OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

petak, 04.03.2016.

Ukralo kozu!

Nema 3-4 dana, zva sam mater u Liku. Kod nas vam razgovor već godinama počima istim mojim pitanjem:

- Mati, imal što novog?

Kod nas se novog nije dogodilo već 28 iljada pesto godina, otkako se onaj jedan veliki mamut posro na ulazu u selo (ovo sam izmislio, da neb slučajno arheolozi krenuli iskapati govno). Inače, kad god ju to pitam, jedina novost je kad netko umre. Onda mi krene nabrajat ko je sve umro. Rođenih nema nikako. Ne rađaju se. Ne čudi to jer naroda je sve manje pa se nema ko s kim ni jebat. No jebeš to. Nakon kraćeg razgovora, išla je najnovija nova vijest:

- Eeeee! Ima nešto novo!
- (tu sam pomislio da se netko rodio) – Nemoj zajebavat??? Ko je rodio?
- Nije nitko rodio!
- Pa što onda ima novo?
- Ukralo kozu!!!
- Ukralo kozu???
- A-a!... ukralo kozu jebate!
- Kome?
- Znaš onu drugu kuću naljevo u ulici? Znaš onaj bračni par... ona ima 94 godine, a on 96!
- Što oni imaju tolko godina?
- Imaju!
- A što jedu da tolko žive?
- Valjda kozje mljeko čim im kozu ukralo!
- Koliko su im koza ukrali?
- Sve!
- Sve??? Pa koliko su ih imali?
- Jednu!
- Kako onda sve jebagaja mati, ako je jedna???
- Jeba ga ti, ukralo im sve jer se ta jedna trebala ojariti za dva dana! Znači ukralo i nju i male jariće u njoj!... el to nije sve?
- Pa je
- Pa to ti velim!
- Jel bila policija?
- Nega kako neg je bila!
- Jesu li što utvrdili?
- Utvrdili su da mogu soli narep stavit i kozi i onom ko je šnjome otiša pod rukom!
- Pa kako je ukralo?
- Neš ti posla... nogom odbili dasku i ukralo kozu!
- Kako ti znaš da je baš nogom obilo dasku?
- Ko dasku obija rukom?
- Imaš pravo!
- Pa to ti velim!
- Onaj ko je ukrao kozu, taj je sigurno znao da se koza trebala ojariti za koji dan!
- Točno!
- Eto... ti znaš da se trebala ojariti... možda si je ti ukrala?
- Aj ti u pizdu maternu!
- Nego... što misliš oćel policija naći lopova?
- El policija ikad našla lopova?
- Nije
- Pa to ti velim!
- Ali... da Horešio dođe, on bi odma našao lopova!
- Koji Horešio?
- Onaj iz Majamija!
- Onaj iz serije???
- E taj taj!
- Aj ti u pizdu maternu!
- Nego... reci ti meni, što će jadni ljudi sad?
- Ne znam... mi smo svi u šoku!
- Jel hranite tu kozu?
- Ko jel hrani???
- Pa ti, Anka i baba Ruža... vi ste ju garant ukrali
- Pa nismo mi ukrali kozu jebalate koza!!!
- Stara jebagaja... ne muljaj... ja sam ti sin, meni moš sve reći!
- Ma aj u pizdu maternu da aj!!!
- Znaš što meni nikako nije jasno?
- Što?
- Kako je moglo ukrast kozu uz onoliku uličnu rasvjetu?
- Koju rasvjetu jebala te rasvjeta, ni nemamo je!
- A kako se naša ulica zove?
- Nikole Tesle!
- Znači, u mračnoj ulici Nikole Tesle ukralo kozu?
- Točno!
- Pa ovo ka da je iz „Provjerenog“ Nove TV!?
- I gore sine... i gore!!!
- Imal još što novog?
- Nema... ustvari IMA!
- Znači ipak se netko rodio?
- Nije!
- Znači opet nekom nešto ukralo?
- Aha!
- Što?
- 2 suve plećke iz sušare!
- Kome?
- Znaš one preko puta nas?
- Znam!
- E ne njima!
- Kome onda?
- Njihovoj rodbini!
- Čuj... možda je čojk bio gladan pa ukra plećke?
- Gladan čojk ne krade dvije plećke!
- Imal još što novog?
- Ima!
- Pa jebagaja... štoj ovo... same krađe?
- Nije krađa... umro čojk!
- Koji?
- Ne znaš ga ti!
- Možda ga znam?
- Ja ti velim da ga ne znaš!
- Aj, vjerujem ti
- Pa to ti velim!

I moš ga jebat... ukralo kozu!

04.03.2016. u 21:28 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2016 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Obrana i zaštita od gluposti