..... Stefany ...................

subota, 26.12.2015.


Kaj hočeš lepše neg gda ti na Štefanje vjutro sunčeko obasja Grad.. Viš.. ima nas Zagrepčance dragi Bogeg fest rad gda nam takšno blagostajne priušti.. Još jenu vuru pa bu ta lampa i zagrijala tekar tolko da se človeku lepo čini po vani špancirat... Istini za volju.. malo se koga na vulicama more najt v to doba.. Ljudi se domof još držiju za trbuhe kaj su se ščera nametali z pečenkama..kolačima.. a i ziher su to vse debelo zalevali.. Narafski.. ja krečem od sebe.. ti vrapca.. pol noči sam stenjal od muke v drekmagazinu.. a drugu polovicu sam bežal scat... Jee.. gda človek ni karakter kaj se dotikavle umjerenosti.. a ja nis baš ni malo po tem pitanju zašlifan.. Vjutro sam težkom mukom hlače zakopčal.. još sam se teže sagnul žnirance zvezat.. a zdaj se vlečem po vulicama.. su mi rekli da je najbolše prejti štrapacirat i potrošit.. se reče.. kalorije...... Hmmm.. a znaš ti kolko je tega za pojesti od ščera ostalo.. Hmmm.. mi se priviđa da nit denes nebu ništ od teg mojeg karaktera.....


Evo.. Isusek se narodil.. ljudi su mu se klanjali.. u to ime se dobro razonodili.. a Betlehem je ostal prazni kak da ga je kuga poharala.. Tak ti je to navek..traje jen al dva dni.. i kaj se desilo.. Ništ .. No.. ipak je tu velke hasne od teg porođenja.. veliju spametni da je narod v to ime puste miljarde potrošil.. Pa je za verovat.. ta silna pijača..žderača.. pa pokloni vsih fela.. to ogromne peneze košta.. Isusek se narodil na slamici v štalici.. malo si je mljekeca potegnul z ciceka.. al ziher se raduje kaj ga narod slavi uz pečene purice..odojke.. pohane piceke.. masne mlince.. orehnjače i makovnjače..a vse dobro potkrepljeno z kakšnom kaplicom... Kaj se kaplice dotikavle.. evo.. ja več moram poiskati kakšnu brtiju jer ona Ožujska kaj sam ju sinoč zleval v sebe.. silom hoče van.. Pa se človek pita kašni je tu profit naredil.. vse kaj si pojel i spil.. zdaj pe van..... .........


Nemreš verovat.. na koncu Prosinca na mojem Zrinjefcu još je lepa šarena jesen ... Ni još bilo praveg hudog mraza kaj bi pozobal i zajdnje listje z dreva.. Ak još nebu nit oneg belog prhlifca.. onda bu ovaj dočekalo i proletje.. Paaa.. nekaj se pretiju oni prognostičari da bu zima ipak se malo naluknula al tam negde več pri koncu.. Ha.. pa nebu ništ čudnovato ak bu i v Svibnju opal snjeg.. Več se je to znalo događat.. Se spominam jenog Prosinca.. tam negde z početka šezdesetih.. po Gradu sam se nateraval z rolšuhama v kratkim rukavima.. ženske su hodile v bluzicama.. sunce je grijalo .. Al je stoga v Svibnju sledeče godine opal snjeg da je polomil vse več propupale i prolistale grane po drevima.... Znači.. nikaj kaj več ni viđeno...........


Velim ti.. milina je malo teg friškog zagrebačkog lufta osetit.. baš mi paše.. Nekak je tak tiho v Gradu.. nema one velke gužvancije z avtomobilima.. pa i trajvani rjetko voziju.. samo sam tri človeka susrel od Trgača pa do Tomislafca.. a sva tri z svojim cuckima.. Narafski.. ova trojica pripovedaju i raufaju.. a cucki imaju .. se reče.. kolektivno.. sranje nasred travnika.. Aaa.. valjda su i cucki nekaj od teg Božiča bolše v gubec dobili..hmmm.. pa baš i ne zgledi tak.. of jen siromaček je oči izbečil kak lampaše.. nejde pa nejde.. Eee.. gruntam si ja.. ti si pes same kosti sinoč dobil...ha ...


A Ledeni Park se dobro drži.. nemre mu sunce ništ naškodit.. Makar se to meni baš ne dopada preveč.. Je da treba Zagrepčancima ponudit nekakšnu veselicu.. pa največ mladima.. Al.. ti vrapca.. na jenom od najlepših parkova v Gradu naredit klizališče.. to se nikak ne spada.. Kak da nema i drugde po Gradu mjesta.. neg se baš moraju tak lepi travniki spohabat.. A rekel bum ti da je vse to lepo Božično i Novogodišnje po centru Grada preveč ztisnuto.. natiskano.. pa nit ljudi nemreju praf prolazit.. Nafčer su takšne gužvancije baš tu na klizališču.. da več prijepodneva treba kupit ulaznicu za nafčer.. Narafski.. nema ništ zabadaf..... Hmmm.. i meni koji put dojde da bi se malo išel šličuhat.. još ja nis za hitit po tem pitanju.. al nemam više svojih šličuha.. razpale su se još pred deset let.. ha.. pa imel sam ih od mladih dana.... .......


A denes je velki dan.. po svecu Stjepanu Prvomučeniku.. no se po domači veli.. Štefanje.. . Maa.. se fučka meni za vse Štefeke..al denes se bu kakšna Štefica ipak našla... Znaš.. ima jena.. je išla zmenom v srednju školu.. Štefanija je bilo pravo ime.. no je ona silom štela bit ..Stefany.. Čuj.. prava Zagorska domača cura.. lepa.. z črlenim obrazima.. prčastom riticom.. ciceki onak.. za jen zalogaj... lepe nogice. navek v minici.. kaj da pripovedam.. vsi smo se mužki grebli okol nje..Pa su joj dečki tepali.. Stefany sim.. Stefany tam..Ak bi ju gdo nazval Štefanija.. ni se opče obazirala.. I nekak sam ja nabasal na svoj red pri njoj.. na nekakšnem žuru pri našem pajdašu.. Ztiskali smo se brusili jezike.. šlatali da je špricalo na vse strane.. No.. i gda se našlo malo slobodnog mjesta v drugi sobi.. evo nas dva na bračnom krevetu od pajdaševe mamice..nismo čak ni svilenu koper deku maknuli.. Kaj da velim.. vse onak kak se spada.. lepo meni lepo njoj.. delamo mi.. i .. jebal ga vrag.. Meni se z gupca onak umiljato vtrgne rječ.. Čuj ..Štefa.. tak si dobra da se do jutra nebum maknul z tebe... Ha... to do jutra opče ni bilo v pitanju..al ono..Štefa.. kak da ju je grom zgodil v tikvu.. Zvlekla se je z kreveta.. tresnula me z vajnkušom po tikvi.. navlekla minicu..gače ni uspjela najti v kmici.. i kak ljuta guja prosiktala.. Jebi ti nekakvu drugu Štefu a ne mene.. ja sam Stefany......A ja sam ostal ležat.. meni je bilo kak da me kojn vritnul v jajca.. A ova se pokupila i dešperantno prešla domof... Pitaju me pajdaši.. a kaj je bilo.. Ništ velim ja.. jebeš Štefu ....
Z tom Štefanijom se ja često najdem.. kak dobri prijateli smo.. ona je zdaj dobro zgledeča baba... Al nedaj Bog da joj negdo veli Štefa.. I dalše je.. Stefany ....

Serbus .................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.