marchelina

19.01.2009., ponedjeljak

hehe

Dobila san ovo na mail maloprije pa reko da podilim s vama...

Napuši se orao na vrhu litice, skroz ušlagiran i
> nabrijan, govori sam sebi
> "Koja sam ja faca,
> e..."
>
> Zatim se sav onak nabrijan spizdi niz liticu; pada, pada i
> na pol metra od
> tla brzo zamahne krilima,
> poleti natrag gore i smjesti se opet na vrh litice, pun
> sebe veli - "Koja
> sam ja faca e, KOJA SAM JA
> FACA!"
>
> Potom dođe drugi orao, pita ga "Kaj to radiš,
> buraz?".
> Veli mu ovaj "A evo, duvam malo, oćeš sa mnom?"
>
> I tak' se njih dva napuše, spizde se niz liticu oba,
> padaju, padaju i na pol
> metra od tla zamahnu
> krilima i vrate se na vrh, ful nabrijani i napušeni, vele
> "Koje smo mi face
> e, KOJE SMO MI FACE!"
>
> Tad dođe medo. Pita on njih "Dečki, kaj se
> radi?"
> "Duvamo malo, buš s nama?"
>
> I sad pak njih trojica napušeni, nabrijavaju se opet, i
> spizde se tak' niz
> liticu i padaju,
> padaju, dva orla i medvjed. I dok su padali, pita jedan
> orao medjveda -
> "Medo, pa jel' ti imaš
> krila?"
>
> "Nemam..."
>
> "Stari.....Koja si ti faca e, KOJA SI TI FACA!!"

<< Arhiva >>