OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

utorak, 10.01.2012.

Ljudi, evo knjige!

Poštovano čitateljstvo ovog bloga.
Nema više zajebancije. Počeo sam sa uređivanjem one svoje milion puta spomenute knjige i ista bi se tiskala krajem 2. mjeseca a u distribuciju bi išla početkom 3. mjeseca. Trebala je ona biti i prije...al uvijek nešto...il me oteli vanzemaljci...il previše posla na baušteli...il sam bio na odmoru u Sjevernoj Koreji...il sam sa medvjedima po Kapeli žvakao buniku i pjevao kubanske revolucionarne pjesme. Sve se to sad smirilo a meni se ukazala prilika napraviti obećano.
Sad što se tiče same knjige...pa imat će oko 150-160 stranica a u njoj će biti stari tekstovi + novi nikad objavljeni. Dimenzije knjige, ako se dobro sjećam, će biti 15 x 21 cm...a uvez knjige je šivani sa tvrdim koricama. Zbog skromnog budžeta, namjenjenog tiskanju knjige, broj primjeraka će biti ograničen na 150 primjeraka. Tematika u knjizi?...pa onaj tko čita ovaj blog, već zna što ga čeka a knjiga je zapravo i namjenjena vama, stalnim čitateljima bloga "Obrana i zaštita od gluposti" i obuhvaća 3 godine moga rada na pisanju tekstova sa raznoraznom tematikom...ovaj put tekstovi ukoričeni i u papirnatom obliku. Knjiga kao knjiga ima prednosti nad internetom jer npr. na wc ne možeš odnjeti ekran pa tamo čitati...ne možeš ekran nositi sa sobom u kauč, u koji se zavališ nakon nedjeljnog ručka...ekran ne možeš nositi ni u šumu kad ideš krasti drva...a ono najbitnije – kad nestane struje, ekran totalno gubi smisao. Meni je osobno ovo izazov i lagao bih kad bi rekao da me tiskanje ove knjige ne veseli.
Što se tiče pitanja – "A kako ja mogu kupit knjigu i kako će knjiga doći do mene?" Unutar Hrvatske knjigu šaljem poštom i nema apsolutno nikakvih problema a što se tiče inozemstva, ko bi reko al isto nema problema. Cijena? - 80 kn plus poštarina koja je unutar RH oko 10 kn.
U svakom slučaju...mail je bloger.krule@gmail.com pa se javite...rezervirajte si koji primjerak a ja vam sve objasnim putem maila.
Ja sad moram ići. Kupio sam pečeno pile kod Todorića u konzumu a želudac mi se od gladi zaljepio za kičmu. Ovo malo što sam ga črpnuo dok sam pisao ovaj tekst mi govori da je pile prije pečenja prošlo kroz kompletan pogon paške solane jer je slanije od 2 kile soli.
Pozdrav svima...i mejlamo se! ;)

10.01.2012. u 20:07 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Obrana i zaštita od gluposti