Lemarchandova kutija




nedjelja, 31.12.2006.

Dietrichova









ja sam Marlene D. za tebe
zauvijek
i nikada nećeš znati
tko sam zapravo
daleko od tvojih zavojitih misli
mogu se sakriti bilo gdje
u zelenilo hrastova
na iskrzani rub šume
u oko pohlepnog prolaznika
dok ispijam već treći whiskey
a moja duša miješa se sa
dimom cigarete ljubavnika
crno bijelog cigaršpica
vrtim se kao igračka
nedohvatna tvojim perfidnim igricama
dama ako si zaobravio spelovat
ću ti opet slovo po slovo
kao usputnu zabavu za besposličare
jer plesačica sam u kabareu
i budim se u New Yorku
i mogu lako bježati paparazzima
dok se smiješim zaštićena
zagrljajem tiražne pop zvijezde
ma što ti zapravo znaš o meni
majstorica sam za promjenu
obličja za tvoj mali um
prebrza i gledaj samo
kako mi nepokolebljivo
dobro stoji
nož između zubiju








- 00:14 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>