i kaj mi fali .........

petak, 26.02.2016.

- maaaarš doma ......
Ništ.
- čuješ ti mene, marš doma ....
Ništ.
-Garooooo , marš doma .....
Ništ .
- Garooo.. jebo ti konj mater , ajde doma ....
Ništ.
- jebal ti pas mater dlakavu , marš u kučicu ....
Ništ .
Garoo , dođi odmah , evo , na ......
Ništ.
Garoooo.. jebo ti ja mater repatu marš u kuču .....

Tekar na ovu zajdnu se Špenglerof cucak udostojal zajti z ceste v dvorišče.. Narafski.. nigdo nema rad da mu gazda jebe mamicu.. pa nit Garo .. Još bi Garo posluhnul i na prvu ..al kaj... sused Cajger i Ja.. vsaki z svoje hiže kričimo z obloka... Nejdi Garooo.. Dojdi sim.. Na Garooo.. A črni Garo beži po cesti od moje hiže do Cajgerove.. lamače z repom.. gledi mene .. pa prejde do Cajgera..gledi nejga.. pa se obrne i pogledi na brzinu svojeg gazdu Špenglera.. pa spet dohajba do Cajgerove hiže.. Baš je taj časek na oblok zišla i Cajgerica i Garo je ponorel za njom tak ju ima rad.. i još gda mu je hitila komad kruha kaj je sebi od zuba ftrgla... mogel si je Špengler podrapat svojeg gupca z kričanjem.. tekar na onu zajdnu je Garo odlučil ipak vrnut se v svoje dvorišče.. I kak je Garo sprehajbal pokraj Špenglera..of se nameril da bu mu vritanjak opalil...ha.. al je bil Garo hitrejši.. zgibal je po štengama gor i začel grepsti po vratima ... I kak je Garo zbegnul Špenglerovu nogu...al kaj.. kanta za smetje se našla na krivem mestu.. Pa je Špengler opali po kanti da je zletela dva metra dalko i sprevrnula se... Naravski.. smetje se napol zasipalo po dvorišču.. nekaj je zarondalo... a Špenglerova debela Marica je zišla van čez vrata pa i ona kriči... Kaaaaj je bilo...Kaaaaj se desilo... A sused Špengler saf sprenemagan ju belo pogledi i zakriči.... Marš u kuču ..... Ti vrapca.. i Garo i Špenglerica su mam nestali v hiži.. Špengler je skupljal smetje po dvorištu.. a Cajger.. Cajgerica i Ja smo vmrli od smjeha... Maaa.. se razme da bumo tu razonodu Cajger i Ja splatili Špengleru v brtiji pri Mađarici ....ha .....


A vjutro sam se.. tak i navek.. stal rano kak kmet.. pa mam odbežim do obloka.. gledim.. čudim se... pa bežim v drugu sobu.. poluknem čez oblok.. pa otidem odostrag i gledim na terasu... vrabec ga dal... pa ne curi dež.. nit jene jedine kaplice.. ti vrapca.. pa nit oblakof ni na nebu.. Kaj se sprepetilo.. to nikak nemre bit dobro.. jenostavno dež mora cureti..drugač se ja ne osječam najbolše... Jebal ga vrag.. dva tedna sračka ta kiša odozgor.. i ja se vsaki dan vlečem po toj fajhtnoči po Gradu.. po provincijama i periferiji.. A denes najemput ništ od teg... Eeeee.. ak dež ne curi.. nema oneh razcufanih oblakof.. ne puše veter... ja z hiže nebum van zišel... I ostal sam stajat pri obloku i gledim Špengleroveg cucka Garu kak beži po cesti.. ha.. zbrisal je z dvorišča ... Pita me moja najdraža.. čudi se kaj se ja još nis oblekel... Kaj delaš ... Ništ.. čoham si jajca.. velim ja... Moja je prešla za svojim poslima.. a ja sam čvrsto odluči ostati domof... Negdi okol podneva.. zove me na mobitela moja najdraža... Gjdeeeee si ... jee..nafčena je da se ja javim odnekud z Zagreba Grada.. al ja kratko referiram... Pri hiži sam .... Aaa..kaaaaj delaš.. čudi se moja... Ništ... čoham si jajca ..........

Serbus ..........................




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.