OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

subota, 11.09.2010.

MUP-u fali 549 PIŠTOLJA!!!

Nakon što sam sinoć kod Vlade krkno 3 hmeljirana napitka zaputim se u svoj novi podstanarski stan. Dok neko ima auto sa najsofisticiranijom opremom moja "Vectrana" sama zna put kući. Neznam...volan gotovo da ne diram a tu i tamo samo dodam gas. "Vectrana" ide ka inflacija...zaustavit se ne može. Dođem ja pred stan...vrata od auta se sama otvaraju. Iskoračim van ka princ Čarls samo što ja imam radnu cipelu na nozi a on one engleske opanke. Primim za kvaku od vrata stana...otvorim vrata...a prednost mog stana što je krevet na metar ipo od ulaznih vrata. Skočim u zrak ka Sergej Bupka i u zraku izujem cipele. Padnem na onaj krevet i osjetim nešto na leđima....reko da nije čir!?...a ono daljinski. Vala tolkog daljinskog nema niko...ako nije pola metra dug ja ga jebem...skoro moš šalovat zidove sanjim. Legnem ja...vidim čarape mi smrde...tarem ja nogom o nogu i nekako skinem obje čarape. Kako su pale na pod odma su se zaljepile za tepih. Reko, neka...sutra u jutro ću ih maknut. Daljinac u ruku i pali tevejac. Upalim ja tevejac kad ono taman dnevnik na prvom. Slika smrzava, jedva signal lovim. Gledam dnevnik a ništa ne razumijem jer slika smrzava ka todorićev ledo frižider. Odjednom slika dobra a ja sav sretan što mogu nešto od dnevnika i pogledat. Taman tema o onoj akciji "ZBOGOM ORUŽJE" i kako su se ljudi odazvali toj akciji svih ovih godina. Dakle ako je netko ima viška oružja, na legalan način ga je imao pravo vratiti bez da snosi posljedice. Doduše nije mi baš jasno kako je to neko mogao imati višak oružja jer zdrav razum nalaže da ako si za vrijeme rata dobio poziv za vojsku da si onda ZADUŽIO i neku jebenu pušku koju si na kraju službovanja morao i vratiti. Doduše te zadužene puščetine su se i vratile al očito da se narod nakra oružja ka pekar brašna pa je bila neophodna jedna takva akcija. Onda su pustili prilog na dnevniku kako se to vraćeno oružje uništava a ono koje je dobro čak se može ponovo upotrijebiti i to recimo - ispravni pištolji za policajce i slično. Doduše policajci bi i koristili ispravne vraćene pištolje al eto u prilogu dnevnika su spomenuli da ih 549 fali. Naravno...živimo u državi gdje bi bilo diiiivno čudo da nešto ne fali ali eto - FALI 549 pištolja. Meni u cijeloj toj priči nebi ništa bilo čudno da tu akciju ZBOGOM ORUŽJE nije recimo organizirala - poljeprivredna udruga iz Vinkovaca...pa bi čovjek još i reka...ponapijala se poljeprivrednička banda pa pobacala pištolje po livadama i sad fali pestočetrsdevet pištolja....al tu akciju je organizira MUP REPUBLIKE KROEJŠE...i eto fali.
Image and video hosting by TinyPic
Meni kad fali jedna lopata na gradilištu odma se diže uzbuna i to je prvi diže Meho, čija lopata i je...pa ga moš čut sa "Majku mu jebem ko mi lopatu popalio!?!?"....za gubitak krampa gotovo da linčujemo...a o gubitku praznih boca pive kad treba ići u trgovinu, neću ni govoriti. Dakle MUP organizira vraćanje oružja a onda njima fali 549 pištolja. Ajd da fale 2 pištolja pa bi čovjek reka "Ajd dobro je...to neko uzo da puca za novu godinu!" - a sa 549 pištolja se sigurno ne puca po svadbama i novim godinama da jebe jež tiranosaura rex-a. Možete zamisliti svadbu...onako mlada izlazi iz crkve sva vesela...maldoženja isto...a ispred crkve ekipa SOPRANOSI sa arsenalom oružja kojim moš pokoriti 2 Izraela. Onda SOPRANOSI otvore paljbu iz svih raspoloživih sredstava i naravno, sruše crkveni toranj...a onda crkva na sljedećoj misi kuka kako treba sabrat 14 miliona eura za obnovu srušenog tornja jer da je taj toranj od iznimnog značaja za vjersku zajednicu u cjelini a i za geodetsku službu jer im inače služi kao "STAJNA TOČKA".
Onda se dalje u prilogu pojavljuje jedan oniži policajac...u civilu...kojem sam zaboravio ime al znam da ima visoku funkciju gdje on kaže "SVE ĆE SE ISTRAŽITI!"...reka bi moj ćaća "ISTRAŽIT ĆETE VI PIČKU MATERNU!"...mislim da bi ćaća ima pravo. Kod nas uvijek nešto fali a onda to što fali, to se istražuje. Mi smo definitivno najistraženija nacija na svijetu. Kod nas nema što se ne istražuje. Da su toliko istraživali u znanstvene svrhe mi bi već našli ljek za rak i imali 28 atomskih bombi od kojih najmanje 9 razorne moći veće od najveće američke. Onda dalje u prilogu novinar spominje da je interesantno da sad kad fali tih 549 pištolja da postoji velika šansa da vas neko krkne metkom u čelendaru i to baš onim pištoljem kojeg ste sa smješkom vratili u policijsku postaju. ZAMISLI!?!?!? - Vratiš pištolj a onda dok kupuješ malom sladoled na štandu hrvatske demokratske zajednice...neko ti uperi pištolj na glavu a na njemu izgraviran tvoj ratni nadimak zajedno sa godinom - "GARAVI 1991"...interesantno...ma što interesantno!? - NEVJEROVATNO. Daklem, MUP-u popaljeno 549 pištolja. Ko bi reko. Neznam kako se ne može desiti da neko popali onu moju 1 kaznu za prebrzu vožnju kad sam umjesto dopuštenih 60, vozio 75. Takvo nešto se nemože izgubiti da se naglavu nasadiš.

A i sad kad malo bolje razmislim...pa i ovi što su vraćali to oružje, su to isto oružje ukrali - jel tako? - pa normalno da je. E onda je to vraćeno u MUP...i eto opet ukradeno. Znači ista stvar 2 puta ukradena. Pa da...kod nas je malo ukrast jednu stvar jednom...nego bar 2..3..puta...ono da baš baš baš budemo sigurno da je UKRADENA.

11.09.2010. u 10:20 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Obrana i zaštita od gluposti