Jee… polahko ………………..

ponedjeljak, 16.06.2014.



Jee.. dobro mi denes ide.. vsaki čas susretnem kakšni dobar komad.. razmeš.. Viš ovu v črnoj kikljici.. lepa pucka.. a da samo vidiš kakšne športcke noge ima.. Aha.. to je prava ženska a ne bakalar.. Ehh.. gda sam ja bil v tim letima.. prafzapraf nit se više ne sečam gda je to bilo.. ide vreme vrag ga skelil.. A v ta davna vremena je bilo nekak vse prazno v našemu Gradu.. Škole su zaklučale vrata.. jedin su oni poprafkaši još malo dulše hodili kaj bi mogli ispraviti kolce kaj su ih skupili na koncu školske godine.. Znaš.. ja sam se navek dobro zvlačil pri samem koncu.. Dok je škola trajala.. celu godinu sam ja malo po malo..se reklo markiral z škole.. to ti se drugač reče da si hodil pokraj škole.. Pa gdo bi vsaki dan išel v školu.. tak smo ti ja i moja klapa dva dni bili v školi.. treti dan nismo.. pa bi pak došli na jen dan..pa spet drugi dan nekam zgibali.. I bormeš se skupilo fajn teh.. su rekli .. neopravdanih sati.. Al kaj.. mogel si donesti ispričnicu od roditelja a ta je vredila samo za dva dana.. vse kaj si dulše izostal moral je doktor naškrabat dijagnozu.. pa je to vse nekak funkcioniralo.. malo je pisala moja baka.. plemenitašica.. ispričnice Ha..i to je pisala držalom i perom a nejzin se je rukopis nazival ..krasopis.. Eee.. ta je znala naškrabat tak lepu.. cifrastu i uvjerlivu izpričnicu da je moja školska razrednica vsaki put to uvažila.. No pa ni baka ni štela meni za vsaki drek ..kak je to ona kazala.. pisati te ispričnice.. A bormeš su meni trebale vsaki tjedan barem dve.. Pa bi ja iskal svojeg tateka da i on koji put to naškraba.. A on bi me pital.. Kaj ti to sinek treba za onu staru alapaču profesoricu.. Da..velim ja.. A on veli.. Onda bum ti napisal.. nit ja nebi išel v školu radi te babetine.. I tak.. razmel je mene moj japa.. A pital bi me.. A gde si bil ak več nisi bil v školi.. Ja bi mu odgovoril iskreno.. pa bil sam v kinu.. Eeee… veli on.. za to ti nebum pisal ispričnicu.. A ja sam brzo nadodal.. Al tatek moj.. bila je zmenom i ona mala z susedctva.. Aha.. več je na to živnul moj japa.. I jesi ju držal za nogu v kmici.. Pa narafski da jesam .. velim ja.. No.. dobro ..veli japa.. kaj je morti tu nogu imala v gačama..… I kaj da vam velim.. moj japa.. kak su vsi povedali.. velki kurviš.. potpuno je razmel moj izostanak z škole gda se delalo o ženskama.. I gda je na koncu školske godine ispalo da je i pokraj tolkih izpričnica bilo još tolko izostanaka brez izpričnice.. i ja sam moral to odslužiti.. Rekla je meni ta moja razrednica da bum moral na popravni izpit..pa ne stoga kaj sam ja imel kolca iz Historije kaj ju je ona meni predavala.. neg stoga kaj sam največ izostal baš z nejzinih predavanja… Eeee.. to ja domof nis mogel nikak skriti.. I primil je mene moj japa na red al gda sam ga ja podsetil da je to tak odredila ona moja razrednica.. stara alapača.. odlučil je on sam personalno to sredit .. Onak feš človek kakšni je bil moj tatek.. v odjelu i z svilenim kravatlinom .. prešel je v školu kod te stare alapače.. Istini za volju ni to bila stara ženska neg sredovječna.. čak je i dobro zgledela.. smo se mi fakini fort hrustili na nejzinu velku rit i ciceke barem broj pet.. I da ne duljim preveč.. moj je japa prešel kod nje za prijepodneva.. a domof je došel negde pred večer.. Samo je fest uzdahnul i z žepa je zvlekel moju svedodžbu.. napisanu i podpisanu.. Ništ ga nis onda pital.. al je moja baka samo zdahnula.. Kurviš.. a kaj si toj ženskoj of put zlagal… A japa se samo podsmehival …. A mamica je komentirala.. A kaj.. nek se i ženska malo veseli.. glavno da je sinek svedodžbu doma donesel… Al drugu školsku godinu više nije ta bila moja razrednica.. Došel je nekakšni brkati profesor pa je trebalo zmišlati nove.. se reče.. situacije.. Ha.. al to je rešavala of put moja baka.. plemenitašica .. narafski.. z dukatima iz svoje škrinje z ogromnim lokotom…ha ……



Ha.. navek ja imam dobru pratnju čez Ilicu.. Viš ovu tu.. kak ona Sofija Loren v najbolšim danima.. Vse mi je.. se kaže.. neugodno kolko put sam prešel pred nju da je vidim od spreda.. Jezušek.. kak lepo hodi.. kak da joj je japa bil general.. onak.. veliju.. graciozno.. zdignute glave.. Je.. mam bi ju ja zabral da se mene pita.. I da ne postanem sumnjif kakti nekakšni seksualni napasnik.. ja sam ti lepo ostal odpozadi..A kaj.. ionak pe ženska istim putem kak i ja.. Pa dokle bu.. bu .. Pa ni dalko to trajalo.. zašla je v oni štacun gde se prodaje.. se reče.. doljnje rublje.. Ehhh.. morti je išla sprobat kakšne gače..ha.. I tak sam momentalno ostal sam vse do Frankopanske…



Mi je palo na pamet da več od lajnskeg leta nis navrnul v kazališče Gavela.. pa ne gledeti prectavu neg vizitirat oneg mojeg starog pajdaša kaj tu dela… A taj je tu.. se reče.. majstor rasvjete.. znaš.. porihtava one reflektore kaj pozornicu osvetlavaju.. A taj ti navek ima cajta.. gda god dojdeš priejpodneva.. i kolko god rano da dojdeš.. on je več do teg časa bar tri put bil v brtiji.. Pa bu onda i po četrti put zmenom.. A fala Bogu.. v Frankopanski ima brtija po vsim dvoriščima .. No.. i zajdem ja prvo prek puta v brtiju proverit dal moj pajdaš slučajno tu stoji za šankom.. Pitam starog Juru konobara.. taj nikak da prejde v penziju.. več ga tu dvajset let gledim v istem kafiču.. kaj je morti bil denes Žac tu.. A on mene gledi kak da sam ja opal z Marsa.. Pa kaj ti neznaš… Žac je več posle lajnskeg Božiča prešel v penziju.. Pa kak to.. pitam ja Juru.. A taj ti Jura pozna vse i vsakeg v Gaveli.. vsi tu fort visiju za šankom.. I veli on meni da se moj pajdaš Žac ni zajdne vreme opče treznil..da je od jutra do kmice bil našvasan.. pa su ga pod nus ekspedirali v penziju.. A je .. gruntam si ja.. moj pajdaš Žac je mogel spiti i deset kriglina pive i to od sedam vur vjutro pa do gableca v deset vur.. Bil je bormeš dobar kapacitet.. No.. pa ni ništ preveč fulal kaj su ga poslali v penziju.. ionak je imel i preveč let na grbači a i dost staža.. Moram ga poiskati domof dole v Jukičevi vulici.. ziher tam visi v brtiji na vuglu….
I evo ti ga na.. taman sam del na kipeca teg starog črlenog Čeha.. pa več sam ga barem sto put šklocnul..al nis nigdar v Frankopanski.. gda me pardonira ova tu stareša ženska.. Lepo me zamoli dal imam koju kunu viška kaj bi joj dal.. Hmmm.. kopam ja po žepu i mesto jene kune baš mi se za prste zalepi pet kuna.. Ha.. i kaj zdaj.. dal sam joj.. A ona meni spomina dragog Boga.. vse svece i angeleke..zafaljuje se kak da sam joj dal hiljadarku.. Al ništ se ja na to ne obazirem.. Takšnih ima tu po centru grada na vsakem koraku.. I znaš kaj.. nisu ti prosjaki više onak kak negda odrpani.. zmazani.. bosi i na pol goli.. Denes ti je to postalo sasvim drugač.. lepo su takšni oblečeni.. uredni i čisti.. A na vulici te pristojno pardoniraju.. Gospon.. molim vas imate jednu minutu vremena da vas nešto pitam.. Ili.. Lijepo vas molim za jednu kunu baš mi fali.. I takšnih imaš barem deset od Trgača do Frankopanske.. Pa jenom daš ..onak z navade.. Znaš onu staru narodnu izreku.. Daj siromahu vjutro.. da bi ti imel cijelog dana.. Pa neznam dal je baš tak..al za vskai slučaj … makar da mi črep z krova ne opadne na tintaru……….

…….. Bok …………………


mekon@net.hr

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.