Je.. pa kaj .......

utorak, 29.12.2015.


Nakon kaj je nam Horvatima par dni tak lepo sunčece sijalo.. pak je vse postalo sivo.. tmurno.. Znad Zagreba se denes vlečeju težki oblaki.. al kak vse zgledi nikaj nebu z njih opalo.. Neda im sjevernjak kaj od ščera puše gor z Medvednice.. Vjutro je pri meni na Kustošiji bil debeli mraz.. vse je bilo bjelo.........


Kriči moja od raneg jutra.. Kam denes peš..ha .. buš na poštu prešel račune platit.. moraš i v banku peneze zdignut.. buš v gradu kupil još par čestitki i poštanske markice.. Vrabec ga dal.. spuntam se ja.. a gda bum onda španciral naokol.. Nema se tu kaj reč.. treba naredit kaj ti se naredi i šlus.. Aaa..tak ti je to navek.. gdo bu neg ja.. Spred Božiča me je moja na pasja kola napala da kakšne sam to kričave Božične čestitke kupil.. A kaj bi štela.. za pet kuna dobit Generaliča..ha .. Prafzapraf.. nema nigde poštenih čestitki.. vse nekaj brez veze.. nit neznaš kaj predstavla.. Prešel sam ja štajgati v Turistički savez.. gor na Kaptol.. Pitam ja njih da gdje su one ljepe razglednice našeg Zagreba.. pa gdi su čestitke.. Veli meni baba kaj tam dela da se to više ne splati štampati jer se slabo prodaje.. Vsi šaljeju one elektronske čestitke..pa majlove.. poruke z mobitela i tak.. Je.. ima praf ženska.. tak je to.. Ipak sam našel nekaj na Pošti v Jurišičevi.... ti vrapca.. nikak to v žep zgurat ....


Na Pošti sam čekal v redu dvajst minut.. ima pet šalterof a samo jen dela.. pa gde su ti zaposleniki.. Poštanska uprava fort jamra kak imaju par stotin zviška zaposlenih.. ti vrapca..pa gde su.. Hitiš pismo v oni žuti poštanski sanduk na vulici.. tri dana stoji vnjem dok ga poštar odpela.. Onda još tri dni stoji na pošti dok ga briftreger ne donese na adresu.. narafski..ak mu se baš taj dan hoče.. Vse skup sam zračunal da v našem Zagrebu obična ajnzec karta putuje z Črnomerca na Maksimir punih sedam dni.. Nemreš verovat.. Dojde človeku kaj bi sam odnesel nekomu i bacil v oni sandučič.. No.. bi onda taj negdo rekel da sam škrt za marku kupit ... ha .. Onda dojdem v banku.. narafski.. ljudi čekaju kak da se djeliju Unrini paketi.. Jeee.. tu moraš broja zeti z nekakšnog aparata.. pa dok dojdeš na red fraj si prejti v brtiju na dve runde.. i još buš čekal dok se tvoj broj pojavi .. Maaa.. lepo ja velim da je na ovem svetu preveč ljudi ..


Evo.. poslednji falaček plaveg neba znad Malog Placa.. za koji časek bu i tu vse sivo.. A na Malom Placu kak da ga je kolera poharala.. samo jen štand dela i tri kumice polak .. Bi rekel da su se ljudi fajn strošili pred Badnjak.. al bu več zutra gužvancija.. Ziher Zagrepčanci imaju još nekaj penez v čarapi.. Buš videl.. zutra do podneva buju vse mesnice prazne.. a ljudi buju vlekli žderilo i pijaču kak da je smak sveta nastal.. I kaj.. došlo bu Novo leto.. nigdo ga videl nebu.. a ljudi buju noreli kak da se kralefstvo nebesko otprlo..... Je.. pa kaj ...........................

Serbus ....

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.