04.06.2013., utorak

Trgovački centri više nisu meka isključivo za kupovinu

Sve veći broj shopping kvadrata po stanovniku prisilio je trgovačke centre da se za naklonost kupaca bore drugim sadržajima. Gotovo da nema centra u kojem posjetitelji ne mogu uživati u kino predstavi, popiti piće ili nešto pojesti. No, čini se, više niti to nije dovoljno. Trgovački se centri danas okreću i drugim aktivnostima.
U Arena Centru na zagrebačkom Laništu tako su se okrenuli sve češćem ugošćavanju različitih sajmova dok u City Centar One trgovačkim centrima sve veću ulogu posvećuju organizaciji raznih događanja. Iz nedavno otvorenog City Colosseum centra u Slavonskom Brodu ističu da je danas osobito neophodno stvoriti centar urbanog života, a ne samo klasičan trgovački centar.
Nedostatka sadržaja u većini gradova, osobito onima srednje veličine, diktira modernim i uspješnim trgovačkim centrima potrebu da se transformiraju u multifunkcionalne centre slobodnog vremena, navode.
Dodatan sadržaj koji osim kupnje posjetiteljima nude u City Centru One odnosi se na organizaciju raznih događanja, promociju novih proizvoda i nagradne igre, odgovara Vlatka Svedružić, marketing i PR menadžerica City Centra One.
Osim stalnih usluga, poput besplatnog wireless interneta i poklon bonova, prije nekoliko mjeseci City Centar One krenuo je i s novim projektom Žuta srijeda, tijekom koje svake prve srijede u mjesecu trgovine u ovim centrima nude posebne popuste i ponude. Naši posjetitelji su izvrsno reagirali na ovaj projekt te on iz mjeseca u mjesec postiže sve bolje rezultate, ističe Svedružić novogradnja Samobor.

Oznake: novogradnja Samobor


- 15:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #