OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

utorak, 14.03.2017.

Mi smo ka septička, samo govna u nas lete

Neki dan slušam radio... veli ova sa radija... kako poznati svjetski brendovi nemaju istu kvalitetu proizvoda u svim zemljama... a kad je EU u pitanju, ti bi proizvodi trebali biti iste kvalitete u svim državama članicama, al nisu... a tu "NISU" spadamo i mi.

Normalno da nisu. Mi... Bugarska i Rumunjska služimo ka komunalni kontejner... sva govna završe kod nas.

Kad u tvornici gaća "Victoria's Secret" greškom na tangama zašiju koji špagu više

- Šefe... ja se nešto zamislio... i jebga... umjesto one jedne špage što ide posred prkna... ja zašio čitav busen špaga... gledajde ove gaće... 9 špaga sam zašio!
- Dooobre! Pakiraj to i šalji u Kroejšu... nema tamo ženskog prkna kroz koje nemeže proći 9 špaga
- Nemoj šefe... nekoće nažuljat prkno!
- Pakiraj i šalji... stavi i svoje gaće!

Kad u 3. smjeni tvornice Nutelle pukne hidraulika na stroju pa se ulje razlije po teglicama

- Šefe... izli se 9 tona ulja iz hidraulike u 18 iljada teglica.
- Pakiraj i šalji tegle u Kroejšu!
- Potrovaćese šefe narod!
- Potrovaće se kurac... jedu smrznuto meso iz Danske sa pečatom iz 68-e
- Znači da čepim tegle?
- Ne. Poklopce spljošti i selotejpom ih zaveži za otvorene tegle. Onda na svaku teglu napiši na hrvatskom "Akcija, uz svaku kupljenu nutellu, frizbi gratis!"

U tvornici Mercedesa... kad dođe do zajeba:

- Šefe... ja sam sinoć bijo pjan ko konj... sa trake je izaša mercedes... bolje da ga ne vidite
- Jel to onaj boje bijele kave... zavario si na njega vrata od hjundaija... haubu od golfa dvice... blatobrane od stojadina... kuku si stavio traktorsku... i na kraju si na haubi zavario naš trokraki zaštitni znak
- Šefe... ni sam ne znam otkud mi ti svi dijelovi
- Najloniraj ga i šalji u Kroejšu!
- Nemoj šefe... sramotimo firmu... pa koja budala će kupiti taki mercedes?
- Ima dolje neki Kerum

Kad u Hugo Boss-u naprave muške gaće:

- Uuuuu šefe krutejebo... ja napravi 3 iljade gaća bez spremnika za jaja... ko za Kena od Barbike.
- Pakiraj i šalji u Kroejšu!
- Šefe... jebaće nam majku kad vide da nemaju kud sa jajima... bogami ni sa alatom neće imat kud!
- Da imaju muda... ne bi ih političari jebali dvajs i kusur godina... a gdje su muda mala, ni alata nema... pakiraj i šalji!





14.03.2017. u 00:19 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Obrana i zaštita od gluposti