kmične špancirancije ....

srijeda, 27.01.2016.


Ha.. čuli su oni žutaki z očima všrek za našega svetloga Bana Jožu.. pa se dotepli v Horvacku i iščeju da se on ..se reče.. angažira .. pri nijhovi soldatiji .. I denes se po celomu Trgaču navelko ori.. Uuuuuustani Baaaaane ... Popevleju ti Mingovi..Čungovi i Tangovi kak stekli.. pa se od silne galame Ban zbudil i mam zamahal z sabljom.. Hmmm.. istini za volju.. pitanje je kolko svetli Ban njih razme.. ti vrapca..pa taj ni nit Horvatcki znal beknuti nit ga je razmel .. .. al je.. vsaka mu čast.. znal sablju zdignuti ... Huraaaaa... hmmmm.. bi ga vrag znal .....


Fala na pitanju.. prošlo je leto bilo blagoslovleno z pajcekimi..pa klobas ima na zalihama kolko ti srce i želudec poželi.. Dost dobro mirišiju po celomu Cvjetnom trgu.. a i kuhanog vinčeka ne nedostaje.. je da je i dalše splačina..al človeka veseli i baš je gušt koji put na.. stoječki.. maaa.. klobasu pojesti ....


Vreme je nekak kak proljetno.. bi ga vrag znal.. ova zima nit ni kak treba začela.. nit je zdaj.. a bumo još vidli kak bu dalše.. No.. of čas človeku čak paše sesti si vani v kafič i zlijati pivicu čez požirak.. narafski.. Žuja je Zakon .....A bormeš.. klobasa svoje išče.. vse kriči z drek magazina .. I več sam zgruntal da se bu v jeni pivici vtopila.. maaa brus.. dobro ona pliva... Dakle.. Još jenu Žuju.... lepo prosim ......


I makar je .. bi se reklo.. tekar rano popoldan.. vani je več črna kmica.. Pomalo i Zagrepčanci prihajaju na španciranje po Gradu .. Za kakšnih pol vure bu se več iskal stolec v kafiču i čekalo za klobasu .. Denes se nekak fajn osječam.. fit za španciranje.. narafski..ogledavanjem za lepim našim ženskama.. Jezušek.. ima ih..ima.. Eeeeh... da mi je kaj mi ni .....


Pa z noge na nogu.. lepo se polahko klatim spram sjeverozapada.. narafski.. ni mi nit v primisli trajvan.. od izloga do izloga.. vse tak lepo blešči... jeee.. lepi je moj Zagreb gda ga lampe obasjaju.. on i ja smo dva stara fakina .. A zakonita Žuja samo se premeče po moji škembi.. bljug..bljug.. bljug .. kak v barilčeku gda ga koturaš po cesti ..

Serbus ........









Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.