Ja tovar

ponedjeljak, 07.02.2011.

Stihoklepac


smilies
Niko neće sa ovcama
a ispaše svugdi ima
Ostala im samo slama
i tor koji im se klima.

Niko neće u pastire
di su judi bez signala
niko neće u pastire
misle da je plaća mala.

Stado ća nan janjce daje
s kapulicon jest najslaje
Čeka nove sad pastire
iz Rvacke a i šire.
Ni za obid ni za pare
niko neće da se tare
Ni za smještaj ni za kune
niko neće svi se bune.

U nas tako malo vire
teško vrime baš dirljivo
u stadu sve manje mire
niko neće na taj nivo.

Niko neće u pastire
di su judi bez signala
niko neće u pastire
A plaća bi in se dala.
Stado ča je janjce dalo,
ča je mlikon sir spravljalo
Čeka ko će vodit ovce
ne iz gušta već za novce.
Ni za jubav pisme stare
niko neće da se tare
Ni za jubav ni za kune
niko neće svi se bune.

Stado ča je janjce dalo,
ča je mlikon sir spravljalo
Čeka nove sad pastire
dok srede in sve papire.
Ni za plaću,obid,smještaj
niko neće posal taj
Ni u janjce nema vire
niko neće u pastire.

*********

Zatišje mi neko vlada
a sad bi sa vama rada
podilila neke misli.
Hemići me grdo stisli
pa još sunce opalilo
i pjege mi napravilo.
Nigdi zime ni za lika
brez jaketa svaka slika
još će neki tamo reći
da se vole zimi peči
Nije ovo zdravo vrime
i nije se šalit s time
jer veljača što ne velja
marač dobro sve izmelja.
Ne bude li tada bure
da ispuše sve monture
neće lito biti vruće
misto plaže bit će kuće.

*********

Lipi moj forum,vraćam se vamo
penzionerski da listam po temi samo
u prvoj brzini,pa malo u leru
ne timbran kartelu kao u škveru
nije me briga za brze poruke
prsti mi spori i bole me ruke
pa zato polako sa mišon u ruci
nastavljan ovdi o svojoj muci.
Ići il ostat sad mene mori
je lipo je tipkat kad drugi te dvori
al s jutrom će tribat obid pripremit
i plan za vikend dobro ušemit.
Ma isto ću prvo ovdi počirit
dva tri retka s vama podilit
pa sinjat jel novi dio nan doša
i nadat se da post od tipkanja je proša.
Nije baš lako ponovo stići
ko čiji kako i kad su minići
odavno je prošla godina cila
još malo i dvi od kada san sila
i logirala sebe na ove stranice
upoznala svakakve cure i ženice
Neke od prvoga dana pratim
na njihov profil ponekad svratim
al nove mi sada društvance prave
i kuvaju dobre virtualne kave.
I kolača se nađe baš mi po guštu
i svaki misec čekamo buštu
siromašnu tanku al nije nam bitno
jer radujemo se i za malo i sitno.
Sad odo polako u krevet se pružit
nadat se da ću opet sve skužit
sad samo van šaljem kroz ove žice
najveći zagrljaj i u boji vibrice.

*********

1.
Prevelik broj
na oba toplomjera
Ona počinje

2.
Sirup grintanje
Zabrinut glas iz žice
Dr bez ideje

3.
Ona ne staje
Fen i on skupa pušu
Ja opet pušim.


- 00:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"