Objavljeno: srijeda, 03.05.2006. ljeta Gospodnjeg

LONG TIME NO SEE!



Da, da, živ sam.

Upadoh nedavno u jednu totalno čudnu dimenziju, iz koje se sada pomalo vračam. Mene vam tako uhvati, s vremena na vrijeme neka faza, kad se za nešto zakačim, nema me nigdje (pa tako ni na blogu). Blogi, faza ispitivanja je u tijeku (ali zahtjeva još nešto vremena). TheEnd, evo poslao sam ti obećano.

Ljudi moji, u koji sam brainstorming upao (sam sa sobom), blaaaaah. Radim trenutno na skupljanju meni jako važnih podataka i pokušavam od svega sastaviti veliku sliku (što zna biti problematično, jer mi još fali nekoliko puzzle-i). Biti ćete pravovremeno obaviješteni, čim sve skockam zajedno.

Kaj da velim, na poslu je i dalje sve po starom. Maknuli su me s posla koji sam radio zadnjih godinu i pol, i na taj posao stavili 4-ero ljudi. A ja, kumio i molio za povremenu ispomoć, pa šipak. A gdje sam ja završio? Pazi sad ovo. Počeo sam raditi posao, koji je do sada radilo 4-ero ljudi. Weird, ha? Razmišljam da tražim i 5 plaća (ajd, može i 2, nije beg cicija). No, pomirio sam se s time, čovjek uvijek ima iz nečega učiti, pa ću i ja to tako akceptirati. Nalazim se u situaciji u koju sam se sam stavio i iz toga nešto moram izvući. Između ostalog, kažu i da se dobro, dobrim vraća (što u mom slučaju i nije funkcioniralo, ali ja sam vječiti *FCO). Bilo kako bilo, ništa novoga u poslovnom životu.

Mace su zakooooon. Sutra ih bum fotkal, pa objavim.

*Fucking Crazy Optimist


A za kraj, još nam se jednom (po n-ti puta) bliži kraj svijeta.

DEEP IMPACT AT THE END OF MAY 2006 !
Part II
By Eric Julien, 21 April 2006


This article follows upon the article entitled "MAY 25, 2006 - the Day of Destiny". It brings new elements of confirmation of the imminent cometary danger which threatens humanity and describes the conditions of its advent around MAY 25, 2006.

The fear of ridicule is infinitely greater than fear of the death of others. As much, I believed that my first article was going to cause panic. It was even reproached to me. Not at all! Many are very afraid, indeed, but only to pass for insane. I thus decided to insist on points of detail to convince, to open the spirits with this great probability of collision in order to save lives while it is time!

CIJELI TEKST

Ovo sam natrkeljao 03.05.2006. u 22:16 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (5) - Ispljuni na papir - #





O temi LONG TIME NO SEE! izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog