virusi... vuhani... i ostale bedarije

četvrtak, 27.02.2020.






Nakon jenog kišnog dana... jutreko je osvanulo sunčekom okupano... je da je malo zimeka...al kaj... pa Veljača je.



Voda žubori... milina i za čut i za videt. Nemrem si nikak zgruntat kak negdo more imat nekaj protif teh naših zagrebačkih fontana i vodoskoka. Maaa...kaj... to se javlaju dotepenci z bregof i z žabarija... kaj im je opče čudovito hodit po asfaltu...vrabec ih dal... nigdar nebuju sfatili da su opanjki ... gange i cajke za kakšno drugo mjesto. No... ljudi prolaze a jedin se ja divim vodici kaj tek veselo skače. Kafič mam tu pokraj je prazan... nigdo ne sedi vani... hmmm... pa nebum onda nit ja... a i neče mi se samom v brtiju zajti...ha... nafčen sam platit rundu...ha.



Ha... si videl... to su na kipecu oni Vuhani v svojemu Vuhanlandu... oni tak hodiju sasvim normalno... mi bi si tu pri nam gruntali da je karneval. Jebal ga vrag i teg dosadnog virusa kaj su ga Vuhani poslali po celomu svetu... Veliju spametni da je to stog kaj su Vuhani v svojemu Vuhanlandu jeli šišmiše i kače i ostalu živinu kaj leti...hodi... puže... i kaj ti ja znam. A kaj... gladni ljudi... ima ih .hmmm...kak Kineza...ha... Čital sem denes da su im nijhove vlasti zabranile jesti cucke i mačke... pa si gruntam kak bi to zgledelo da mi začnemo jesti cucke i mačke... Prafzapraf... veliju da je cucak fini skorom kak janjac... a mačke sam ja probal davnih leta...onak na saft naređene... i bilo je dobro... Bilo je to tam v šezdesetim letima v Udinama... rekli su mi da sam jel mačku gda sam se več najel do grla. Ak je fino... je fino... more bit kaj hočeš...samo da ne zapne v požiraku. No... kak vse zgledi... tim Vuhanima baš i ni najbolše z tim karnisterima na tikvi. Za vsaki slučaj pem si ja nabavit par komadof.



A ovo su takaj Vuhani...tu pri nam v Zagrebu nasred Trgača. Lepo se okupila žuta familja z očima všrek i uživaju na toplom zagrebačkom sunčeku. Fučka im se nijhof Vuhanland... kaj im tu fali...ha



I mali Vuhan uživa... ziher se čudi zakaj te kokoši tak slobodno hodiju... prhaju naokol... valjda si ih zamišlja priređene kak onu pekinšku patku. Bi mu ja pojasnil da su to naši dragi Zagrebački taubeki... morti bi i mamici kojekaj pojasnil... bi se meni fučkalo za onaj virus... no... valjda je oni tam nejgof tatek. Znaš... ipak imam rajši one Japanezice... nekak su bolše nabite... a ove KInezice su dost žgoljave... imaju ženske tanke noge kak čaplje... nemaju riti... ciceki im visiju... čudno zveraju očima... hmmm... no nebi bilo zviška probat... Ak ovi Korona virus potraje... zečel bum vučit kineskoga jezika... vrabec ga dal... neznam ni kak se veli... fukati.



Pa morem si ja gruntat ovak i onak...al na koncu bum ipak gledel naše lepe Zagrepčanke... Z njima si brez brige... nemaju viruse... vse je na pravom mestu... ciceki... ritice... nogice... najlepša ličeka na svetu... a o pipicama nebum danas pripovedal. No dost sam španciral... denes imam zestenek z pajdašima v brtiji pri Mađarici... pa bumo kak pravi vitezovi okruglog šanka razglabali o opasnostima kaj su se nadvile znad našega Grada. I tak bu Špengler povikal... Jebeš virus daj rundu... Onda bu pajdaš Cajger zadrečal... Jebeš Kineze daj rundu... pa bu došel red na mene...ja bum zmumljal... Jebeš susedu Miru daj rundu............................ i vsi buju gledeli v mene i čekali da čujeju pripovetku...ha.

Serbus !
























Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.