zagrebačke fašničke špelancije ...........

subota, 06.02.2016.


A več od jutra na Trgaču dreka i vika.. kričiju ljudi.. zveni glazba.. letiju naokol pajnkrti.. plahutaju šareni balončeki.. stari i mladi se skupili..ima za vsakeg nekaj.. Kaj je bliže podneva.. to je bogmeš vse bolše natrpano.. A vreme kak si nebi znal nit poželet.. sunčeko sija.. nebo.. onak praf..zagrebačko plavo.. tega v ostalem svetu ni videt.. Čist človeku malo paše se tu šmucati.. zmed štandov.. zmed..paaa .. najlepših ženskih na svetu ....


Ha..a kaj drugo neg..Fašnik vu Zagrebu .. Čulo se nekaj da bu naš gradonačelnik..oni dotepenec z bregof.. priredil fašničke špelancije.. I zbilam si je človek posla dal.. pa ionak on fort dela .. Čez noč je na Trgaču osvanulo sve kaj bi se moglo nucati na takšni paradi.. Tu je oni ogromni šator.. pa naokol štandi.. narafski.. vse kaj je na štandima to se plača.. Tam z Splavnice mirišiju klobase.. prodaju se cukori.. fritule.. i kaj ti ja znam kaj vse ne.. Vglavnom imaš kam peneze hitit ..


Vsakaj su ljudi sim dovlekli da bi fašnik bil kak se spada.. ima tu i starih avtomobilskih krampova nacifranih vsim i svačim.. ima tačkih z foteljom.. biciklina z kockastim kotačima.. kamijona z kojih vino teče.. a maškare posvud naokol.. Gdo si je kaj imel deti na sebe da bi bil maškarin.. taj je bolše prešel.. vsi ga glediju i na kipece mečeju.. Hmmm.. ja si nis nikaj zel za namaškaradat se.. paa.. kaj meni treba.. ionak sam maškara..kaj je..je ..


Da nebi gdo rekel da sam se zlagal ono o ženskama.. pogleč samo.. to su dve Črne kralice.. i četiri praf domače zagrebačke ženske noge.. Pa kak človeku nebi došlo milo.. jedin malo taj tu Alapič Medvedgradcki špila kavalira.. ha.. a baš sam i ja mogel malo v sredinu zajti.. No.. to bum senjal zutra.. Aaa..je..je.. tak ih je lepo videti .. eeeh.. da jesam kaj nisam... Ništ.. ipak bum moral za utjehu kakšnu klobasu pojesti ...ha ...


Daaaj mi mrkvu..daaaj mi mrkvu.. fehta of ogromni kojn..A mrkve ni.. pa bu dobil pusu.. A mi vse zgledi da je ova gazdarica ..hmmm.. punica od Koko Bila .. Nekaj je zmrmlala kojnu v vuho.. a of je samo zastrigal z vuhima i se.. posral ... Al mam je tu smetlar z lopatom .. kak sam veli.. denes ima posebne zadače.. iti za kojnima i govna skuplat.. Drugač pa.. ti su mali kojneki tu da bi ih dječica malo zajahala.. se razme.. to košta.. Pa vredu je.. mora kojn jesti i piti i štalicu zaslužit.. pa si vse gruntam.. veli narod onu poznatu.. Bedast si kak kojn.. .. Ima tu nekaj.. da je kojn spameten nebi človek jahal nejga ..neg bi kojn jahal človeka... ha... Fašnik je ....ha ....


Daj mi daj.. popeva of stari klaun još starešoj coprnici... A ova mu popevle nazaj.. Nebi ti dala ni da sam budala ... Ti vrapca.. kak je zacičala gda ju je stari zgrabil za rit.. Maaa.. vse su to fašničke špelancije.. more se človek dobro zabavit i gda negdo drugi zgrabi žensku za rit .. haha.. . I nebuš veroval.. malo sim malo tam.. glazba svira navelko.. ..Leeepi ti je Zagreeeeb graad.... kričiju muzikaši a ljudi naokol vse cupkaju.. još malo fali i da zatancaju.. i vreme je preletelo kak da bi rekel.. kruhmast ... Podne je več dalko prešlo.. od silne galame se nit top z Griča ni čul .. Bum ti rekel onak praf.. baš mi je bilo ljepo.............


Velim ti ..pravi fašnički dan v Zagrebu.. čak i nekakšni namaškaradani trajvani pelaju...ha .. Maa.. to je naš zagrebački Bubi .. pun dječice i lepih mamica .. Uuuh.. mamice ...............

Serbus .....................















Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.