Evo kako je današnje događanje najavio GECKO, organizator samog događanja. Bila sam pozvana na ovo izuzetno zanimljivo i korisno događanje, panel diskusiju - kako god ga nazvali...Dakle, najava:
HR Breakfast
Povratne informacije: Brutalna iskrenost, alat za rast ili samo još jedan buzzword?
15 listopad 2025
09:00 - 11:30
Business Club 5 (Sky office, 14. kat)
U današnjem poslovnom okruženju povratne informacije više nisu “lijep dodatak”, već nužnost za razvoj zaposlenika i izgradnju povjerenja unutar timova.
Na ovom Gecko HR Breakfastu otvaramo razgovor o tome kako stvoriti kulturu u kojoj povratne informacije postaju stvarni pokretač angažmana, a ne samo još jedna formalnost.
Feedback živi u kulturi, a ne na papiru
Povratne informacije predstavljaju jedan od najvažnijih alata za profesionalni rast i jačanje odnosa unutar tima. Pitanje je koriste li se uistinu kao prilika za rast ili ostaju tek formalna ocjena i “buzzword” u HR svijetu.
Razlika je velika: dok jednokratne evaluacije često izazivaju nelagodu, kultura povratnih informacija gradi se na stalnom dijalogu, psihološkoj sigurnosti i otvorenoj komunikaciji. Tvrtke koje uspješno razvijaju takvu kulturu njeguju transparentnost, povjerenje i spremnost na
Agenda
09:00 – 09:30 – Registracija i doručak
09:30 – 09:35 – Uvodni pozdrav
09:35 – 11:00 – Panel diskusija
11:00 – 11:30 – Q&A, zaključak i networking
Kako uspostaviti zdravu kulturu feedbacka?
Izazov većine organizacija leži u pretvaranju povratnih informacija iz jednokratnih godišnjih procesa u redovite, konstruktivne razmjene mišljenja. Umjesto isključivo formalnih evaluacija, sve više se primjenjuju redoviti 1:1 razgovori, kratki check-inovi, ali i različiti oblici priznanja poput kudosa ili zahvalnica.
Ključno je i da feedback postane dvosmjeran: menadžeri ne samo da daju povratne informacije, nego i aktivno traže mišljenja svojih timova. U tome pomažu i mehanizmi poput anonimnih anketa, digitalnih pulse checkova i peer-to-peer feedbacka, dok tehnologija kroz AI, automatizaciju i specijalizirane alate osigurava transparentnost i pregled procesa.
Na nadolazećem Gecko HR Breakfastu razgovarat ćemo o tome kako prepoznati pravu mjeru između korisnog feedbacka i “feedback fatiguea”, kako smanjiti defenzivnost zaposlenika i što se može digitalizirati, a što i dalje mora ostati živa komunikacija
Panelisti
Founder & CEO, Ramiro d.o.o.
mr. spec. Tanja Pureta
Magistrica psihologije i specijalistica organizacijske i industrijske psihologije, certificirana NLP trenerica i HNLP coach. Profesionalno iskustvo stjecala je u Plivi i IBM-u, a od 2002. vodi vlastitu tvrtku Ramiro, specijaliziranu za HR konzulting i organizacijski razvoj. Kroz više od 20 godina rada surađivala je s više od 350 domaćih i međunarodnih organizacija. Dobitnica je nagrade Primus – Savjetnik godine (2011.) i priznanja Marulić: Fiat Psychologia (2014.) za doprinos razvoju primijenjene psihologije. Autorica je knjige „Zaštitni faktor 50 za sprečavanje sagorijevanja“ (2024.), posvećene jačanju otpornosti na stres i burnout.
tanja-pureta
Direktorica ljudskih potencijala, CROZ d.o.o.
Mura Kokotović
Mura Kokotović je Direktorica ljudskih potencijala u IT tvrtci CROZ. U CROZ-u je od samih početaka te je u proteklih 19 godina sudjelovala u rastu tvrtke s 30 na više od 250 zaposlenih i otvaranju ureda u Münchenu. Ključna područja njezina rada su strateška HR business partner rola, organizacijska transformacija, talent acquisition, talent management i razvoj karijera.
Zajedno sa svojim timom predano radi na izgradnji kulture koja se temelji na prijateljstvu, povjerenju i dugoročnim odnosima. Uz snažan fokus na razvoj i zajedništvo, CROZ spaja profesionalnost, stručnost i toplinu u okruženju u kojem ljudi rastu zajedno s tvrtkom.
Mura Kokotović
Direktorica kontrolinga, Styria Hrvatska
Ivana Šuto
Po struci ekonomistica, po pozivu kontroler, a po karakteru učenik i zaljubljenik u razvoj. Radi kao direktorica kontrolinga u Styria Hrvatska grupi, gdje vodi sjajan tim ljudi. Njeno poslovno putovanje počelo je u KPMG-u, gdje je stekla temelje u računovodstvu, financijama i poslovnoj analizi. Tada još nije znala da će se zaljubiti baš u brojke ili bolje rečeno, u ono što brojke otkrivaju o poslovanju. Više od 20 godina radi u financijama i kontrolingu i što je dulje u tom svijetu, sve više shvaća da brojke same po sebi nisu dovoljne. Kao lider vjeruje u povjerenje, otvorenost i razvoj. Kao osoba, vjeruje u autentičnost i snagu zajedništva i različitosti. A kao edukator vjeruje da je financijski jezik nešto što svi možemo naučiti. Ne zato da bismo postali financijaši, nego da bismo bolje razumjeli sebe, svoj posao i svijet u kojem živimo i da bismo ga unaprijedili.
Ivana Šuto
Voditeljica panela:
Team Leadership Coach, Astyre & 3Collective
Josipa Borić-Novosel
Josipa Borić-Novosel je iskusna leadership coach, trenerica i facilitatorica s više od 20 godina rada u telekomunikacijskoj i IT industriji. Suosnivačica je 3Collective, gdje razvija i provodi prilagođene programe edukacija, savjetodavanja, coachinga i facilitacije za timove u razvoju i organizacije u transformaciji.
Specijalizirana je za rad s timovima, razvoj agilnog mindseta i osnaživanje lidera kroz konkretne alate, jasnu komunikaciju i siguran prostor za rast. Vjeruje da ljudi najbolje uče kroz iskustvo, igru i kreativne metode. Redovita je predavačica i edukatorica u područjima agilnog vođenja i timske dinamike.
Fotke moje:

Doručak....

S lijeva na desno: Josipa Borić Novosel, moderatorica; mr.spec. Tanja Pureta; Mura Kokotović i Ivana Šuto, divne žene i iskusne liderice.
Najviše mi se sviđalo što su uzimali primjere iz prakse, primjere
koji su se dogodili i koji su im ostali kao najupečatljiviji. Nekome će poslužiti da riješi svoj problem u organizaciji.
Volim li ja davati i primati feedback iliti povratnu informaciju?! Volim. Najsretnija sam kad mogu dati pozitivnu informaciju. Trebala bih poraditi na izravnosti i reći svakome što ga ide - ali to ne bi bila ja.... Odgajana sam da budem pristojna (to je najmanje što možeš dati kao čovjek) i dok netko ne prijeđe granicu - nisam kritizer. Naravno, ako je netko užasno naporan i napasan - i ja imam svoje granice....
Volim primiti povratnu informaciju, ako je konstruktivna, a ne nešto što ne mogu promijeniti, i ako je izrečena normalnim jezikom, bez pljuvanja- jer to onda nije povratna informacija, nego napadanje.
I nakon svega, otišla sam na masažu i sretna sam da se osjećam sada puno bolje. Zaspat ću kao malo dijete. Trebalo mi je to, a kako je listopad mjesec moga rođenja - odlučila sam se nagraditi. Zaslužila sam!
Ljub!
|