marchelina

24.02.2009., utorak

Maškare ča mogu maškare

Neko vrime san pivala u ženskoj klapi "Marjanke" ali san zbog drugih obaveza (pijenja kave i pušenja te promatranja kretanja judi po rivi doli-gori i obrnuto) morala odustati.

Međutin ostala san dobra sa ženskama iz klape pa me one zovnu kad in zatriba kakvi tekstić ili kad oće da zajedno s njima nešto feštan.

Tako su me zvale neki dan da sudjelujen u njihovom zajedničkom maskiranju i u natjecanju za najboju masku.
Maskirale smo se u brdo Marjan, pod nazivom "STABLA MARJANA BRŽA OD PILE" natjecale se, i osvojile drugu nagradu za najboju skupnu masku.

Nagradu nismo dobile samo zbog osebujnog maškaranja, nego i zbog ćaknutih parola koje smo svaka imale okačene na sebi.

E, te parole sam dijelom izmislila ja, a dijelom Namjernik, a sve je svojim stručnim fotografskim okom zabilježila Gustirna. Narafski da uspjeh nije moga izostat.

Naše parole su nasmijavale cili grad. Meni je na leđima pisalo "BOJE ŠUPJAČA NEGO DRAČA",(smislila ja)
mojoj prijatejici Iriski:"STOPUT NIŽA OD MARJANA I OSJETNO LAKŠA ZA POPET SE" (smislijo Namjernik), a jednoj:"I NAŠA SU BRDA DIO MARJANA" i tako to...

Onda su nas intervjuirali za radijo Dalmaciju di je ženska koja nas vodi pokušavala ozbijno pričat a ja san ka i obično pričala pizdarije i uništila nan reputaciju.

Sve u svemu, kad se blogerske glave slože....Namjerniku i Gustirni fala, slike ćete vidit ako ikada naučin stavjat ih na blog. Znači nećete.

odo leć.


II. dijo:

Bile smo pokrivene zelenin veštama sa dezenom ka stabla znači sa nekim listićima i to. Na glavama smo imale kartonske tuljce i te zelene vešte smo navukle priko njih. Bile smo ka kerubine, samo su nan oči virile, a neki su nas u prolazu pitali "A ŠTA STE VI?!?"

Tu smo pomislile da nan maska nije baš uspila. Iriska je rekla da neki judi misle da predstavjamo KU KLUX KLAN. Ja san rekla "Dobro, možda, ali oni imaju bile kapuljače, a mi zelene. Mi smo ka ajmo reć jedan ekološki osviješteni KU KLUX KLAN"

To Irisku nije baš utješilo.
Jerbo smo tribale izgledat ka stabla. U tomen momentu jedan pas se zaletija, sta uz Iris, i diga nogu.
Ona je odma procvitala od sriće i zakjučila da ipak izgledamo ka stabla.

Inače, sa nama je bila i Iriskina ćer obučena u lava i njen mali sin obučen u lavića. Oni su ka predstavjali beštije iz ZOO vrta na Marjanu.

Pa nas je voditelj na bini vako najavija:
"A sad, evo nan "MARJANSKA STABLA BRŽA OD PILE" sa pripadajućin polukrepanin zoološkin vrton!



<< Arhiva >>