I to je Zagreb

utorak, 26.08.2014.


KREŠO …………………………



Na..taj gor na sliki kaj rivle ta kolica je..Krešo. Je on opče poznata faca v Zagrebu… Mislim tu na moju i još poneku generaciju.. Je on praf za praf ..se veli klošar..skitnica.. ništkoristi.. vucibatina..pijanec.. bedak i na koncu konca.. velki siromak..
No..idemo z početka. I on i ja smo se isti dan upisali v osmoljetku..zapraf su nas stareši upisali.. Pa je ti Krešo dopal v razred do mojeg.. A ga ja nis znal od prije..ni bil taj v mojem firtlu.
I je škola začela..a ti Krešo se pokazal kak posebni slučaj.. Je samo norel ..vikal..pluval okol sebe i pišal pod školsku klupu.. I narafski da se to ni moglo podnašati.. Nakon tri meseca su ga proglasili da je ..se veli.. retardiran.. i su ga premestili v školu za takšne..tam gor nekam na Goljak..znad Malog Placa.

Ma kaj.. ni tam nisu mogli z njim na kraj.. A se pokazalo da on zapraf i nema nikog gdo se za njega brine.. Je došel z doma za takšne z Gornje Bistre.. z oneg Golubofca.. I kaj zdaj.. ni za školu kaj se nemre normalno ponašat i su ga poslali v dom..praf za praf ..sirotište v Glinu….
I ga dugo ni bilo za videt. Je vreme prošlo i se jenog dana pojavil v Zagrebu.. Je to bil zdaj velki klipan.. Se motal po gradu i je delal razne špelancije..a največ je kral i đeparil.. Pa bi vsako malo završil v reštu v Petrinjskoj 20.. a ovi bi ga poslali v kakšni popravni dom.. I taj bi Krešo več za par dni bil nazaj ..kaj bi navek pobegel . Su ga zapirali v takšne domove za maloletnike v Glinu ..Petrinju.. Turopolje.. v Medulinu i je bil čak na otoku Rabu.. I od svud je pobegel i praf v Zagreb. I je onda postalo pod normalno kaj on takav živi v Zagrebu…

Smo ga mi banda z Zrinjevca dobro znali .. kaj je stalno knam dolazil žicati cigaretline.. I je ti Krešo postal fest krupni i jaki za svoja leta.. Pa se nekak uzdržaval kaj je ..v ono vreme.. ljudima po kučama nosil drva i uglen..al je nekaj čistil..pometal.. i tak.. a živel je v nekakšnem podrumu med štakorima..
………Je jemput probal i vure švercati tam v Praški vulici. Je dobil na poverenje vuru da je proda.. pak je te peneze zapil mesto da ih je odnesel glavnom šefu švercera. I su ga ti ljudi vlovili i stukli kak vola……..
I se onda nekak kakti malo smiril..ali ne zadugo.. je začel piti ko smuk..a pil je oni jeftini bučkuriš z oneg vinskeg podruma Jelsa v Petrinjskoj vulici.. Je to vino tam bilo na glasu kak zmijski otrof. A of bedak je to pil kak vodu i je još bolše pobedastil… Je išel po gradu i kričal svakakve gluposti.. na saf glas se deral..psoval.. bil podrapan ..zamusan…zapišan ….
I si je onda nabavil onakšna ogromna železna kolica kak oni na placu voziju gajbe z vočem i zelenjavom.. i je začel skuplati stari papir. I mu je dobro išlo kaj su ga vsi poznali pa su mu davali.. A teg je Krešu navek bilo lahko nagovorit da napravi kakšnu bedariju.. pa je njemu bilo taki svejeno samo da za to bi dobi nekaj sitnih penez …

I je došlo vreme gda smo bili več velki fakini i smo polahko začeli kužiti politiku.. Ja sam se kak dobro odgojeni mladi domoljub našel v društvu sličnih kaj tak misliju.. no to sad ni važno.. pa smo se setili kak da skoristimo tog bedaka Krešu… Je on vsaki dan išel prije podne z kolicima tam v Ilicu.. v NAMU..kaj je tam pomagal raspakiravat robu..a za plaču je dobil te škatule od papndekla… I bi ga mi na Trgaču zaustavili.. mu dali peneze za dve litre vina i bi mu rekli kaj da viče po Trgaču… Narafski bi on saf sretan mam prihvatil…..
………..I jemput je tak nasred Trgača začel kričati z vseg glasa da … jebe mater Titu i Partiji ….Su se mam skupili ljudi..a i milicija… I zgrabili su nejga i kolica i odvlekli v Prvu milicijsku stanicu na Štrosmajerof trg. I kaj ..su teg siromaka Krešu dobro zdenfali i pustili.. jer kaj buju z bedakom.. a of je taki i bil nafčen da ga kiša pere a milicija pegla..
A ti siromah nas ni mogel izdati jer je i za to bil prebedast… I tak smo ga par put napuntali kaj je za peneze kričal slične stvari. I smo onda morali prestati kaj su za Krešom išli detektivi kaj bi otkrili z kim on sklapa posle…..
…………..I spet su leta prolazila.. je ti Krešo svoje benavil po gradu.. je i došla nova država Horvacka.. Se na onu.. se reče..Cvetnu nedelju spremal velki miting Hrvata .. tam na Trgu Francuske republike… Narafski..vsaki pošten Horvat kaj je mogel.. je taj dan bil tam.. I ja sam došel z svojim politikantima … I za dragog bogeka kaj se dogodilo prije neg je taj miting opče začel… Se najemput.. kak da je z oblaka opal .. pojavil ti bedak Krešo pijan kak letva i začel kričati z vseg glasa da… jebe mater Tuđmanu i Hadezeju…. Narafski..su ga mam spopali i stukli kak konja v žitu..a ga je pokupila milicija i otpelala…. Zgledi da je još negdo dobro znal teg Krešu skoristit…...

Sam posle tog Krešu još viđal po gradu pijanog i podrapanog.. je znal smrdeti nadalko kaj je saf bil zapišan …Pa ga zajdne dve godine nis srel nigde. Sam si mislil da je morti vmrl..al je negde zaprt bolestan.. pa je on zdaj star kak i ja….. I ščera ga spazim.. ide prek Trgača.. gura kolica kakšna su u Konzumu.. zapraf se oslanja na njih kaj težko hodi.. Sam mu prišel kak negda.. i rekel.. Bok Krešo… a on je samo nekaj mumlal i bil saf slinaf.. ni me nit pogledal.. Sam mam znal da je skroz na skroz pošandrcal.. Prešel je nekam dol po Ilici..se vidlo da vleče nogu.. A sam i primetil da je v čisto oblečen …. Mi ga je bilo žal.. da je stal bi mu nekaj penezi dal ili mu nekaj kupil…
Pa sam baš bil najgirih kaj je to z njim.. Sam otišel tam do Oktogona gde oni klošar z one udruge Bogci.. prodaje te njihove časopise.. I sam nejga pital dal zna kaj je z Krešom… Taj tu zna vse kaj se događa z takšnim svetom v Zagrebu.. I mi je kazal da je ti Krešo bil šlagiran i je dugo bil težko pokretan… Pa gda su ga zbacili z bolnice.. nije štel v ubožnicu v Marof.. Su ga.. tak veli.. Fratri z Opatovine zeli pod svoju zaštitu… Pa ni tam ni dugo zdržal.. je fort norel.. I zdaj Krešo samo potiho mumla i hodi po svojem Zagrebu.. gde i kak živi od njega se nemre čut …I bormeš ni nikak dobre volje.. ak mu se kakšna ženska najde spredi nejgovih kolica. I ak se slučajno ne zmakne..tak ju gurne z tim kolicima da se lahko po vulici raztepe..



……..Jemput.. pred jeno tri leta .. je stega nastal velki problem.. Jenu je žensku tam v Masarikovi tak odostrag ritnul z tim kolicima da je ženska začela zapomagat i zvat policiju.. No.. Krešo je samo prešel dalše kak da se to nejga ne dotikavle.. Ja sam z pajdašem slučajno tud prolazil i malo pričekal.. Je došel odnekud pandur pa je delal zapisnik.. Pita pandur žensku da gdo ju je to vudril i z čim.. A ta mu spripovedi da je nekakšni manijak odostrag kak raketlin doletel i gural ona kolica z štacuna samo posluživanja.. Pita ju pandur da gde je taj kaj ju je vudril.. Narafski .. nema ženska pojma ni gdo je taj ni kam je prešel .. pandur je naredil zapisnika i vsaki na svoju stran..
No.. velim ja pajdašu da pemo poiskat tog Krešu.. znam ja gde bum ga našel.. I tak je bilo.. Krešo si je lepo sel na ogradu spredi Pravnog fakulteta ..spred nejga kiosk z cajtungami.. pozadi je oni javni šekret onak malo zavlečen v grmlje.. Sedi zdaj mulac i duda ono loše vino z plastične flaše.. Sednem si ja do nejga na plot …Bok Krešo.. kak si.. A on samo mumla .. i vse šalje v rodno mesto.. Velim mu ja da je tam gore bil pandur i iskal ga.. Spet of samo mumla i dalše vleče z flaše.. A neda nit meni vrag mira..moram ja nekaj spelati.. Velim ja Kreši.. Čuj stari moj.. nesmeš babe gaziti z kolicami.. A veli on.. Jebeš babu.. kaj dela na cesti.. Čuj.velim ja .. gda je spredi tebe kakšna ženska.. ti moraš samo fest glasno kričat ..Mičiiiii seeee …… Pa sam zvadil dvajset kuna i mu dal.. Zel ih je a da me ni nit pogledal.. Vidim ja da je on skroz ponorel.. Odemo ja i pajdaš i sednemo si v Slastičarnici Zagreb.. pijemo si Nesice.. Najemput čujemo kak malo dalše prek puta Krešo kriči kak stekli.. Marš baba u pičku materinu … a ženska spredi nejga se jedva uspela zmaknut spred kolica … Baš kak sam mu i savjeta dal.. A je.. vrag sam ja.. je a kaj.. navek sam bil.. i ostal bum ……. Fakin ………….


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.