Komentari

nepoznatizagreb.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • Janjko

    Predlažem korištenje Mapillary aplikacije za crowdsourcean StreetView:

    http://www.mapillary.com

    avatar

    10.06.2014. (16:43)    -   -   -   -  

  • Sredovječni udovac

    Nedavno sam vozio iz Varaždina u Veliku Bunu pa sam kroz Zagreb prosao najnovijom biciklistickom stazom, onom po Radnickoj. Rubnici su na prelasku ceste visoki, a jako ih je puno. Prije nadvožnjaka preko autoputa biciklisticka staza nestaje i pojavljuje se poslije njega, ali uopce nije jasno kuda bi trebalo voziti. Vozio sam cestovnim biciklom pa mojo tanki kotaci nisu izdrzali te prelaske rubnika i na povratku mi je pukla zbica iako sam na povratku na nekim mjestima ignorirao staze i vozio po kolniku. Srećom, dovukao sam se doma s puknutom zbicom.

    avatar

    10.06.2014. (16:46)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Dobro prikazene staze sa nekim i nelogičnim detaljima.

    avatar

    10.06.2014. (17:49)    -   -   -   -  

  • voltaren

    Ali ovako neuređeno je zanimljivije. Avanturizam! Makar ne znam koliko bi mi dugo bilo tako zanimljivo da te staze moram dnevno koristiti, pa razumijem.

    avatar

    10.06.2014. (18:58)    -   -   -   -  

  • ZlicaOdOpaka

    Baš ni vrit ni mimo :-)).
    Inače, to treskanje je navodno jako zdravo, između ostalog skida celulit. Umjesto skupih tretmana grad nudi besplatno :-)).

    avatar

    10.06.2014. (21:50)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    Janjko, hvala ti na preporuci, pogledat ću to!

    Udovac, to ti je prava slika ZG bic. staza - kaotično!

    Gogoo, hvala ti!

    voltaren, baš je tako kako kažeš - za jednom ti je svejedno, no ako takvu stazu gledaš svaki dan onda ju nakon 3 dana pošalješ k vragu i voziš se po cesti ... a to je em ilegalno (jer postoji staza pa si obavezan se voziti po njoj) em manje sigurno.

    Zlice, onda nek to grad prozove fitness stazom, a za nas bicikliste napravi neku novu bez tih fitness-featurea! ;o)

    avatar

    11.06.2014. (09:12)    -   -   -   -  

  • Fotografi svih zemalja, naoružajte se

    Prvo kao nema staza, pa "nije dobro", da bi sad kad ih ima, tražili dlaku u jajteu da "opet nije dobro" (em smeta stupić koji malo strši - nisi ćorav, gledaj kud voziš umjesto u iPhone, em smeta pol centimetra "previsok" rubnjak... i da dalje ne nabrajam) ... komocija modernog doba učinila svoje. Ja se pitam kak su biciklisti prije uopće sudjelovali u prometu dok nije bilo biciklističkih staza?

    avatar

    11.06.2014. (15:51)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    Kakvi vas problemi muče pored 270km biciklističkih staza.
    Dođi u Rijeku. Ako nađeš jednu jedinu biciklističku stazu kojom možeš u gradu stiči s jednog na drugi kraj ulice, ili bicikliranje iz bilo kojeg dijela grada u grad, ja na leđima tom stazom ponesem i tebe i tvoj bicikl. Da ne lupetam bez veze budem spomenuo da sam do sada ovo prolječe prebiciklirao 2200km. Možeš pogledati i moj prošli post u kome pišem o kanjoningu, nošenju bicikla uzbrdo neprohodim padinama kanjona Rječine.

    avatar

    11.06.2014. (17:41)    -   -   -   -  

  • Plastik

    Ovih sam dana prohodao po Zg i mogu ti reći da sam nekoliko puta protrnuo od straha. Projurili neki biciklisti, vrlo brzo, s leća, na koji milimetar od mene. Samo sam pomislio, a što da sam se u tom trenutku barem malo okrenuo. Ostao bih bez nosa. Najmanje. Trebaju staze za bicikliste, ali ne treba ih na silu uguravati među pješake.

    avatar

    12.06.2014. (01:53)    -   -   -   -  

  • bubamara šarena

    Plastik, imaš pravo, disciplina biciklista (i pješaka!) je svugdje problem .. u Beču je bilo puno govora o brojnim jurećim biciklistima koji ugrožavaju i pješake pa čak i bicikliste ... No, uz sadašnje stanje staza, po njima je zaista teško juriti. ;o)

    avatar

    12.06.2014. (10:13)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    Fotografi, komentare kao tvoj sam već čuo nekoliko puta prije ... i svaki put sam dao isti odgovor: Da, prije 30 i 50 i 80 godina nije bilo biciklističkih staza, svi su se vozili cestom. Ali, sjetimo se koliko je onda bilo automobila na cestama i kojom brzinom su se vozili!

    U doba kada sam ja počeo voziti bicikl mojom tadašnjom ulicom su prošla 3-4 auta dnevno, klinci iz mog susjedstva i ja smo se igrali na cesti, kartali na njoj ... a automobilisti su vozili korakom.
    Prošao sam istom tom mojom ulicom prije 5 dana - u roku od 3 minute prošlo je 19 auta (brojao sam) i to vratolomnom brzinom. Mislim da moraš priznati da situacija onda i sada nipošto nije ista i ako želimo da se biciklom ne voze samo ovisnici o adrenalinu, već i svi oni drugi, od djece do starijih, tada su biciklističke staze nužnost. Pokušaj prevesti bicikl preko rubnjaka visokog 15 ili 18 ili 23 cm (da, ima takvih na Vukovarskoj, na stazi!) i to preko desetak takvih u 3-4 minute ... meni to nije zabavno, a da ne govorim da usporava vožnju, oštećuje bicikl i vožnju čini nesigurnom.

    More ljubavi: Potpuno se slažem sa tobom, Rijeka je u puno goroj situaciji, nadam se da će se popraviti. Vjerujem da si pun snage i da možeš prenijeti bicikl kud god treba ... ali ne mogu svi.
    A od tih 270 ZG-staza, njih bar 150 km je bezveze ...

    avatar

    12.06.2014. (10:14)    -   -   -   -  

  • Fotografi svih zemalja, naoružajte se

    Prvo ću reći da se u potpunosti slažem sa ovime što je napisao kolega bloger Plastik. To je prvenstveno silovanje biciklističkih staza tamo gdje fizički za njih nema mjesta.

    Druga stvar su upravo sami biciklisti koji su se razbahatili i raskomotili... odjednom je postalo ispod časti sići s bicikla? Smeta ti "neprohodna staza"? Onda traži obilaznu marš-rutu... Golem broj biciklista uopće ne zna prometna pravila! Ne čita prometne znakove! Uz to koliko biciklista vozi tehnički neispravne bicikle? Nemaju blatobrane, nemaju katadioptere i propisana svijeta, nemaju zvonce/trubu, ne nose kacige, ... nemaju RETROVIZOR!!! (da ne govorim o neprovjeravanju mrtvog kuta, kad ti lik na biciklu BEZ IKAKVOG SIGNALA RUKOM naglo skrene pred auto... o njima se ne priča!!! (po dobrom starom aktivističkom običaju)

    Zašto ne nekim prelaziam treba stati i sići s bicikla? Zato jer nema semafora! Jel ti to palo možda napamet? Ili nikad nisi doživio da ti, vbozeći se u autu, bez zaustavljanje prek zebre šibne "nevidljivi" biciklist?

    A uz to, kako radim sezonski upravo u firmi koja se bavi niskogradnjom, (među inim i upuštanjem rubnjaka na pješačkim prelazima ) itekako dobro znam da uređenje bilo koje staze 1. košta, 2. zahtjeva vremena, za razliku od onih koji misle ta je to besplatno i da se radi čarobnim štapićem!

    Svaka medalja, pa i biciklizam ima dvije strane....

    avatar

    12.06.2014. (16:05)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    E moj fotografu .... ;o) .... ajd si ti zamisli da moraš na svakom raskršću izaći iz auta do stupa gdje se nalazi semafor kako bi stisnuo tipku da se upali zeleno (i to ne samo kada si prvi na semaforu, nego bilo koji u redu)? Tako ti je to i sa ovim stazama i propisima - propis kazuje: siđi s bicikla svakih 50 metara, preguraj bicikl preko raskršća i onda ga opet zajaši ... i tako otprilike 30-tak puta za vožnju od otprilike pola sata.
    Super, zar ne? ;o)

    Ili neispravni bicikli i nepoznavanje propisa ... hm, dobro je ako svaki drugi ili treći vozač upali žmigavac za skretanje ...

    Slažem se u potpunosti, ima bezobraznih biciklista, bez daljnjega - znaju biti bezobrazni prema pješacima, bezobrazni prema vozačima ... no, obzirom da sam vremenski otprilike podjednako na biciklu i u autu, onda znam već omjer: na jednog bezobraznog biciklista dođu bar 3-4 vozača. Samo danas su mi dva izašla pred mene iz sporedne ulice bez da su stali ... naravno, tu treba računati i aute parkirane na stazi, one koji na raskršću stoje na stazi tako da ih biciklisti moraju čekati da izađu na glavnoj cesti ...

    Meni je najžalosnije što u gradskim službama nema nikakve volje da se sjedne za stol i porazgovara o tome kako riješiti probleme. Znam da je najjeftinije samo opaliti žutu liniju i reć "Imamo 200 km staza" ... ali upravo zbog takvih ni vrit ni mimo staza se vozi ovako kako jest.

    To je baš ta druga strana medalje - kakve su nam staze, tako se i vozi ...

    U svakome slučaju, hvala ti na javljanju, uvijek je dobro čuti obje strane!

    avatar

    12.06.2014. (23:13)    -   -   -   -  

  • Ani ram

    A ono, želiš li nabrzinu shvatiti kakva je država, poglej kako su joj uređene biciklisitčke staze...

    avatar

    12.06.2014. (23:31)    -   -   -   -  

  • Fotografi svih zemalja, naoružajte se

    al ga laprdaš da je to nevjerojatno, no to je sasvim za očekivati kad se nema argumenata... sl nek ti bude. pametniji popušta,

    avatar

    13.06.2014. (04:54)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    Gle, nit ti nit ja ne možemo prebrojati bezobrazne vozače u autima i na biciklima - niti to uopće ima smisla.

    Meni je želja da svi sudionici u prometu postanu ravnopravni - ako želimo dobre ceste i pametnu regulaciju prometa za automobile, zašto ne bi bilo u redu to zahtijevati i za bicikliste?

    Naravno, motorni promet je u većini i posve je jasno da će u njega ići većina investicija, no kad bi se u biciklistički promet u gradu investiralo bar 1% onoga što se investira u cestovni mogle bi se postići nevjerojatne stvari ...

    ... no, na žalost, gradske vlasti i dio građana percipiraju bicikliste kao niži oblik organizama, kao nekakve amebe ili priljepke koji samo smetaju i sa svojim zahtjevima kradu novac i vrijeme onima kojima zapravo treba: vozačima motornih vozila. A znamo kud to dovodi: prenatrpanost ulica, zastoji, gužve, zagađenje, problemi parkiranja ... pametni gradovi zbog toga favoriziraju javni prijevoz (koji se također kod nas zanemaruje, nema pametnih rješenja koja bi integrirala vlak u njega npr) i bicikle. Ako postoje veliki gradovi u kojima se postiže čak 35% učešća bicikla u dnevnom prometu, a broj onih u kojima taj broj prelazi 10% je ogroman, zašto se ne bismo i mi uključili u taj 10+ klub?
    Ali da, to zahtijeva i nešto ulaganja ... a prije svega političku volju i toleranciju prema "drugačijima" (dakle ne-vozačima auta) koje kod nas baš i nema).
    Na žalost .......................................................................... .

    avatar

    13.06.2014. (10:42)    -   -   -   -  

  • bikequeen

    Visoki razoli cak i u Savskoj koja se prije nekoliko godina obnavljala, ali ocito sa su trotoari, ili/i biciklisticke staze bile jos u zvijezdama.
    Nije ni cudno da se na ulicama glavnog grada i ne vide ljudi u kolicima. Kako da prelaze ulice kada su rezoli pola metra visoki?
    Covjek bi pomislio - kod nas svi imaju i dvije zdrave ruke i noge. Ko da ljude sa invaliditetom skrivamo.
    Shame, shame

    avatar

    09.07.2014. (20:34)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...