Valentinama... velki kušlec !

četvrtak, 14.02.2019.


Nema ništ lepšega neg gda vjutro sunčeko obasja moj Grad. Nooo… to nemre vsaki videt… oni kaj dugo spiju… nit neznaju kaj je to jutro… oni kaj ideju rano delati… ti vrapca… njima je ionak fort mrak na očima… a oni bedaki …kak ja… kaj se rano vjutro naokol španciraju… oni moreju uživat i stat na vuglu i gledeti kak se sunčeko z raufunga zpušta čez fasade. Tak i ja zdaj stojim na vuglu… i čekam da sunčeko dodirne špice mojih cipeliša. Baš je milina.

- Čujte gospodična… pardonček… kaj ste vi morti Valentina…ha
- NISAM !
- Dobro onda… čuj šlampača jena… pogleč kak ti je ta kiklja sfufljana
- KONJ STARI !
Narafski… ništ se od teg ni zgodilo… kaj bi se ja rival med ženske kiklje… a da je šlampasto… je za tak finu damu v pelcmantlu… pa si gruntam kak se to tak potrefilo da bu se baš tak zafrknulo… hmmm… jedin ak ju je negdo zgrabil i štel kiklju zdignut…onak na brzaka v haustoru… Kaaaj se iščuđavleš… kak da nigdar nisi to delal… hmmm… jesam… davno je to bilo…gda sam se još mogel sagnuti…ha… a morti je ženska prešla scati pa je pozabila i gače zdignut…ha… pa joj zdaj plahutaju okol kolena…ha… Vrabec ti dal to Valentinovo … same bedarije mi se po tikvi vrtiju… Pem dalše sunčeko gledeti.




vsim Valentinama želim radostni dan... a ja zdaj pem taki potrošit pol penzije...a kaj buš...ha

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.