zvlečeno z naftalina ............

srijeda, 08.06.2016.

Razgovor ugodni z samim sebom .........

A ja nigdar nis čekal da meni negdo udeli kakšneg krajcara.. A ponajmanjše kakšna ženska.. Je da sam ja fort žical peneze od svojega tateka..al največ je izdašna bila navek..moja bakica.. ona plemenitašica.. Mamica nigdar ni pomišlala da bi meni trebali penezi.. jee.. navek su i njoj faleli.. A moj je japa mene fest dobro razmel.. kak nebi gda me je upraf on nafčil kak se treba okol ženskih ponašat.. A kaj.. stari je bil kurviš.. vse bi dal za ženske.. kam je god išel tu je imel kakšnu šocu.. i opče mu ni bilo važno nit kak ta zgledi.. nit kolko ima let..jedin je bilo važno da je.. ženska… A bil je moj tatek velki kavalir.. to se navelko pripovedalo..a moja plemenita baka.. nejgova mamica.. mu je znala kričati…. Fric..Fric.. vse buš zatrajbal na te svoje macafute i flojndre.. ostal buš i brez gač.. Tak se je nekak i svršilo.. na koncu mu je ostala samo zaslužena penzija i krof znad tikve.. a i to bi zakurval da ni bilo na mene zapisano..ha .. a vse drugo kaj je nasledil.. zapraf ni on.. neg te nejgove.. šoce na koje je vse potrošil.. No.. ja sam od svojeg tateka pobral samo ono kaj je za mene bio koristno.. i kaj se je šikalo.. A to je.. kak se treba ..se reče.. odnositi sa i prema ženskama.. Prosim lepo.. ja se tega i denes držim.. i tolko više kaj sam ja izdanak stare plemenitaške familje.. a tu su vladali posebni naputki o lepom ponašanju.. Istina je da sam ja unatoč toj aristokraciji bil fakinček.. fakin.. frajer.. jebivetar..potepuh.. huligan.. i kaj mi još nisu vsega natrpali.. al prema curičkama ..pucama.. ženskama.. damama.. posebno spram Zagrepčanki.. ja sam se navek ponašal i još denes to delam.. kak pravi naslednik grofofskeg fačuka….
..................Druga je pak stvar kak to ženske od mene doživlavaju… Al ja bi rekel da malo koja v tem času razmišla o svojim ženskim pravima.. ravnopravnosti spolova.. segregaciji opčenito...ha kak sam to lepo rekel.. A vse moje dobre poznanice i prijatelice od mene moreju dobit samo velko poštivanje.. moju uglađenost i na koncu.. poverenje.. Da se razmemo.. ja sam tu posebno naglasil.. moje dobre poznanice i prijatelice.. Znaš.. vse zavisi i kak se mi mužki ponašamo spram ženskoga roda.. A ponašamo se svikak.. no.. vse to ovisi..o.. bumo rekli.. okolnostima pod kojima se znamo.. Nit jena moja prijatelica se pokraj mene ne more osetit kak nekakšna manjše vredna flojsa.. i nikak kak ..sponzoruša .. Naravski.. ja kakti aristokratcki izdanak.. kavalir po ophođenju.. odgajan po strogim regulama staroga bontona.. nemrem sebi dopustit da cjenjena ženska v mojem društvu vadi z svojega žepa geltašn i plača meni rundu pijače.. Zbilam.. svakaj.. Pa ja znam da su denes moderna vremena.. da mladi drugač glediju na takšne stvari.. pa deliju vse stroške … Al.. kaj.. meni to ni nikak po mojim navadama.. Jedin kaj je morti problem v kakšni ženski kaj nigdar ni čula al doživela malo kavalirštine .. pa si razmišla da manjše vredi ak z žepa ne zvuče peneze i časti mužkarca.. Ima dost načina da se vsaka ženska postavi kak jednak vredna mužkarcu… Viš.. od mojih prijatelica ja rad primim kakšni znak pažnje.. i veseli me to da negdo misli na mene.. al taj znak pažnje ni nikakšna ravnopravnost v brtiji za šankom… I to bi vsaka ženska trebala znati.. Me razmete ..ha.. morti baš i ne..ha.. Bum malo pojasnil.. Gda sam več tam negde spomenul bonton..al školu lepog ponašanja .. onda moram iskreno kazat da mnogi mužki nemaju pojma o tem..al je još žalostnije da je ženskama još manjše poznato.. Bum samo onak uzput navel primera..
....................Nema tomu dugo ide ženska koju poznam .. ne baš preveč.. z nekakšnim mužkim po vulici.. ja ju pogledim.. ona mene pogledi.. ja odvrnem pogled na drugu stranu.. Za par dni dojde do moje hiže pripovetka da sam ja.. kakti zajdni prostak.. prošel pokraj te ženske i nis ju pozdravil…
Drugi je primer od nema dugo.. Sretnem poznanicu i nejzinu prijatelicu na Trgaču.. onak slučajno naletimo jeni na druge.. I stanemo se .. Bok.. Bok.. al ona meni mam prigovori.. Kaj.. nebuš mi nit ruku pružil…
Znaš.. nebum više ništ za primera dal..a ima se toga dost primetit.. Ovak….


………………Ak poznata ženska ide po vulici z muškarcem kojeg ne poznaš.. onda ona..ak je v priliki.. al to želi.. prva pozdravla al daje nekakšni znak da želi da joj pristupiš.. Ak toga ni.. onda ti peš dalše kak da ju nisi nit videl… Ne moram pojašnjavat..ha..
Isto tak.. pri susretu mužkarca i ženske.. ona je ta koja prva pruža ruku.. negda davno na rukoljub.. denes na pozdraf.. Bilo bi meni velko razočaranje gda bi to vse denes znali vsi mužki i ženske.. Stoga kaj ja znam da večina to.. nezna.. A barem se to v bontonu noveg doba ni zmenilo…..
………………..Još bi i nadodal.. da cela pripovetka okol ženskih i .. se reče.. odnošenja spram njih.. ima i jenu drugu stranu.. A to se može i mora tak razmet i prihvatit.. Tak da se more pripovedati o odnošajima koje nazivamo.. službenim ..poslovnim.. slučajnim.. sponzorskim.. i kaj ti ja još znam.. Narafski da se tu onda vse drugač postavla.. drugač gledi na vrednosti…al to se nikak ne ubraja v prijatelstvo..al najmanjše v dobro poznanstvo..


………………..A zdaj bi se.. veliju..osvrnul.. hmm.. kakšna drugarska izreka.. na to kaj si moja najdraža misli o mojim prijatelicama…. Je.. istini za volju.. moja nigdar ne gledi ta moja škrabanja i ne čita moje pripovetke makar zna da ja nekaj spelevam po tem Internetu.. Znaš.. moja najdraža i ja smo skup..još od školskih dni.. davno je to bilo.. Zapraf.. nismo baš bili od onda skup..al se to tak veli.. Bili smo cura i dečko još od osnovne škole.. No.. pa sam ja več dost pripovedal kak je to negda bilo .. pa ni na odmet nadodati. Na jeni strani je bila fakinaža i vse kaj z tim skup ide..a z druge je strane bilo ono kaj si čuval kak kaplicu vode na dlanu.. Me razmeš.. V to smo vreme još rasli i sikak se vrteli po svetu.. Vsaki z svojim .. bi rekel.. slobodama.. Kaj ne.. Al na koncu je bilo kaj je trebalo bit i još navek traje.. I z tim smo rekli vse.. Aaaa.. te moje prijatelice ..i dobre poznanice.. Ha.. morti bu i to negdo gledel krivo..kak i neke ženske na kavalirštinu.. Znaš.. moje prijatelice ja nigdar ni pred kim ne skrivam.. nit nebum A zakaj bi.. Se zna kaj je to prijatelstvo .. prije vsega to je ..poštivanje.. poverenje.. veselje.. i vse drugo kaj človeka dela ispunjenim.. A moji prijateli i prijatelice..kak i oni kaj ih takšnima drži moja najdraža.. su .. zajednički prijateli i prijatelice.. I vsi su nam dobro došli i dolaziju v hižu.. baš vsi ……..No.. da nebuju neki mislili kak sam ja nekakšni napuhani nobles pa od silne bahatosti neznam kak bi se pokazal… Velim to zarad nekakšnoj primedbi o noblesiranju po skupim Kavanama.. Znaš kaj.. vse to kaj človeka veseli.. ni to vsaki dan.. ni to z vsim i vsakim koga sretneš.. To je za prijatele..i prijatelice…. Al.. nebum ja odbil z prijatelicom prejti nit v obični kafič.. zakaj bi.. Pa nisu posvud naokol po našemu Zagrebu Kavane.. A nit su Kavane baš takšni .. nobles.. kak si to negdo zamišla.. Kavane su največ..dobra stara Purgerska navada.. Za .. morti samo jenu kunu više.. mesto gde v miru moreš spiti kavicu.. pojesti kolač.. i pripovedati a da ti konobar ne navija urnebesnu muziku po nejgovem izboru.. Razmeš..

Dobro se imajte … vse to gore je moja razprava z … menom …. Ha ……..



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.