cipelcugiranje ................

srijeda, 09.05.2018.


Nema lepšeg neg gda ti dan začne rano vjutro…a sunčeko tekar umiva krove i sramežlivo stare fasade… Gledim… ljudi bežiju na posel… đaki trčiju za trajvanima da ne zakasniju v školu… makar mene ni nigdar mučila savjest ak sam zakasnil… nooo… ima po vulici i stareših stanovnikof… ti ziher žuriju doktorima… pa su tu onda i dobri gazde kaj su cucke izveli v špancirung i na scanje… pa tak na svom putu na vsaka tri metra naideš na pasje govno… Narafski… svjesni Zagrepčanci mam posle osme vure pokupiju dreke za svojim ljubimcima…al ona rano jutarnja govna navek ostaneju po trotoarima dok negdo na zagazi… A oneh zgubidanof kak sam ja… takšnih vjutro baš i ni na vulici… pa gda vidim svu tu užurbanost… nekak mi dojde …hmmm… neugodno kaj se z noge na nogu vlečem naokol… Maaa.. drek… fučka se meni kaj si gdo grunta… ja sam več denes spil jenu Nesicu od vanilije… zdaj bum i drugu čim mi prihaja pajdaš kaj stanuje na vuglu Safske … Doduše…moj pajdaš ne pije te zmučene napitke… taj si zube vjutro pere z šibenskom lozovačom… zna človek kaj je za zdravlje dobro…

Ti vrapca… čudim se ja…pa kaj of trajvan za Dubec dela tu nasred Safske vulice… no onda zgruntam da je to kakti pojačanje kaj dolazi z Remize… Viš… na Remizi nis več dugo bil… nekak zajdne vreme zaobilazim Trešnjefku… ni pošteno… puno sam lepih cajti tam spotrošil… taki i v Trnju nis dugo bil…zapraf… prohujal sam z svojim avtekom…pa gda vidim kak stare hiže nestaju a nove staklene i betonske škatule dolaziju na nijhovo mesto… zgubim volju tam iti… A bogmeš su več pol stare Trnjanske ceste porušili i malo po malo tam nastaje nekakšni novi grad… eeee… moderno doba ….

Pogleč…. Odnavek su na Safkoj vulici ti drvoredi lipa… neke su stare još od gda se moja baka tud špancirala kak mlada dama… neke su malo mlajše… otkad sam ja tud prolazil kak školarac… neke još mlajše su zamenile one stare bolestne i trule… al takšne hladovine i sence malo koje drevo ima… Denes su grane na tim lipama zgora visoko… poradi trajvana i ljudi kaj spodi pelaju i hodiju… a negda je to sasvim drugač zgledelo… jedva su prošel spodi teh lipa a da se ne vudriš z tikvom po grani… Nooo… več sam ja davno o tomu dost škrabal… više nit ne pamtim gde sve… al bum se jemput pak podsetil teh starih cajti …

Znaš… v ona davna vremena gda sam ja bil đak…školarec… fakin… huligan… vuličar… frajer… i vse ostalo kaj je moralo krasit jenog mladog Zagrepčanca… a ja sam po tom pitanju bil fest napredni… tu su...okol osme vure vjutro… bile stotine učenika… … maaa.. fučkaš učenike… kakšnih je tu lepih učenica bilo… ti vrapca… gimnazijalke… taman narasle za lepe stvari doživljavat… Je.. je.. dok su tu bile čak četiri gimnazije nismo mi fakini morali preveč gruntat kam iči v lof na curičke… dost je bilo dojti sim gda škola završi… onak frajerski z zdignutim kraglom… z cigaretlinom v gubcu…onak kak Hemfri Bogart… z rukami v žepu… i se ni moglo desit da nebuš bil zapažen… Razmeš… ti gimnazijalci tu su bili dost mlitavi, pa smo mi fakini znali da smo navek v prednosti… Pa je znalo tu dojti i do velkih razpravljanja z tim štreberima… narafski poradi pucica… no… mi bi to hitro rješili z šakom po frnjoklu… a nakon tega si mogel birati med curičkami… Frajer… a kak drugač…ha …

I tak… z noge na nogu dok ti se po pameti vrtiju stare slike z doba gda je Bog još bil mlad… nit ne primetiš kak si i kolko sprešel… Dol na Safskoj sam si spil i drugu Nesicu… a pajdaš me napuntal da si v požirak zvrnem i dve šibenske travarice… a težko žabu v vodu naterat… tak sam ja od polahkog postal još polakši… kak se reče stručno… slovmoušn … il gramofonska ploča na 33… A kam bi mi se i žurilo… nigdo me ne tjera nit ne očekuje… ne moram na vuru gledeti… zapraf… ponašam se kak pravi zagrebečki penzijonorc koji nezna kam bi sam z sebom od dosade… Pa ti tak dojdem do pješačkog prelaza… na semaforu je zeleno… al ja baš nejdem… bum si još malo pogledel naokol… pa tak od jenog vugla do drugeg… od vulice do vulice… haha… je znal kazat moj zdaj več pokojni pajdaš Glavonja… Pijem pivo jebe mi se živo …. Tak i meni… baš mi se fuka…pardon… sam štel kazat…fučka.

Tu na tem mestu navek zastanem…ak i vsaki dan projdem moram barem malo se divit tim mladim kostajnima kak krasno cvetaju… Negda su tu bilo velki…ogromni kostajni… do pol vulice su grane širom išle… pa je pred …okol… deset let naš gradonačelnik… taj dotepenec z bregof… dal vse te stare spilit…porušit… I zdigla se velka galama zbog tega… Zagrepčanci su mu došli spodi obloka kričat… pa največ su mu mamicu spominali… I videl je mulac da se fest zasral svojim sugrađanima v škrlak… pa je brže bolje dal posadi nova… več velka dreva kostajna… Kak god bila velka meni su zgledela premala da bi dočekal stati se spodi nijhove sence… Ipak… dočekal sam i ja… pogleč samo kakšnu lepotu… Dreva rasteju… vreme prolazi… tak da se več pitam dal bum ih i dugog proletja videl kak cvetaju… Ovaj put su malo ranejše procvali…al kak ni bilo preveč vručine… dež je curel kak se spada… pa su kostajni dugše v cvatnji neg obično… maaa… milina….

No… i več smo v samom središču centra… meni najdragšeg mesta v Gradu…a kak nebi bilo gda sam se tu zlegel… odrasel… dane gubil… zalubil… ponorel….maaa… vreme je prešlo kak da bi rekel…kruhimast… i kak se veli da se od sječanja nemre živet …neg samo z sječanjima… to i ja moram poiskat kakšnu pekarnicu jer su mi one dve šibenske lozovače otprle apetit koji je i brez tega jako dobar… Uzput bum hitil pogleda v Pif… Grunf… to su brtije…se razme… morti ima kakveg poznatog…ak pa nema… v Kavaliru na Trgaču bum ziher nekog našel… Neki sam dan susrel na Trgaču jenu blogericu…al na moju žalost bil sam jako knap z vremenom… pa smo se samo izkuševali i pozdravili do drugeg momenta… Hmmm… nigdar nemreš bit ziher gda buš na koga naletel… moram malo bolše gledeti naokol ……….

Serbus ……………









Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.