Vse su ženske Valentine

četvrtak, 13.02.2020.





Tak se moj pajdaš Cajger i ja spremišlamo dal se pelat v starem Čehu il počekat oni novi trajvan kaj još ni došel. Narafski, pemo v teg tu Čeha kaj zgledi kak stara konzerva z drugeg sveckog rata. Mam Cajger zauzme stolec … pa se i ja smestim mam za njim. Polahko se trajvan popunil… sam kaj ni krenul gda nutra kak furija vleti ženska… vse puše i zdihavle kak je bežala. Trajvan je dva tri put pocuknul pa krenul… vse nekaj spodi struže i lupa a vagon se zible kak pijanec. Mesta za sesti ni… taman se vse bezeciralo dok je ta ženska vletela i zdaj ona stoji mam pokraj Cajgera. Ženska je onak… bi se reklo dobrodržeča sredovječna… morti malo preveč popunjena… al kak se veli.-.. bolše se ljuljat neg žuljat.
……………………… Cajger zapazi žensku kak se pored nejga premešta z noge na nogu… valjda je ženskoj težko stajat… Pa stari kojn promumla… Kaj je gospica… bi se rad sjeli…ha… Ženska ništ ne veli al malo zdigne obrve pa slegne z ramenima… Narafski da bi si ona rad sjela pa kaj ju opče taj kojn to pita. No ona gledi… muči… a Cajger spet promumla… Znam da bi… znam… i još se bolše namesti v stolcu… pa nadoda… Evo… bu se of gospon iza mene zdigel. Se razme… tu je mislil na mene kaj sam se takaj lepo smestil. I zdaj ženska pogledi v mene… ja v nju… lepo se ja zdignem… Izvolte gospica… sednite si … pa joj odmah pokažem onak z prstom… zašrafim po svoji tikvi i pokažem na Cajgera… Mam je ženska razmela kaj joj ja pokazivlem. Ahmmm…ahmmmm… potvrdi ženska i zafali se meni na stolcu. Trajvan juri… gdo bi rekel da more taj stari Čeh tak hitro pelati. Posle smo ustanovili da je ženska tramvajka kaj upravlja i to mlada zgodna. A moj pajdaš Cajger mumlja i dela grimase… Buš ti videl gdo je trknut… buš…



I tak smo začas stigli do Trgača… človeku se nekak nit neče ziti z trajvana dol… vani je baš fest oblačno… par oblakof opasno hita gor z Medvedgrada nad Trgač… pa se zmračilo kak vriti. Stojimo i gledimo za starim Čehom i lepom tramvajkom… pajdaš Cajger zdihavle… Eeeeh… da je to moja ženska…ja bi se celi dan pelal zabadaf v trajvanu. Aha… velim ja… takšnu žensku ti nemreš dobit nit na lutriji… Nato me Cajger spopadne… bolše da sem čkomil… Zdaj buš ti videl svoje… tam si onoj babi rekel da sam ja trknut v tikvu… eee… pa zdaj ti mene tak trknutog lepo odpelaj v Kavalir na dve tri runde… se razme… buš vse sam platil jer ja sam … trknut i ne poznam nofce. Prafzapraf… čim je moj pajdaš Cajger uz mene… ja znam da bu taj dan jena norija zamenila drugu.
Sednemo si v Kavalir… mali kafebar v dvorišču na broju 15… tu navek započnemo … pa onda nastavimo polahko tam spram zapadne strane… malo v kafič Britanac… pa onda na drugu stran v pajzlin Kraljevec… i dalše kak Bog da. No… Cajger v Kavaliru mam naruči sebi velki žufki pelinkovec… meni Nesicu od vanilije i šibensku travaricu… al posebno naglasi kelnerici… Znate… to vse plača of gospon… i pokaže na mene. Al jasno je kelnerici… več nas pozna… na vsaku moju rundu Cajger bu platil ak treba i tri svoje…al denes se odlučil malo producirat. Al ni nas nikaj briga… penezi su v žepu… a več ide i treta runda z mojega žepa.



Aaaaa… kriči Cajger… nakon kaj smo zišli z kafiča… Crvena dobi… crvena dobi… najme je spazil žensku v črlenom kaputu… z črlenim šeširom… skorom vse je na njoj črleno. Daj bedak jen… vlečem ga ja za rukav… pa viš da je to stara gospica. Kaaaj… neda se Cajger… makar je fulal žensku on dalše drži tirade… Znaš… stara koka masna juha… ta je najbolša… nigdar joj ni dost… nemre ostati trudna… daje vse od sebe jer si grunta da joj je morti zajdni put… Vrabec ga dal… posle tri velka pelinkofca… Cajger bi i na dvogrbu devu skočil… samo nek je žensko. Nemaš ti zube za tak nekaj glodat… velim ja njemu… gebis bi ti se potrgal… Bolše da sem čkomil… zdaj sam začel slušat kak jezik tu ima velku ulogu ………………………… Daj pemo dalše… vlečem ga ja.



Bi ga vrag znal kaj je z tim oblakima došlo nad naš Zagreb…al moj pajdaš Cajger je denes skroz ponorel… mam nakon deset korakof pak je naletel na jenu drugu črlenu… Aha…aha… kaj sam ti rekel… nema neg kaj je črlena ženska… daj ju pogleč… I hodi Cajger malo v polukrug da ju bolše vidi. Čuj… vlečem ga ja… bu se dež spustil z neba… pa bu nam onda dost i črlenih i žutih i plavih… daj pemo dalše… a osim tega… ova tu ima i malo preveč tanke noge… Pojma nemaš… začne Cajger z svojom filozofijom… to su najbolše noge… gda ih ta zahaklja odostrag na tvojim leđima buš si gruntal da te je zveč…………….. Znam… znam… prekinem ga ja… kak da me zvečarka prijela… no… za tebe nebi nit anakonda bila dost. Jebal te kojn… odbrusi Cajger i mi nastavimo dol po Ilici spram Malog Placa.



Maaa … taman kaj smo tri koraka naredili začne nekakšni sitni dežek… ti vrapca… a ambrelu nemam nit ja nit moj pajdaš… Pa tri koraka nazaj i lepo se smestimo na sam početak Pasaža spodi nebodera. Tu baš i ni fest prometno… a mi bi rad gledeli ženske kak prolaziju… Ipak nam se dragi Bogeg smiloval i poslal jenu… pravu. Daj samo pogleč kaj ti je elegancija…. snubim ja Cajgera dok on fest zainteresirano udiše mirisne pare z picerije tu mam pokraj nas. Gdi…kaj… aaaa… mam se osvesti moj pajdaš… konačno nekaj za oči izlječit. No… onaj sitni dež i ovu lepoticu potjera knam pod Pasaž… se razme… nema nit ona ambrelu jer prognoza za denes ni predviđala kišu. Cajger se za pol koraka odmakne tak da bu bliže ovoj miloj ženskici i začne… Znate gospodična… da ga ja imam zdaj bi vam ga poklonil… se razme… kišobran. Od Cajgera je svakaj za očekivat… al da se bu fteknul v ovakšnu avanturu… vrabec ga dal nis očekival. I gda sam več gruntal kak bu ta mlada milostivica prošla pokraj nas kakti pokraj turskog groblja… ona malo zabremza… skor da bu stala … okrene se Cajgeru i veli mu… Hvala… hvala mladi gospon… na što god da ste mislili… ali dali uvijek nudite ono što nemate… pita ona i prejde dalše uz velki osmjeh. Moj pajdaš je ostal zjevat… i dok se je snašel več je ženskica prešla dol dalše od Petita. Si videl… veli on meni… to je prava spametna ženska kaj ti zna odgovorit … a ne da čkomi kak kakšna glupača.
I tak… kak drugač neg smo završili na Malom Placu v kafiču Kraljefcu… ja pri Žuji a Cajger je ostal vjeran žufkom pelinkofcu. Dok smo stigli do Kustošije malo je falilo da več v trajvanu ne zapopevamo.



Evo… več je i Valentinovo… a ja tvrdim da su vse ženske Valentine.
Kušlec vam vsim pošilam !
!





















Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.