Špancirancije ................

srijeda, 18.04.2018.


Evo... nekaj zapraf žuteg... a ne požutelog od Afričke prašine... Vrabec ga dal... pred dva leta su mužkarci ponoreli za nekakšnim Afričkim šljivama... a denes noriju kaj im je ta Afrička prašina zamusala avtomobile... lepo ja velim da je to još dobro dok z te Afrike ne navaliju prek Gibraltara divljaki z velkim .......... no kopljima... hmmm.. i spet buju samo muškarci ostali oštečeni...ha ......

I tak sam sprešel pokraj Pifa...sam si gruntal da bum tu našel oneg Komandanta Ljubu kak pokraj izloga loče kavu.. Pa ga ni... spet se negdi mota po sapunicama... ti vrapca na kaj je spal... od Komandanta na balonček od sapuna... Eeeeh... svakaj... bum mu rekel gda ga susretnem ...

Gda ja velim da je svet skroznaskroz ponorel onda mi veliju da sam stari dementni penzijonorec... maaa... daj pogleč kak ova tu zgledi... kak papagaj z Madagaskara... Vrabec ga dal... kaj ti je današnja moda... bolše da sasvim gola hodi... morti bi ju na kipec del kakšni Nachtfresser ... Aaa..kaj.. pemo dalše... zemlja se vrti............

Evo na... to ti je gda se ...kak narod reče... od pizde dela kazališče... ta Malena je obična macafuta kaj se naokol vleče z drugim mužkarcima... dok nejzin muž Klepetan po inozemstvu lovi žabe i planira obitelj. A i taj Klepetan je obični pikzibner... gda je došel domof i našel svoju Malenu v lubavnom gnjezdu z nekakšnim klošarom... namesto da je babi pokazal gdo je gazda v hiži i opalil joj fusingus... pretukel je siromačeka kaj si je došel jajca olakšati... Velim ja... navek pogrešni dobi po frnjoklu.

Serbus ..........................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.