OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

ponedjeljak, 27.12.2010.

Ja folim moja Hrfatska

80 tih godina prošlog stoljeća…u onoj bivšoj jugi…na prvom programu (od moguća 2)…je išao kratki televizijski kulinarski programčić u kom je Stevo Karapandža demonstrirao pripremu hrane. Mislim da je taj kulinarski „show“ išao četvrtkom u 19 i 15 pa se zbog Steve nije prikazivao crtani film (da mu jebem šefarku kojom je grabio hranu) kojeg sam ja svaki dan željno iščekivao. Stevo bi u tom kratkom periodu od 10tak minuta skalabudžio kakav komad mesa…par začina…i na kraju uvijek 1 ŽLICA VEGETE od firme „Podravka“, koja je u to doba dobro stajala a danas joj maznuše 64 miliona kuna bez da ikom ode bručka sa glave.
Osamostaljenjem lijepe naše završila je karijera Steve Karapandže jer „Neće nama jedan Srbin pokazivat što da mi jedemo!“. Prošlo je 20 godina a Hrvatska je od jedne jake industrijsko prerađivačke zemlje, spala na jednu jaku potrošačko-neproizvodnu zemlju...dodao bih političko mafijašku…ali jedno je ostalo isto…ostalo je isto da i dalje Stevo govori što od hrane valja a što ne valja. Doduše onaj prvi Stevo je hranu PRIPREMAO i oduševljavao mnoge žene, kućanice, koje su prepisivale recepte u svoje bilježnice. Ovaj drugi Stevo…on čak nije ni Srbin…nego Francuz…i zovu ga Stefan. Njegov zadatak je da ide po restoranima sa jednom ipo zvjezdicom i da se dere na kuhare čija je plaća 1800 kuna + putni troškovi 90 kn. Francuz Stevo ide po tim restoranima i kritizira kulinarske sposobnosti prekvalificiranog automehaničara koji zbog stanja u ovoj mafijaškoj državi ne može popravljat aute nego mora kuvat i sa gedorom u džepu, suzdržavat se da ovog Francuza ne opizderi po glavi. Dok je za neke ljude u Hrvatskoj to SHOW….meni je to jadno da jadnije ne može biti. Uđe u neki restorančić u kojem je najveće dostignuće pohano pile i pire krumpir (jer je to takva vrsta restorana) i onda im sere da se to tako ne radi. Na ovim prostorima se pile poha već 2 milijarde godina isto a uostalom ovo malo radnika što ima u ovoj našoj mafijaškoj državi…upravo marenduje (gablecira) po tim istim restoranima i nikad se niko nije požalio da mu ne valja to isto pohano pile i pire krumpir. Da je taj Stevan 80tih bio u Hrvatskoj, mogao je od nas samo nešto naučiti…a ovako…mi sjebali državu pa nam sad Francuz došao objašnjavat kako se poha pile i peče krumpir…divota. Jedna od jačih scena mi je kad izađe iz restorana pa ide zvati ljude da navečer dođu na večeru, u taj isti restoran…a ljudima na licu vidiš napaćenost i da im je pun kurac svega…uostalom, uvjeren sam da sve te ljude koji završnu večer sjede u tom restoranu, plate za to isto sjedenje. Eto do kud smo dogurali. Francuz nam poha pile i peče krumpir a nas plaćaju po 50 kuna da sjedimo 14 sati dok se to sve ne snimi i na kraju sve to hladno pojedemo!? – poznat je pojam „francuska kurva“…a eto i mi se prokurvašmo u vlastitoj zemlji.
- „Jesi našao posao?“
- „Nisam…ej…al znaš što…eno me plaćaju 50 kuna da presjedim 14 sati u jednom restoranu i na kraju pojedem neko pohano pile na francuski način…doduše hladno…al ko ga jebe!“
- „Sereš?“
- „Neee majke mi. Ono buraz…odradiš 14 sati i 50 kuna u džep!“
- „Mogu i ja?“
- „Moš ako imaš vezu!“
(kurvarluk da ne može biti veći)
Konobari su mi isto jaki. Ako niste primjetili oni su u svakom tom „SHOW“-u mrtvi ladni. A gdje neće biti…ima redovitu plaću u iznosu od 1400 kuna + putni trošak 90 kn i još samo fali da se nervira zbog jednog Francuza koji mu je došao objašnjavat kako se drži boca vina. E jebem tebe i držanje boce vina…de je ti drž za plaću od 200 eura jebala te ona. Uostalom…taj isti konobar je po struci varioc al kako smo i brodogradilišta sjebali…eto jadnika negdje u Brinju…spava na tavanu…ima plaću 1490 kuna…i radi kod gazde „BRKE“ kojem je poznata televizijska kuća platila 2 000 kuna da ugoste jednog Francuza koji će im 5 dana srat kako se poha pile. Predivno…toooo je standard….to je to….toga nama treba. Već vidim za godinu dana…dolazi Švicarac u Liku objašnjavat kako se kosi trava i hrane krave…Talijani će ići u Slavoniju objašnjavat kako se radi kulen i kobasice a Grk će u Dalmaciju kako se beru masline…pa ćemo onda imati parvi domaći talijanski kulen iz Osijeka sa grčkim maslinama sa Brača i pravim švicarskim sirom iz Brinja…
Domovino moja nastaviš li ovako…ode ti u 3 pičke materne
Image and video hosting by TinyPic

27.12.2010. u 10:54 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Obrana i zaštita od gluposti