OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

utorak, 21.08.2012.

Evo kako je prošlo ovo sa prvom knjigom

Od 17.07. kad sam objavio da je knjiga gotova, pa do danas... evo mogu reći da više nemam ni jednog primjerka. Sve ošlo i razgrabilo se ka humanitarna pomoć 90-tih. Da mi je to netko pričao, da će to tako biti, reka bi mu da nek se prestane šopati sa bunikom... al eto... to je baš tako bilo. Nisam iznenađen, nego još bolje - ne mogu vjerovati. Internet je velik ka ocean... a pisanje bloga vam je ka da ste srdela u oceanu. Ljudi općenito nemaju vremena za išta, a kamo li za čitanje... a onda još bolje - a kaaamo li za čitanje bloga tamo neke budale. No eto... vi nabasali na mene, srdelu, i odlučili pratiti rad moje malenkosti i još uzeli i knjigu.

Kako je tko od vas dobio knjigu i pročitao ju, tako ste mi se javljali sa vašim dojmovima, kritikama, komentarima. Svakom od vas sam nastojao odgovoriti, koliko sam mogao. Nije mi ni to bilo lako jer bi cijel dan bio na baušteli, a onda od 6 popodne pa do ponoći komunicirao sa vama... slao vam knjige... pisao posvete... itd. Smršavio sam ravno 6 kila, tako da sam sad jedan od mršavijih ličana i imam 104 kile... doslovce se prepolovio, nemaš me što vidit... mršav ka državni proračun. E da, i slike ste mi slali. Evo ih nekoliko:















Baš mi je bilo drago kad sam vidio slike pa reko šteta je da ih i drugi ne vide. Neki od vas su ove slike vidjeli na fejzbukmajci, ali mnogi od vas i nemaju fejzbuk profile pa su ove slike za vas.

Što, kud i kako dalje? Za početak idem doštampati još 150 primjeraka ove iste knjige jer svakodnevno netko naruči. Javljaju se i oni koji su već uzeli po koji primjerak jer sad hoće tu istu knjigu pokloniti nekome za rođendan (to je prvo što sam rekao, da je idealna za rođendanski poklon). Dakle, bit će još primjeraka a mail imate tu desno sa strane pa se javite. Blog naravno nastavljam pisati (već sam počeo) a u planu je i druga knjiga koja bi svjetlo dana trebala ugledati tamo oko sredine 12tog mjeseca. Odmah ću raditi više primjeraka pa bi i cijena trebala biti manja. Ovu prvu sam doslovce jedva napravio, a da nisam imao novčane pomoći sa strane... ne bi ni bila gotova. No da ja ne serem o toj drugoj knjizi, bolje mi je da šutim... jer tako sam srao i o ovoj prvoj, pa prošlo skoro 2 godine. A što ćete, to tako ide u životu.

Ljudi... čitatelji moji vjerni... PUNO VAM HVALA i sve što vam ja mogu reći - nastavljamo se dobro zajebavati i dalje, pa do kud svi doguramo!

21.08.2012. u 14:57 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Obrana i zaštita od gluposti