marchelina

09.02.2009., ponedjeljak

Brufen, voltaren, apaurin

Neki dan me nešto bila zabolila glava na poslu, i priupitan ja kolegice da jel' imaju štagod za glavu. Nisan ni završila rečenicu, pridamnom se stvorilo, brat bratu, po kila tableta svake vele. Žute, bile, crvene, plave...

Zbunilo me to, jer nisan sklona pijenju tableta i ne znan koja boja ide za koju bolest. Pa ih zamolin da mi savituju koju mi je najboje popit. One održu kratko savjetovanje, i odaberu jednu žutu, da je ta najboja.

Ja je popijen, i nakon dvajst minuta hrkala san s glavon nasrid radnog stola.
Nastala panika, jer su mislile da san se onesvistila, pa su me istriskale da se probudin.
Jedna, šta san se s njon bila posvadila prošli misec i kojoj san u svađi bila rekla da je debela koza sa ružnon frizuron, triskala me je i kad san već bila došla sebi.
U svakon slučaju, ja san se začudila šta me triskaju, a taman san bila lipo ubila oko.One meni da san se bila onesvistila.

- Ma nisan se onesvistila, nego san zaspala! A, kad smo već kod toga, šta ste mi to dale da popijen??
One se s nelagodom pogledaju između sebe.
- Paa..dale smo ti nešto za smirenje...
- Molin?!?

Eto, tako san taj dan saznala da žene mojih godina, u mojoj firmi, sve bolesti liječe tabletama za smirenje.
Ako recimo apaurin ne riješi glavobolju, onda se uz njega srkne i pokoji voltaren ili brufenčić, od maksimalno grama, da ne rečen kilograma. Za ubit konja, otprilike.

Po njihovoj logici, glavobolja čovika napadne kad je napet, zbog psiičkih tegoba, i zato su i meni dale apaurin. Ja, nenavikla na sedative, samo san klonila glavon i zaspala snom pravednika usrid kancelarije.
Bogami, u pravu su, dobro me opustilo. I riješilo glavobolju, jer kad spavaš onda ne znaš da te boli glava.

Da su mi kojin slučajen dale dvi takve tablete, iman osjećaj da bi me bile riješile svih boli.
Doživotno.

Pitaju one mene onda da s čime ja doma ličin glavobolju. Ja san in rekla da mene glava boli samo kad san na poslu.
Šta je djelomično istina.
A druga polovica istine je da ja sve ličin s andolima.

Glavobolju,napetost, psiičke probleme, menstrualne tegobe, cirkulaciju, demenciju, apstinenciju (onu, znate), inflaciju, recesiju i separaciju.

One su grupno zacenile od smija i rekle mi da pojma neman o samoizlječenju, a ja san ostala misleći se kakvo je to vrime došlo kad judi šetaju okolo opremljeni ka dežurne apoteke...??

<< Arhiva >>