al nigdar nebu kak je bilo ......

ponedjeljak, 01.08.2016.


I tak sam odustal od pentranja po Dugi vulici.. Pogleč kakšni se črni oblaki koturaju tam od Medvedgrada.. kak da gor coprnice imaju velko pospremanje pa ih z metlom šibaju dol znad Grada.... A kak je ona zgodna prognostičarka Ana z Nove televizije.. uuuh.. kaj ima dobru rit ... rekla da buju velke pluskavice.. a ja narafski.. hodim brez ambrele.. ni baš uputno verati se po bregima... TO bum zbavil drugi put jer još nis naredil inšpekciju Duge vulice odgdar je obnovlena... dakle.. poradi ozbilne prognoze vremena..ja bum ostal na nogohvat od gradckih brtija .......


Velka je sparina denes od jutra.. stojim na Trgaču ..zapraf se vrtim kak piškurla v loncu.. neznam kam bi se zaputil.. svakak nikam dalko.. Vsi moji poznati su nekam nestali.. prešli na urlaube.. neki sa drugaricama.. neki sami.. neki z šocama.. a oni najbolši pelaju vnuke naokol .. Pa kak smo moja najdraža i ja po tem pitanju več dva put oveg leta nadrapali..haha.. zdaj sam libero kak ptiček .. No.. vručina me ztisnula pri hiži.. dobro su rekli spametni da buju vručine i sparine vse bolše..zapraf..gorše neg su do zdaj bile.. Tak i je.. pa ja sedim domof v fotelji.. navinem oni klima aparat da mi puše.. piše tam na upuctvu..kak maestral...ha .. I kaj bi se onda po vani švical..pogotovo ak si nekaj spijem.. ti vrapca..kolko v mene tolko i mam zašvicam.. dakle.. gibam se polaaaahko.........


Ha.. pogleč ove ciklama trajvane.. i to mam dva ciklamasta Čeka za redom pelaju.. Ni to brez vraga.. hmmm.. bi ja rekel da se tu nekaj sprema.. Razmeš.. čuje se pripovetka da su tam dole pri oni slani bari.. zapraf v Split prihajali buzaranti na velkoj lađi kaj ju Kruzer nazivaju.. njih par hilada.. Ti vrapca.. javla mi pajdaš odozdol da vsi mužki bežiju na brdo Marjan pokraj grada i tam delaju barikade.. ha .. Lahko se desi i da sim prihajaju ti ritopikači.. morti bi šteli Metropolu videt....


Rekel sam ja da nebu dobro.. Proletje je svršilo z onem velkim mrazom kaj je pofuril vse zeleno kaj je dohvatil.. pa tak ni poštedel nit našu zagrebačku zelenjavu.. Pogleč.. tekar kaj se je v Junu mesecu pošteno zazelenilo.. več je koncem Jula listje začelo žutet.. kak vse zgledi.. v Avgustu bu i opalo barem pol tega.. A i ogromne vručine su naredile svoje.. a dež kaj je opal nemre nadomestit ništ.. Prafzapraf.. dobro je dež par put oblijal naš Grad.. al kaj.. malo tega dospije v zemlju.. Dež curi po asfaltu..pa se zlije v kanalizaciju.. a z druge strane.. nemre čez asfalt do zemle nit dospeti.. I tak dreva i druga zelenjava nemaju kaj piti.. Još pred par let su znali radniki čez noč z šlaufom vodu puštati pod dreva.. no.. zajdne vreme se to ne dela.. I tak se dreva malo po malo sušiju.. vmireju.. pa ih spiliju i posadiju nova.. narafski.. vse se to debelo naplati.. Posel je posel.. razmeš ..se reče.. biznis ....


I ak več dež neče pošteno zalijat travicu.. onda bu to naredil naš gradonačelnik..oni dotepenec z bregof.. Dal je po travnikima cjevi zakopat..pa zdaj lepo pušta vodicu da obavla svoj posel.. bedak ti je taj naš gradonačelnik.. prvo vse zagrebačke travnike na proletje uzgoji da ih je milina za videt.. Eee..onda na tim travnikima dela bedarije i norije.. špelancije vsake fele.. pa se travniki uništiju kak da su pajceku po njima trke delali.. Pa na koncu vse to zgledi kak blatna livada.. narafski.. treba ih obnovit.. I tak zdaj gradonačelnik besomučno pušta vodu.. Zbilam je norc ... Pogleč samo kaj je naredil z Zrinjefca i Tomislafca..


Velim ti ja .. meni je dosuđeno vsaki špancirung skončati v brtiji.. Evo.. lepo sam se zaputil spram Malog Placa..al su me na Frankopanski sustigle debele kaplice z neba.. Ambrele ni.. šilterica je ostala doma v gajnku viset.. i moja je zdaj najvekša dilema v koju brtiju hitro zbrisat ... Dol v Frankopansku prejti v bivši Rovinj.. nekak mi se neče prek oneh razkopanih trajvanskih štreka preskakat.. morti v Tuškanac prolaz.. maa. tam mi nigdar ni pasalo ... dakle.. nema druge neg se zaputit ipak na Mali Plac v jenu od oneh starih brtija... Put pod noge... dok se ni nebo zrušilo ...

Serbus........










Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.