lepo je... fučkaš viruse .....

srijeda, 11.03.2020.






Od nekud treba začeti...pa zakaj nebi z trajvanske stanice... stari Đuro te dopela... stari Đuro se dalše kotura...a ja cipelcugom na zapad... vrabec ga dal...a gdi je tu opče taj zapad ...........



V jenom su momentu nekakšni oblaki doprhali gor z Medvednice...ak ih sunčeko nebu potiralo... ti vrapca...a su lepo kazali da denes nebu dež curel
... al gdo bi veroval onem klepastom prognostičaru Brzoji... još da veli ona Damjana kaj zgledi kak brod...eeee..................



Makar veliju da je protuletje došlo...bumo se još načekali dok platane potiraju liste... je da su forzije požutele...pa su i magnolije otprle pupe... nooo... tekar je Mart mesec... a tu još dojde i April... svakaj se more desit.........................



Viš kaj su vredna djeca... vučiju i dok čekaju trajvane... Vrabec ga dal...tak sem i ja dok sem išel v školu bubal uzput...prafzapraf... nis imel z čega bubat jer nis nigdar ništ zapisival... pa sam se putem probal setiti kaj je ščera profesorica pripovedala... Narafski... največ sam se oslanjal na došaptavanje i na prepisivanje ak se pisal kontrolni......ah... sem ja bil fest snalažljivi.......................



Si videl... na zid su deli tablu da ti se hiža more zrušit na tikvu... mam pri ulazu v brtiju... I zdaj ti reskiraj...ha... morti još i bi gda pem van... se veli da pijanca i Bog čuva...al za unutra ni ziher...ha......................



Vrabec ga dal... gdo bi rekel da v Alkatrazu delaju tak dobru Nesicu...mam sam dve spil...fine od vanilije...a vruče...znaš... malo gde buš dobil vruču Nesicu... največ pa mlačnu kak pišaču...noo... i tu sam pri tem Alkatrazu našel falingu... velim mladom pipničaru da mi prinese jenu travaricu v malem štamprlu brez leda... a on baš naopak naredi... donese pol gutljaja travarice... morti i majnše... v velkoj širokoj čaši i nutra nameče tri kocke leda... Jebal ga vrag...pa nis ja beli medved koji skapava od žeđi na sjevernom polu... Mu velim... dobro za of put... no zdaj mi donesite još jemput travaricu po mojoj narudžbi... Fučkaj ga... donesel je spet isto...........................



I tak... čez jenu vulicu sim... čez drugu tam... polukneš malo izloge... malo se obrneš za kakšnom ženskom... počnu te več pomalo bolet noge... da ne pripovedam kak od španciranja dobiš velki apetit...al nit za spas duše na današnjem španciranju nis prošel ni pokraj jene jedine pekarnice... to zbilam moraš znat tak potrefit... al bum ja to nadoknadil na putu spram zapada... Pogleč i sam... prazni Trgač...prazne vulice...nit v trajvanu ni bilo gužvancije kak zna bit... kak da su vsi ljudi zginuli... to je to... oni virus je ljudima dal straha v guzicu... zdaj sediju domof... trošiju zalihe kaj su si pripravili pred dva tjedna... i čekaju da im virus pokuca na vrata... Maaa... fučkaš virus... kak sem rekel... dve travarice i jen falaček češnjaka... to je preventiva za ujutro...posle... hmmm... spet isto i ... fučkaš viruse .......................

Serbus !














Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.