Od.. zidina starih do Save … Zagreb u zagrljaj zove …..

četvrtak, 14.08.2014.

Špancirancije ……………



Denes se je vreme od jutra kakti puntalo..pa je na koncu sunčeko ipak poteralo oblake.. taman nekak da se človek malo prešpancira pa našem lepom Zagrebu.. Pa me nekakšni posel poteral na tu stranu i gda smo več tu.. bumo naredili štraftu spram Trgača.. Znaš.. vse moje špancirancije..al začneju .. al svršiju pri Trgaču.. Tak zdaj malo gledim te lepe i ogromne stare palače.. Znaš.. kolko god put tu prejdem.. navek mi nekaj zapne za oko kaj još nis videl.. A rekel bum ti da naši Zagrepčanci fest malo znaju kakšna je to lepota v nijhovem Gradu.. Ljudi ti hodiju.. bežiju.. navek se nekam žuriju.. i malo gdo zdigne tikvu i pogledi spram gor.. Rekel je meni jen tam z oneg Fejsa da ak nebi gledel te moje slikice nebi nit zapraf Zagreba videl.. A za gledeti i videti Zagreba treba imeti lubavi za svoj Grad.. To ti je kak i ženska.. kak znaš da je lepa.. ha.. pa stoga kaj ju fort glediš .. Eeee.. viš.. kak i ženske tak ti ja gledim svoj voljeni Grad.. No.. pemo skup gledeti……..



Gda je pred fajn leta bila nekakšna nagradna igra v cajtungama.. mi se čini da je bil Večernjak .. je trebalo pogađat djelove hiža z našega grada.. Pa bi pokazali na slikici komad fasade.. krova.. haustor.. i tak nekaj i je trebalo pogodit gde to je v Gradu.. Od deset takšnih zagonetki. ja sam vse pogodil.. I još samo jen stareši človek..pa se na koncu spostavilo da je on nekakšni arhitekt.. i ima fotografije skoro vsih važnih hiža v Zagrebu.. Ipak su me pozvali v redakciju i pitali da kak sam ja to vse znal.. Pa tak.. velim ja.. koji put hodim po Gradu zdignute glave.. Taj smo put ja i oni drugi človek dobili nekaj sitnih peneza za nagradu.. Od onda ja još bolše gledim svoj lepi Grad Zagreb pa i vse kaj vidim ..denem na kipec i v skladište v kompjutor……….



Zagreb

Gdi da te iščem
i gdi da te najdem
kad te f meni največ ima ?

I Grič i Kaptol, Sava i Sleme

fse to f jeno samo srce stane
i ne f ono licitarsko,
već f ono pravo
f kojem zveniju serbus i kaj
f kojem živi ljubav za of naš kraj.


(čuvarica pinkleca)



Posvud okol mene moj Zagreb.. Pa ja mu neznam popefku naškrabat .. nejde to meni.. pa sam prosil svoju pajdašicu da mi dometne nekaj .. Zagreb je zaslužil da ga se pjeva..
Navek mi je lepo tu malo postajati al sesti si v kafič.. Pa malo glediš na Draškovičevu.. malo na Račkoga.. malo lukaš v Jurišičevu..al z druge strane v Martičevu.. Tu je pravo zvezdišče kak su stari Zagrepčanci nazivali ..razkrižje.. a velik građana za to veli i raskršče.. jebalo ih raskršče.. No.. pustimo zdaj bedarije .. lepo bum si malo tu posedel pokraj teh fontana.. onak sklopiš oči.. slušaš kak voda šumi i gruntaš si da si pokraj Nijagare.. Ha..al pokraj Nijagare ziher nebuš dobil Ožujsku z citronom neg nekakšni indijanski radler… Viš.. i stoga imam rad moj Zagreb .. A veter polahko popuhuje negde tam z Črnomerca..čez Ilicu.. prek Trgača čez Jurišićevu.. mene fino oplahne..pa produži čez Martičevu..tam nekam v Maksimir ………



A ja baš gledim velku reklamu za sladoled.. Hmmm.. nije da nebi ja štel lizati.. navek sam ja to rad imal.. al si gruntam da mi nebu posle baš preveč pasala Ožujska z citronom.. A ziher bum još jenu maznul tam pri Kavaliru na Trgaču.. A tu v Jurišičevi je jena od bolših slastičarnica..barem kaj se sladoleda dotikavle.. Gdo ni probal.. zdaj je pravo vreme za to.. Praf za praf.. meni jena kugla tega ni dost.. makar da su tri četiri.. znaš.. ja brzo ližem.. tak da mi se ne cjedi čez bradu … Ahhh.. baš je lepo po senci hoditi.. znaš onak.. z noge na nogu.. pa malo zastaneš.. šklocneš z aparatlinom.. Gruntam si ja ovak.. jemput gda več nebum mogel naokol hoditi..špancirati.. kak bum onda ja vse to videl drugač neg na slikicama.. Pa ja gledim pospremiti na kipec vsaki centimetar mojega Grada… Narafski.. ja navek ovaj javno pokazivlem one Zagrebačke firtle koji su meni najlepši i najdragši.. A hodim ti ja po celomu Gradu Zagrebu jednak kak i po Zrinjefcu.. Kaptolu.. Griču.. Trgaču.. No.. to bumo gledeli gda zima dojde pa nam bu morti preveč dosadno …….



Evo..kaj sam bliže Trgaču to se bolše osečam kak v svojem dvorišču.. Praf za praf.. Trgač.. Zrinjevac pa vse do Tomislafca je i bilo moje dvorišče.. Tu sam se zlegel.. tu sam odrasel.. tu sam se skital.. pa evo i zdaj se vlečem v svoji trečoj dobi.. A fajn se tega tu zmenilo i događalo od gda ja to vse tu pamtim.. Jezušek.. mogel bi naškrabati libru kak tri biblije debelu.. No.. gdo bi to opče čital više v mojem Zagrebu…. A gruntam si da mi je zdaj i preveč kesno tak nekaj začeti.. Al.. morem škrabat pripovetke.. onak poprek kak su mi i daske v tikvi poslagane….. A ništ.. pem hitro v sencu i gledeti najlepše ženske na svetu kak se španciraju ….. A gda kolena zacviliju.. em se zna.. v Kavalir …

… Serbus ………………………..

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.