Ovo su slike pripreme za današnji dan, molim da vidim popunjene praznine na fotkama (roštilj, klupa) Užiuva bjelko, vidim, i baš ga briga za video nastavu :) Ah, da, ovako će biti više s tobom ako će raditi kod kuće
15.03.2020. (11:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
A gle, sve ima svoje razloge. Vjerujem da značajan tim ljudi radi ne bi li se virtualne učionice osposobile i bile funkcionalne. Možda je i bolje da prijave idu polakše, čisto da se sustav može prilagoditi. Hoće li sustav stalno pucati ovisi o pritisku i njegovim resursima. Evidentno, pritisak će biti maksimalan, pa će se vjerojatno i resursi povećati (diskovni prostor servera, procesori, memorija, ...). Ako se izgubi koji dan na uhodavanje i prilagodbu gledano kao cjelina zanemarivo je bude li funkcioniralo. Ako ćeš ti osobno imati problema vjerujem da imaš na raspolaganju nekog kolegu ili već nekoga kome se možeš obratiti za tehničku podršku, pa će ta ekipa znati što i kako. Ako ćeš moći štogod delegirati nekom od jačih učenika, zašto ne, naravno, ako je sukladno poslovnoj politici. Inače, u svijetu postoje informatički sustavi koji sasvim uspješno podržavaju preko milijardu korisnika, pa prema njima ovo naše izgleda kao mrav prema slonu ;) P.S. Inače Rijeka ima superračunalo Bura koje djeluje unutar Centra za napredno računanje i modeliranje Sveučilišta (CNRM). Radi se o sustavu koji se smatra vodećim ne samo u Hrvatskoj, nego u ovom dijelu Europe. Uz Sveučilište, koriste ga Rimac Automobili, Rolls Royce, Gekom, Xelia i Hydrotec G.m.b.h, ... dakle, ne brini, ako bude trebalo i ono će pomoć, siguran sam. Dapače, vjerujem da će kroz kratko vrijeme Hrvatski sustav postati primjer i drugima kako to treba raditi. Tome će doprinijeti podrška svih koji mogu pomoći.
16.03.2020. (11:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dodatak: Evo baš sam pročitao par zanimljivih crtica. U tijeku je kibernetički napad na naše servise na Srcu i Carnetu. MUP je potvrdio prijavu DDoS kibernetičkog napada na središnji poslužitelj AAI@EduHr sustava. Ulove li veseljake čeka ih od jedne do osam godina zatvora. Inače, u CARNET-u, zajedno s MZO-om, za nastavu na daljinu pripremali su se protekla dva tjedna. Na tome je angažirano na stotine sistem-inženjera, programera i stručnjaka za razvoj e-usluga i mrežnih inženjera, te operatera koji na CARNET-ovu Helpdesku primaju upite korisnika i odgovaraju na njih. P.S. Kao i uvijek, jedni rade i grade, drugi ruše i pale, a jasno, ni kritičara nikada ne manjka. Kod mnogih je "ljubav" prema Lijepoj našoj identična još od devedesetih, na žalost, ali eto, očito i to treba uzeti u obzir.
16.03.2020. (12:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mecabg
Uživam u slikama...jako, jako lepo.
15.03.2020. (10:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dinaja
moćan fotozapis... :)
15.03.2020. (11:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
U prirodu tamo nema korone :)
15.03.2020. (11:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
modrinaneba
Uživaj u prirodi!!! To je ljek!
15.03.2020. (11:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lastavica
Od tebe uvijek imam pouzdane vijesti...
15.03.2020. (11:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sjedokosi
Ovo su slike pripreme za današnji dan, molim da vidim popunjene praznine na fotkama (roštilj, klupa) Užiuva bjelko, vidim, i baš ga briga za video nastavu :)
Ah, da, ovako će biti više s tobom ako će raditi kod kuće
15.03.2020. (11:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
morska iz dubina
Ona druga fotka mi je prekrasna.
15.03.2020. (11:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
viatrix
Najbolje je biti u prirodi. Kad nas više na rade ugostiteljski objekti.
15.03.2020. (12:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
U prolazu
Dobro se maknuti u prirodu i odmoriti. Fotke su super.
15.03.2020. (13:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Euro
dok se jos slobodno mozete kretati treba iskoristiti
15.03.2020. (14:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
.Annabonni
slike nisu slike, ako drugarica ne radi i roštilj miruje.......tako da znaš, kad je G.K u pitanju
15.03.2020. (17:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
lion queen
potpisujem otočku.. jako teško je uhvatiti u kadar moćno drveće, a ti si uspio...jin ipak na prvom mjestu :)
15.03.2020. (22:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Grunf
A gle, sve ima svoje razloge. Vjerujem da značajan tim ljudi radi ne bi li se virtualne učionice osposobile i bile funkcionalne. Možda je i bolje da prijave idu polakše, čisto da se sustav može prilagoditi. Hoće li sustav stalno pucati ovisi o pritisku i njegovim resursima. Evidentno, pritisak će biti maksimalan, pa će se vjerojatno i resursi povećati (diskovni prostor servera, procesori, memorija, ...). Ako se izgubi koji dan na uhodavanje i prilagodbu gledano kao cjelina zanemarivo je bude li funkcioniralo. Ako ćeš ti osobno imati problema vjerujem da imaš na raspolaganju nekog kolegu ili već nekoga kome se možeš obratiti za tehničku podršku, pa će ta ekipa znati što i kako. Ako ćeš moći štogod delegirati nekom od jačih učenika, zašto ne, naravno, ako je sukladno poslovnoj politici. Inače, u svijetu postoje informatički sustavi koji sasvim uspješno podržavaju preko milijardu korisnika, pa prema njima ovo naše izgleda kao mrav prema slonu ;)
P.S. Inače Rijeka ima superračunalo Bura koje djeluje unutar Centra za napredno računanje i modeliranje Sveučilišta (CNRM). Radi se o sustavu koji se smatra vodećim ne samo u Hrvatskoj, nego u ovom dijelu Europe. Uz Sveučilište, koriste ga Rimac Automobili, Rolls Royce, Gekom, Xelia i Hydrotec G.m.b.h, ... dakle, ne brini, ako bude trebalo i ono će pomoć, siguran sam. Dapače, vjerujem da će kroz kratko vrijeme Hrvatski sustav postati primjer i drugima kako to treba raditi. Tome će doprinijeti podrška svih koji mogu pomoći.
16.03.2020. (11:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Grunf
Dodatak: Evo baš sam pročitao par zanimljivih crtica. U tijeku je kibernetički napad na naše servise na Srcu i Carnetu. MUP je potvrdio prijavu DDoS kibernetičkog napada na središnji poslužitelj AAI@EduHr sustava. Ulove li veseljake čeka ih od jedne do osam godina zatvora. Inače, u CARNET-u, zajedno s MZO-om, za nastavu na daljinu pripremali su se protekla dva tjedna. Na tome je angažirano na stotine sistem-inženjera, programera i stručnjaka za razvoj e-usluga i mrežnih inženjera, te operatera koji na CARNET-ovu Helpdesku primaju upite korisnika i odgovaraju na njih.
P.S. Kao i uvijek, jedni rade i grade, drugi ruše i pale, a jasno, ni kritičara nikada ne manjka. Kod mnogih je "ljubav" prema Lijepoj našoj identična još od devedesetih, na žalost, ali eto, očito i to treba uzeti u obzir.
16.03.2020. (12:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
evezmajevska
Neka...
16.03.2020. (12:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mecabg
Interesuje me da li u ovoj internet školi posle 15 miniuta nastave puštaju pola sata reklame??:))
16.03.2020. (14:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...