zagrebački štikleci ......

nedjelja, 10.07.2016.


Nekak fest zgodno je ovak..uzput.. spiti mrzlu Žuju.. je da su trojica bili spred mene vredu..al hitro je ta plastična posuda bila pri mojem žednom gubcu.. tak..malo za promenu spiti stoječki.. a ne sedeti v kafiču i žuljati hemeroide.. Negda je bilo sasvim normalno piti na stoječki.. možebit jedin kaj si se nalaktil na šank da si olakšaš brentaču...ha ..


Odnavek ja trdim da je Žuja svetcki poznata piva.. Viš kolka su tu mesta zapisana..a kolko ih još ima...eee... Zbilam.. treba donesti i Evropski zakon o toj najbolšoj zagrebačkoj pivi .. Prosim lepo.. a ja se zakona pridržavam..


Haloooo.. mamica.. je..je.. delam.. kak ne.. vručina..maaa.. neee.... tu pri meni v Metropoli je debela senca.. a i pomalo durhcug vleče.. Aha.. pelam se pelam.. nema klimu.. al je kabriolet.. Najte se brigat mamica.. stižem za Gospu domof ...


Oveh dni je vsim vruče.. treba se razkomotit ....


Posebno človek uživa videt prekobicnjenog muža kak v kupačim gačama špancira posred Zagreba čez Ilicu.. A kaj.. človeku je vruče.. mogel si je maratonke navleči..one z črlenom štraftom po sredini.. na pol koplja da mu se i jajca lepo luftaju... jebal ga vrag ....


Makar je grdo zgledelo.. oblaki su se za čas razišli.. a ona lampa je začela žgati odzgor kak vsred Kalaharija.. No.. imamo mi v našemu Zagrebu osveženja na vsakem koraku..


Na znajne i ravnajne.. vsaki se mora brinut za sebe.. Tak i oni kaj se vsaki dan kupaju v onem fontanama kaj ih se naziva Bandičevim.. Je da baš i ni nekakšno veselo društvo na kupanju..al vsaki dan sim dojde namakat se cela Cigajnska familja kaj stanuje mam tu prek puta.. v Prvom Trnjanskom zavoju...

Serbus ....













Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.