dok ni sneg opal ..........

srijeda, 12.12.2018.


Viš...of stari trajvan ima kapu kak oni djed Mraz...po novome djed Božičnjak. Pa ja ne vidim da se z tim imenom nekaj spromenilo... jedin kaj denes i trajvani imaju takšne kape. No... pela se i drnda stari trajvan... dječica uživaju... tramvajac se valjda dobro zmrznul jer v tim starinskim škatulama grijanje je kak na sjevernom polu... Cin Cin Don Don... zvoni čez naš lepi Zagreb... nek se vidi da je Došašče.

A da su zajdnih dni velke gužvancije posvud po Gradu...to je tak v to doba... Pravi razlog za to je... trošenje peneza... nebumo stvari cifrali... veliju da kod nas vlada oni konzumerizam... ti vrapca skor sam si jezika zvuzlal... no... istina je da ljudi pukaju peneze ne z čarapa kak negda neg kak vse zgledi z ... štramplih. Oveh dni je dobro bit trgovac...vse se proda...kaj ne vjutro popoldan i nafčer ziher. Živela gužvancija.

Gdo bi mogel bit ziher da se nebu i posral kak se najemput zabremzal i zbečil oči... ja sam ga hitro forfaral... istina ...človek je naredil grimasu ... il bu prdnul il ga bu šlak trefil... Al posle sam ih još jemput videl dol pri Frankopanski... znači ipak je bil prdec v pitanju... Moraš fest paziti gda ovih dni španciraš po Ilici... človek do človeka i človek za človekom... kak da smo v Šangaju.

Čuj... je da je centar Grada kakti uređen za Došašče i blagdane kaj se predstojiju... no meni to vse zgledi nekak preveč šareno... bi se reklo čak kičasto... Al kaj... mnogi su ljudi fest oduševleni kaj je tak...pa nek im bu... Zdaj je još dobro...al zvečera jedva da moreš projti po vulici... pa moraš bit fest spameten daj bi otkril kaj je ljudima tak lepo se stiskati... dobro kaj je ipak barem malo zima... tak da buhe stjenice i picajzli ne skačeju sim tam.

A raufunkaši imaju posla... pa gdo dimnjaka da očistiti po ljetu... rajši se čeka zima i da se raufung zaštopa...ljudi su več odavno pozabili onu narodnu... dobar gazda po ljetu dreva sprema... a bormeš nit raufunkaši nisu kaj su bili... istini za volju još navek nosiju kefu u kugle...al je tu i taška z kompjutorom... se reče laptop. Pri meni je pred mesec dni došel tak raufunkaš...zapraf je bil samo šegrt... pital je da bi dimnjaka očistil... ja mu lepo velim da sem ga ja sam očistil još v listopadu... on zvadi z taške taj laptop i zapiše kaj sam mu kazal... no onda je z žepa zvlekel blok računa i naplatil mi pedeset kuna...kakti za dolazak. I kaj buš... Na odlasku sam mu doviknul da nek pozdravi gazdu i nek drugi put pošalje kakvu dimnjačarku.

Narafski... največa je gužvancija okol Dolca... Splavnice... pogleč kolko tu ima teg cvetja kaj mu veliju Božična zvjezda. Kaj ti ja znam... lepo je to...zakaj ne...no se ja nikak ne spominam da sam to cvetje videl dok sam još bil klinac... Imel si posađenu pšenicu kaj si kupil pri kumici na placu... bilo je boreka... grančica od boreka... i gdo si je onda mogel priuštiti granu od Božikovine. A od zvjezda sam zapamtil samo onu partizansku. Bi ga vrag znal... no svakaj su nam sim dovlekli Amerikajnci. Al ja nečem nikakšnu črlenu zvezdu...makar bila ona i Božična.

Jesam... več sam dva put kušal klobase na Trgaču... kaj da ti velim... dobre su... vruče...slane... doduše svakog leta su vse majnše i vse skuplejše... kak da su ih mesari naredili z dinosaurusa... a zapraf vsi zagrebački mesari kupujeju meso pri Lidlu za bagatelu. Pa o tomu si nigdo ne grunta... redovi za klobase su več od podneva pa do polnočke. Kuhano vino nebi rad preporučil... to je nekakšna cukrena splačina... kak da si nutra namočil čarapu od bosanca i podgrijal... ipak... Žuja je zakon.

Za zutra su prognostičari najavili snjeg... kak su rekli bilo bu teg belog prhljifca i za prodati... pa još malo skoristim ... se reče... suhu situaciju... i sprešpanciram se naokol ... ti vrapca... da sam negdi cajhnal kolko sam put sprehajbal po svojemu lepom Zagrebu... bilo bi cajhni skroz do Patagonije. Kak zgledi... več se i pomalo vlečeju nekakšni črni oblački... jeee... zima je... Božič bu naskoro... nek bu beli.

Serbus

















Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.