Španccc... Jezušek..pak mi je vruče ............

srijeda, 15.07.2015.


Zgledi da je oni bradati gor na nebu takaj ponorel z Fotošopom.. narisal je te oblake makar je bilo videt da stega nebu ništ.. Jezušek ..kaj je sparno.. dost ti je da na miru stojiš a da se švicaš kak kojn.. Dojde človeku velka želja da čez našu Savu začneju sante leda plovit.. Ovak.. leda moreš jedin dobiti v brtiji ..
Narafski.. na Trgaču pak sajmište.. jamra tu jen da mu se sva roba raztopila na suncu.. Ti vrapca.. pa zakaj cukore prodaje.. A mam pokraj teg je nekakšni kumek i špeka ima celu hrpu.. uuu.. kak se je cedila masnoča.. do podneva bu ostala samo koža od teg špeka ....


Viš oveg starog.. lepo se je razkomotil kak da je na Safskom kupalištu.. Jedin kaj nema vode da si kak oni stari Jura moči žulj.. Briga nejga kaj je vručina.. A ja se vrtim naokol.. čekam pajdaša.. je rekel dojti.. valjda bu.. Vrabec ga dal.. i aparatlin mi nekaj šteka.. hmmm.. i taj se je več zmučil..


Evo.. babice se opremaju.. znaš.. oveh dni je ona smotra folklora.. pa se ti raznorazni v narodnim oblekama produciraju naokol.. Mora bit da im je vruče.. veli ova jedna da ima čak četiri podsuknje..pa dve pregače.. na vse to lajbek.. i gače do kolena... maaa.. kaj god.. gdo bi mene naterall.. fučkaš tu smotru ..........


Aha.. mužeki su zaigrali.. eee.. baš im nit nejde bogznakak.. su tri put fulali..pa zpočetka.. velim ti ja.. ništ se po ti vručini nemre .. Jebal ga vrag.. več sam tri put obišel okol celog Trgača.. prešel i Splavnicu gor i dol.. Ha.. da vidiš te sirote cveteke na štandima.. obesile im se glavice i listje.. ha .. baš kak v cvječarnici pri Alanu Fordu...ha ..
Maaa.. gdi je taj moj pajdaš.... Booookačooooo...... Aha.. evo ga ..pe frajer polahko.. fučka se njemu kaj se bum ja zrušil od prevelke žeđi ... I tak.. štrafta v Tkalču ...................


Serbus ......................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.