od njih guza tresnula punom snagom na tlo … kome je uopće još do bicikliranja??? Snimio: Vanja


    Staza slijepo završava usred pločnika kod ulice Hrgovići. Treba sići s bicikla i pregurati ga do kolnika odnosno još i dalje do staze oko Jarunskog jezera. Snimio: Vanja


    Na prijelazu preko Hrgovića postoji koridor za stazu, no on nije spojen na samu stazu. Snimio: Vanja


    Sad pokušajte još jednom unazad izvrtiti film ovog obilaska staze – koliko smo puta morali sići sa bicikla zbog neoznačenog prijelaza preko ulice, preko kakvih smo sve rubnjaka gurali bicikl – i recite imaju li ovakve biciklističke staze ikakvoga smisla ili nemaju? Sve je tako lijepo zamišljeno, no hrpa ometajućih detalja relativno dobro zamišljenu stazu čini gotovo neupotrebljivom, i sa zakonskog, ali i praktičnog stanovišta.

    Vjerujem da kad bi u gradskog vlasti bilo bar malo dobre volje i želje za razumijevanjem potreba gradskih biciklista da bi velika većina ovih nedostataka već bila otklonjena ... no, oni su tu ne godinama nego već desetljećima!

    Oznake: bicikl, Jarunska ulica, trešnjevka


    - 14:45 - Komentari (17) - Isprintaj - #
  • Predlažem korištenje Mapillary aplikacije za crowdsourcean StreetView:

    http://www.mapillary.com (Janjko 10.06.2014. 16:43)
  • Nedavno sam vozio iz Varaždina u Veliku Bunu pa sam kroz Zagreb prosao najnovijom biciklistickom stazom, onom po Radnickoj. Rubnici su na prelasku ceste visoki, a jako ih je puno. Prije nadvožnjaka preko autoputa biciklisticka staza nestaje i pojavljuje se poslije njega, ali uopce nije jasno kuda bi trebalo voziti. Vozio sam cestovnim biciklom pa mojo tanki kotaci nisu izdrzali te prelaske rubnika i na povratku mi je pukla zbica iako sam na povratku na nekim mjestima ignorirao staze i vozio po kolniku. Srećom, dovukao sam se doma s puknutom zbicom. (Sredovječni udovac 10.06.2014. 16:46)
  • Dobro prikazene staze sa nekim i nelogičnim detaljima. (gogoo 10.06.2014. 17:49)
  • Ali ovako neuređeno je zanimljivije. Avanturizam! Makar ne znam koliko bi mi dugo bilo tako zanimljivo da te staze moram dnevno koristiti, pa razumijem. (voltaren 10.06.2014. 18:58)
  • Baš ni vrit ni mimo :-)).
    Inače, to treskanje je navodno jako zdravo, između ostalog skida celulit. Umjesto skupih tretmana grad nudi besplatno :-)). (ZlicaOdOpaka 10.06.2014. 21:50)
  • Janjko, hvala ti na preporuci, pogledat ću to!

    Udovac, to ti je prava slika ZG bic. staza - kaotično!

    Gogoo, hvala ti!

    voltaren, baš je tako kako kažeš - za jednom ti je svejedno, no ako takvu stazu gledaš svaki dan onda ju nakon 3 dana pošalješ k vragu i voziš se po cesti ... a to je em ilegalno (jer postoji staza pa si obavezan se voziti po njoj) em manje sigurno.

    Zlice, onda nek to grad prozove fitness stazom, a za nas bicikliste napravi neku novu bez tih fitness-featurea! ;o) (nepoznatizagreb 11.06.2014. 09:12)
  • Prvo kao nema staza, pa "nije dobro", da bi sad kad ih ima, tražili dlaku u jajteu da "opet nije dobro" (em smeta stupić koji malo strši - nisi ćorav, gledaj kud voziš umjesto u iPhone, em smeta pol centimetra "previsok" rubnjak... i da dalje ne nabrajam) ... komocija modernog doba učinila svoje. Ja se pitam kak su biciklisti prije uopće sudjelovali u prometu dok nije bilo biciklističkih staza? (Fotografi svih zemalja, naoružajte se 11.06.2014. 15:51)
  • Kakvi vas problemi muče pored 270km biciklističkih staza.
    Dođi u Rijeku. Ako nađeš jednu jedinu biciklističku stazu kojom možeš u gradu stiči s jednog na drugi kraj ulice, ili bicikliranje iz bilo kojeg dijela grada u grad, ja na leđima tom stazom ponesem i tebe i tvoj bicikl. Da ne lupetam bez veze budem spomenuo da sam do sada ovo prolječe prebiciklirao 2200km. Možeš pogledati i moj prošli post u kome pišem o kanjoningu, nošenju bicikla uzbrdo neprohodim padinama kanjona Rječine. (More ljubavi 11.06.2014. 17:41)
  • Ovih sam dana prohodao po Zg i mogu ti reći da sam nekoliko puta protrnuo od straha. Projurili neki biciklisti, vrlo brzo, s leća, na koji milimetar od mene. Samo sam pomislio, a što da sam se u tom trenutku barem malo okrenuo. Ostao bih bez nosa. Najmanje. Trebaju staze za bicikliste, ali ne treba ih na silu uguravati među pješake. (Plastik 12.06.2014. 01:53)
  • Plastik, imaš pravo, disciplina biciklista (i pješaka!) je svugdje problem .. u Beču je bilo puno govora o brojnim jurećim biciklistima koji ugrožavaju i pješake pa čak i bicikliste ... No, uz sadašnje stanje staza, po njima je zaista teško juriti. ;o) (bubamara šarena 12.06.2014. 10:13)
  • Fotografi, komentare kao tvoj sam već čuo nekoliko puta prije ... i svaki put sam dao isti odgovor: Da, prije 30 i 50 i 80 godina nije bilo biciklističkih staza, svi su se vozili cestom. Ali, sjetimo se koliko je onda bilo automobila na cestama i kojom brzinom su se vozili!

    U doba kada sam ja počeo voziti bicikl mojom tadašnjom ulicom su prošla 3-4 auta dnevno, klinci iz mog susjedstva i ja smo se igrali na cesti, kartali na njoj ... a automobilisti su vozili korakom.
    Prošao sam istom tom mojom ulicom prije 5 dana - u roku od 3 minute prošlo je 19 auta (brojao sam) i to vratolomnom brzinom. Mislim da moraš priznati da situacija onda i sada nipošto nije ista i ako želimo da se biciklom ne voze samo ovisnici o adrenalinu, već i svi oni drugi, od djece do starijih, tada su biciklističke staze nužnost. Pokušaj prevesti bicikl preko rubnjaka visokog 15 ili 18 ili 23 cm (da, ima takvih na Vukovarskoj, na stazi!) i to preko desetak takvih u 3-4 minute ... meni to nije zabavno, a da ne govorim da usporava vožnju, oštećuje bicikl i vožnju čini nesigurnom.

    More ljubavi: Potpuno se slažem sa tobom, Rijeka je u puno goroj situaciji, nadam se da će se popraviti. Vjerujem da si pun snage i da možeš prenijeti bicikl kud god treba ... ali ne mogu svi.
    A od tih 270 ZG-staza, njih bar 150 km je bezveze ... (nepoznatizagreb 12.06.2014. 10:14)
  • Prvo ću reći da se u potpunosti slažem sa ovime što je napisao kolega bloger Plastik. To je prvenstveno silovanje biciklističkih staza tamo gdje fizički za njih nema mjesta.

    Druga stvar su upravo sami biciklisti koji su se razbahatili i raskomotili... odjednom je postalo ispod časti sići s bicikla? Smeta ti "neprohodna staza"? Onda traži obilaznu marš-rutu... Golem broj biciklista uopće ne zna prometna pravila! Ne čita prometne znakove! Uz to koliko biciklista vozi tehnički neispravne bicikle? Nemaju blatobrane, nemaju katadioptere i propisana svijeta, nemaju zvonce/trubu, ne nose kacige, ... nemaju RETROVIZOR!!! (da ne govorim o neprovjeravanju mrtvog kuta, kad ti lik na biciklu BEZ IKAKVOG SIGNALA RUKOM naglo skrene pred auto... o njima se ne priča!!! (po dobrom starom aktivističkom običaju)

    Zašto ne nekim prelaziam treba stati i sići s bicikla? Zato jer nema semafora! Jel ti to palo možda napamet? Ili nikad nisi doživio da ti, vbozeći se u autu, bez zaustavljanje prek zebre šibne "nevidljivi" biciklist?

    A uz to, kako radim sezonski upravo u firmi koja se bavi niskogradnjom, (među inim i upuštanjem rubnjaka na pješačkim prelazima ) itekako dobro znam da uređenje bilo koje staze 1. košta, 2. zahtjeva vremena, za razliku od onih koji misle ta je to besplatno i da se radi čarobnim štapićem!

    Svaka medalja, pa i biciklizam ima dvije strane.... (Fotografi svih zemalja, naoružajte se 12.06.2014. 16:05)
  • E moj fotografu .... ;o) .... ajd si ti zamisli da moraš na svakom raskršću izaći iz auta do stupa gdje se nalazi semafor kako bi stisnuo tipku da se upali zeleno (i to ne samo kada si prvi na semaforu, nego bilo koji u redu)? Tako ti je to i sa ovim stazama i propisima - propis kazuje: siđi s bicikla svakih 50 metara, preguraj bicikl preko raskršća i onda ga opet zajaši ... i tako otprilike 30-tak puta za vožnju od otprilike pola sata.
    Super, zar ne? ;o)

    Ili neispravni bicikli i nepoznavanje propisa ... hm, dobro je ako svaki drugi ili treći vozač upali žmigavac za skretanje ...

    Slažem se u potpunosti, ima bezobraznih biciklista, bez daljnjega - znaju biti bezobrazni prema pješacima, bezobrazni prema vozačima ... no, obzirom da sam vremenski otprilike podjednako na biciklu i u autu, onda znam već omjer: na jednog bezobraznog biciklista dođu bar 3-4 vozača. Samo danas su mi dva izašla pred mene iz sporedne ulice bez da su stali ... naravno, tu treba računati i aute parkirane na stazi, one koji na raskršću stoje na stazi tako da ih biciklisti moraju čekati da izađu na glavnoj cesti ...

    Meni je najžalosnije što u gradskim službama nema nikakve volje da se sjedne za stol i porazgovara o tome kako riješiti probleme. Znam da je najjeftinije samo opaliti žutu liniju i reć "Imamo 200 km staza" ... ali upravo zbog takvih ni vrit ni mimo staza se vozi ovako kako jest.

    To je baš ta druga strana medalje - kakve su nam staze, tako se i vozi ...

    U svakome slučaju, hvala ti na javljanju, uvijek je dobro čuti obje strane! (nepoznatizagreb 12.06.2014. 23:13)
  • A ono, želiš li nabrzinu shvatiti kakva je država, poglej kako su joj uređene biciklisitčke staze... (Ani ram 12.06.2014. 23:31)
  • al ga laprdaš da je to nevjerojatno, no to je sasvim za očekivati kad se nema argumenata... sl nek ti bude. pametniji popušta, (Fotografi svih zemalja, naoružajte se 13.06.2014. 04:54)
  • Gle, nit ti nit ja ne možemo prebrojati bezobrazne vozače u autima i na biciklima - niti to uopće ima smisla.

    Meni je želja da svi sudionici u prometu postanu ravnopravni - ako želimo dobre ceste i pametnu regulaciju prometa za automobile, zašto ne bi bilo u redu to zahtijevati i za bicikliste?

    Naravno, motorni promet je u većini i posve je jasno da će u njega ići većina investicija, no kad bi se u biciklistički promet u gradu investiralo bar 1% onoga što se investira u cestovni mogle bi se postići nevjerojatne stvari ...

    ... no, na žalost, gradske vlasti i dio građana percipiraju bicikliste kao niži oblik organizama, kao nekakve amebe ili priljepke koji samo smetaju i sa svojim zahtjevima kradu novac i vrijeme onima kojima zapravo treba: vozačima motornih vozila. A znamo kud to dovodi: prenatrpanost ulica, zastoji, gužve, zagađenje, problemi parkiranja ... pametni gradovi zbog toga favoriziraju javni prijevoz (koji se također kod nas zanemaruje, nema pametnih rješenja koja bi integrirala vlak u njega npr) i bicikle. Ako postoje veliki gradovi u kojima se postiže čak 35% učešća bicikla u dnevnom prometu, a broj onih u kojima taj broj prelazi 10% je ogroman, zašto se ne bismo i mi uključili u taj 10+ klub?
    Ali da, to zahtijeva i nešto ulaganja ... a prije svega političku volju i toleranciju prema "drugačijima" (dakle ne-vozačima auta) koje kod nas baš i nema).
    Na žalost .......................................................................... . (nepoznatizagreb 13.06.2014. 10:42)
  • Visoki razoli cak i u Savskoj koja se prije nekoliko godina obnavljala, ali ocito sa su trotoari, ili/i biciklisticke staze bile jos u zvijezdama.
    Nije ni cudno da se na ulicama glavnog grada i ne vide ljudi u kolicima. Kako da prelaze ulice kada su rezoli pola metra visoki?
    Covjek bi pomislio - kod nas svi imaju i dvije zdrave ruke i noge. Ko da ljude sa invaliditetom skrivamo.
    Shame, shame (bikequeen 09.07.2014. 20:34)
  • Sunce je jače od svega!

    Ovih dana sunce baca sve ostalo u drugi plan, pa tako i inače nenadmašne nebodere u Ulici braće Domany!
    (snimljeno u 8h ujutro!)


    Neboderi u Ulici Braće Domany snimljeni iz Gajevog. Snimio: Vanja

    Oznake: fotka, Sunce, Ulica braće Domany, Srednjaci, trešnjevka


    - 10:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #
  • Udara u rano jutro! :)))) (Zack 10.06.2014. 11:22)
  • Bilo je baš jako sunce danas :-)). (ZlicaOdOpaka 10.06.2014. 22:03)
  • 08.06.2014., nedjelja

    Svjetlosno-ličilačka tekstualna intervencija


    Garaža u Dugavama, Ulica Sv. Mateja. Snimio: Vanja

    Oznake: Dugave, garaža, natpis


    - 19:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #
  • Da ili ne :-)). (ZlicaOdOpaka 09.06.2014. 01:08)
  • Možda! (nepoznatizagreb 09.06.2014. 09:10)
  • 05.06.2014., četvrtak

    Ostaci ostataka "Vjesnika"

    Prisjetimo ga se!


    Asortiman jednog od prodavača na Hreliću. Snimio: Vanja

    Oznake: vjesnik, Hrelić, kiosk, novine


    - 15:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #
  • Iz svijetle prošlosti koju smo mijenjali za ovo danas. (Demetra 05.06.2014. 15:34)
  • Vjesnik i Duhan, ahhhhhhhhhhhhhhhhh :-)). (ZlicaOdOpaka 05.06.2014. 19:56)
  • sve "proizvode" mogu odgonetnuti što su i čemu služe (štrumpf je baš fora:-)), ali što je onaj predmet na kutiji od banana??? (double-trouble 05.06.2014. 23:10)
  • double-trouble, mislim da je to dio konjske opreme, za par konja kada vuku kola ... ali nisam 100% ziher!

    Zlice, baš tako: nekad Vjesnik i Duhan, a danas Tisak i iNovine ... zapravo se i nije tu tako puno promijenilo. ;o)

    demetra1: Nekad sam iščekivao nedjelju zbog Nedjeljnog Vjesnika, čak sam u Beču zbog njega išao na Suedbahnhof po novine! (nepoznatizagreb 06.06.2014. 09:26)
  • 04.06.2014., srijeda

    R se uvijek čvrsto drži

    Kao i ovdje!


    Jurišićeva ulica. Snimio: Vanja

    Oznake: r, Jurišićeva, natpis, centar


    - 11:55 - Komentari (5) - Isprintaj - #
  • Čak i pro, kao profesionalno :-)). (ZlicaOdOpaka 04.06.2014. 21:42)
  • Zagreb se još drži u komadu, niti jedno slovo ne fali :-). (ghost 05.06.2014. 08:06)
  • hehehehe, Zagreb odolijeva zubu vremena!
    Odlične oči, Zlice, ghost! (nepoznatizagreb 05.06.2014. 09:24)
  • .
    .
    Predstavništvo HEPOKa iščezlo je iz Jurišićeve 5, dvorišna zgrada, još osamdesetineke.
    .
    . (Jezičar 06.06.2014. 00:46)
  • Znači, tabla je fakat napravljena od izdržljivog materijala! (nepoznatizagreb 06.06.2014. 15:55)
  • 02.06.2014., ponedjeljak

    Mapiranje Trešnjevke: Dolje s rubnjacima!



    Pješački prijelaz kod autobusne stanice u Jarnovićevoj ulici (Prečko). Snimio: Vanja


    Ulični su rubnjaci već dvadesetak godina pravi kamen spoticanja (i figurativno, ali i doslovno! wink ) u stalnom odmjeravanju snaga gradske vlasti sa jedne strane i građana sa druge. Nekad davno su rubnjaci (iliti purgerski „rinzoli“) bili simbol grada, jedan od onih detalja koji razlikuju grad od sela ... čuvali su pješake od vode, cestovnog blata i vozila, a važna je bila i njihova vizuelna komponenta (pročitajte OVDJE što o rubnjacima pišu na Wikipediji). No, nekim kategorijama pješaka su oni prouzročavali muke: invalidima, maloj djeci, roditeljima s dječjim kolicima ... i, tokom 80-ih se i kod nas pojavila inicijativa o spuštanju rubnjaka. Ne znam točan datum kada se počelo sa time, no vjerujem da su prvi radovi počeli u doba priprema za Univerzijadu kada su se počeli spuštati rubnjaci u centru grada, a nova naselja su građena sa već spuštanim rubnjacima.

    Trenutno važeći propisi propisuju visinu rubnjaka od 3-5 cm na pješačkim i biciklističkim prijelazima – ta bi visina trebala dozvoljavati prijelaz osobama u/sa kolicima, a istovremeno bi slijepim i slabovidinim osobama nadalje davala signal da se nalaze pred prijelazom ceste. Što se pješačkih prijelaza tiče, ta je visina uglavnom u redu ako je prijelaz spušten na cijeloj njegovoj širini .. no, na žalost, to je rijedak slučaj, vrlo često su rubnjaci spušteni tek na malome dijelu prijelaza, dok su na ostatku oni i dalje vsiine od 10 i više centimetara. Na biciklističkim stazama je i ta visina upitna (sjećate li se mojeg posta o biciklističkim stazama na Zagrebačkoj aveniji, Prisavlju ili pak Trakošćanskoj ulici?), nakon 15-tak minuta vožnje i dvadesetak pređenih rubnjaka visokih 5 ili više centimetara prođe vas želja da vozite bicikl ...

    I, kao posljedica svih ovih nesporazuma i nadmudrivanja vezanih uz rinzole odlučili smo u sklopu projekta „Mapiranje Trešnjevke“ podsjetiti vas na njih i dati vam mogućnost da ih prijavite gradskoj vlasti. Pošaljite nam točnu lokaciju (ulicu, raskršće), možete poslati i fotku, a mi ćemo ju zapisati u našu listu koju ćemo krajem godine, za šest mjeseci, 01.12.2014., poslati Vijećima gradskih četvrti Trešnjevka-sjever i Trešnjevka-jug kao prijedlog građana za Male komunalne akcije u godini 2015. To će biti naš doprinos približavanju vas, građana i gradske vlasti – primjer jednog od načina kako bi zapravo mogla izgledati suradnja i briga gradskih vlasti za građane: slušajući njihove potrebe.
    (najaktivniji će biti i nagrađeni! wink)

    A sada pogledajte desetak ad hoc primjera nespuštenih ili loše spuštenih rubnjaka sa Trešnjevke - sa veseljem očekujemo vaše poruke sa lokacijama rubnjaka i unaprijed vam se zahvaljujemo na učešću u našoj akciji!



    Pješački prijelaz preko Jarunske ulice kod Studentskog doma Stjepan Radić (sjeverna strana). Snimio: Vanja


    Isti pješački prijelaz, južna strana. Snimio: Vanja


    Još jedan slični prijelaz na Jarunskoj cesti, između Županića i Hrgovića (južna strana). Snimio: Vanja


    Prijelaz kolnog ulaza u dječji vrtić Prečko – upravo tamo gdje je najpotrebnije rubnjaci nisu spušteni ... tipično i za Vrbane! Snimio: Vanja


    Ponovo Prečko, kod prilaza parkiralištu južno od Shopping centra jedan rubnjak je spušten, a drugi (ovaj na slici) nije. Snimio: Vanja


    Tržnica Prečko – nitko se nije sjetio da bi bilo dobro spustiti rubnjak na glavnome prilazu tramvajskoj stanici od tržnice. Snimio: Vanja


    A na prilazu parkiralištu uz tržnicu su čak dva rubnjaka na samo koji metar udaljenosti ... Snimio: Vanja


    Djelomično i nekvalitetno spušten rubnjak na raskršću Zagrebačke avenije i Selske ceste. Snimio: Vanja


    Na raskršću Jarunske ulice i ulice Gredice, sa betonskim blokovima koji bar malo olakšavaju prijelaz biciklima. Snimio: Vanja


    Vrlo frekventan pješački prijelaz kod Shopping centra Prečko na koji je netko nadodao malo betona kako bi olakšao prijelaz. Snimio: Vanja


    Još jedan legendarni previsoki rubnjak koji već desetljećima tlači pješake i bicikliste – Horvaćanska nedaleko Selske ceste. Još davno je ovdje bial hrpica betona koja je činila malenu rampu ... no, netko ju je razbio i maknuo da bi nakon nekoliko mjeseci netko razvalio dio rubnjaka kako bi omogućio lakši prijelaz. Rezultat: prijelaz je malko lakši, no vizualno je prizor ružan ... mnogo bi bilo ljepše sa stručno spuštenim rubnjakom čitavom širinom prijelaza. Snimio: Vanja

    Oznake: rubnjaci, mapiranje trešnjevke


    - 16:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #
  • Bravo, odlična inicijativa :-)). (ZlicaOdOpaka 02.06.2014. 21:06)
  • a istovremeno bi slijepim i slabovidinim osobama nadalje davala signal da se nalaze pred prijelazom ceste ... Bravo! Na žalost, rijetki razmišljaju o svima. Misle da rješavaju problem jednih, a istovremeno stvaraju probleme drugima. (Plastik 03.06.2014. 00:23)
  • << Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

    < lipanj, 2014 >
    P U S Č P S N
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30            

    Travanj 2025 (9)
    Ožujak 2025 (1)
    Veljača 2025 (1)
    Prosinac 2024 (1)
    Rujan 2024 (2)
    Srpanj 2024 (1)
    Lipanj 2024 (4)
    Travanj 2024 (1)
    Ožujak 2024 (6)
    Veljača 2024 (6)
    Siječanj 2024 (5)
    Prosinac 2023 (2)
    Studeni 2023 (7)
    Listopad 2023 (5)
    Rujan 2023 (2)
    Kolovoz 2023 (6)
    Srpanj 2023 (8)
    Lipanj 2023 (11)
    Travanj 2023 (1)
    Ožujak 2023 (5)
    Veljača 2023 (6)
    Siječanj 2023 (3)
    Prosinac 2022 (7)
    Studeni 2022 (8)
    Listopad 2022 (3)
    Rujan 2022 (2)
    Kolovoz 2022 (3)
    Srpanj 2022 (14)
    Lipanj 2022 (2)
    Svibanj 2022 (2)
    Travanj 2022 (11)
    Ožujak 2022 (10)
    Veljača 2022 (6)
    Siječanj 2022 (9)
    Prosinac 2021 (8)
    Studeni 2021 (3)
    Listopad 2021 (4)
    Rujan 2021 (9)
    Kolovoz 2021 (6)
    Srpanj 2021 (9)
    Lipanj 2021 (1)
    Svibanj 2021 (8)
    Travanj 2021 (6)
    Ožujak 2021 (10)
    Veljača 2021 (4)
    Siječanj 2021 (1)
    Listopad 2020 (2)
    Rujan 2020 (6)

    Tema bloga:

    Linkovi

    DNEVNIK.hr10Nakon prijave pratite svoje najdraĹľe blogere i kreirajte vlastite liste blogera!Naslovnica