marchelina

04.02.2009., srijeda

Kokoš, krokodil.

Dobro, dica su slatka i sve to. Ali nehumano je da čovik uz svoju, mora još trpit i tuđu dicu. Tako mi žene naprimjer, kad imamo prijatejice, moramo računat s tin da ćemo to prijatejstvo moć održat jedino ako se umilimo i dici dotičnih prijatejica.

Ka šta u moj život ne bi moga uć nijedan muški kojem moj Dječak ne bi da zeleno svitlo, tako neke moje prijatejice svoju naklonost prema meni usklađuju prema oštrim kriterijima svoje dice.

Šta se tiče mog dječaka i njegovog zelenog svitla nekome muškom u mom životu, sve mi se čini da je semafor zablokira na crvenom svitlu.
Iden ja naprimjer vanka:

- Mama, a di ideš?
- Vanka.
- A s kim?
- Sa jednim prijatejem.
- A sa kojim to? (ispitujući UDBA pogled)
- Sa jednin, ne znaš ga ti.
- A kakvi ti je to prijatej kad ga ja ne znan?
- Pa..takvi, nepoznati.

Naravno, pod pritiskom malog dalmatinskog macho sebičnjakovića, svaki moj nepoznati prijatej ubrzo biva degradiran u nepoznatog palog heroja, i izađe iz mog života prije nego šta je uspija uć.
U život, jel'.

E, ali još gore od biti majka ljubomornog dječarca, je biti majka kćeri. I to dviju. Blizanki.
Ka šta je moja prijatejica.

Blizanke, naime, smatraju da svaka prijatejica njihove mame mora prvo proć njihove testove prijatejstva, i ko nije spreman podvrgnit se njihovim zahtjevnim psiho-testovima, more se oprostit i sa tim prijatejstvom.

Chatam ja tako neki dan sa dotičnom prijom, ono, ogovaramo protokolarno sve bivše, sadašnje i buduće muške u našim životima, chatamo kako već chataju dame u najbojim godinama…

JA: …i onda je on meni reka bla bla bla bla bla….
ONA: nemoj zezat?? I šta si mu ti rekla na to jebate?)
JA: a rekla san mu da bla bla bla i da ne more on meni tako, a on ti meni onda odbrusi da bla bla bla bla…
ONA: jebate, koji redikul!!
JA: je, a onda je meni puka film, i rekla san mu da bla bla bla bla, i ne samo to, nego san se još sitila kad je oni put on meni bla bla bla bla! Šta ti misliš, jel' njemu uopće stalo do mene?
ONA: KOKOŠ.
JA: Ha?
ONA: KOKOŠ.
JA: Ja san kokoš??
ONA: KOKOŠ
JA: Nije mu stalo do mene nego do kokoši??
ONA: Ma to san ti napisala KOKOŠ jer je moja mala kraj mene, gleda kako chatamo. Pa mi je rekla da ti napišen KOKOŠ.
JA: ?!?
ONA: KOKOŠ.
JA: Opet??
ONA: Ovo mi je sad druga blizanka rekla da ti napišen KOKOŠ.
JA (stoički uzdah): Dobro. Jel' sad moremo nastavit chatat?
ONA: ne, sad one oće da i ti nama napišeš KOKOŠ.
JA(na rubu živaca): KOKOŠ!
ONA: sad oće i druga.
JA(dopizdile mi i blizanke i ona): KROKODIL!!!!!

E,da san znala nesagledive posljedice mog iživciranog ispada, nikad ne bi bila napisala šta san napisala. Naime, druga blizanka je popizdila šta san njoj napisala KROKODIL a ne KOKOŠ. Pa je prija zahtijevala da ponovim, samo da se mala monstrumica smiri.
Dobro.

JA: KOKOŠ. Jel' sad dobro?!?
ONA: Nije, sad ona šta si joj rekla KOKOŠ, plače jer si drugoj rekla KROKODIL. Aj molin te reci i njoj krokodil, inače neće bit mira! Molin te, molin te!
JA: KROKODIL!!!!!!!!!*%&%XYQ$&!!!!

Odsad biran prijatejice bez dice. A, pogotovo bez blizanki, iman ja dovojno problema u životu i bez tuđih zlotvora, jebenti krokodila!


<< Arhiva >>