Ja tovar

ponedjeljak, 30.04.2012.

PRIZNAJ

CXI


De reci mi onako
da ne čuje svako
tiho ispod glasa
ti lipa ženo
vitkoga stasa
tanana u struku
u licu mlada
dal` poznaš muku
nožnoga smrada?
Kad brišeš si sranje
jel` umažeš prst?
Preferiraš meki
il` više voliš čvrst?
Jel` i tvoj vjetrić smrdi
kad fažolet variš?
Jel` se išta obisilo
s obzirom da stariš?
Znojiš li se i ti
kao prase liti?
I pazušni smrad
jel` baca te u jad?
Jel` ti nokti nekad
u meso urestu?
Puknu li ti gaće
na nezgodnom mjestu?
Kad praviš frizuru
pogledaš li iza?
Kako čistiš zube
kad ti zapne spiza?
A iz nosa govna
da li kopaš prstom?
Uši kad te svrbe
jel` ih čačkaš s guštom?
Dal` baš svaki puta
ne sjedaš na školjku?
Ajde priznaj lipo
barem jednu boljku
To što mrziš piće
nije meni dosta
Prelijepo si biće
znadeš svoga posta
Ja bi da se tješim
da si slična meni
ajde,reci,šapni
kao žena ženi.



- 02:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 29.04.2012.

@SRCE U ŠACI

CX

Drž`
ne popuščaj
al ne benavi
i ne stiskaj
tribat će
jopet
u grudi ga
popet
da ritam uvati
kad jednom shvati
da ima nade
i da ga sve
ne vade
ne bodu
da neke ne odu
već stoje
da take postoje
da ih se voli
i da ne boli
s takvom uživati
Čoviče shvati!


- 21:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 28.04.2012.

Sitna ili krupna

CIX

U glavi
kad je fali
velika je šteta
Na ranu
kad ju trljaju
svakom smeta
Spiza je bez nje
skoro nejestiva
U vodi sa njom se
najlakše pliva
Ima i mirisna
za osvješćivanje
iz Mrtvog mora
za revitaliziranje
Uz papar se stavlja
na svaki stol
paška il stonska?
Da,to je sol.

- 20:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.04.2012.

Novčana

smiliesCVIII

Parfem za kvarne
Osmijeh za jalne
Maska za bezlične
Stručnost za nevične
Štap za mlitavce
Začin za ljigavce
Diploma za glupe
Brus za tupe
Gustin za prosere
Živost za pozere
Mreža za vjetropirne
Smiraj za nemirne
Punilo za prazne
Snaga za mazne
Kredibilitet za lažne
Značaj za nevažne
Ljepota za ružne
San za dužne
Premisa za bogate
Kapelin za rogate
Omekšivač za grube
Proteza za krezube
Perika za čelave
Ozbiljnost za berlave
Glas za nemušte
Sredstvo za gušte


- 01:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 14.04.2012.

Radni vikend

smiliesCVII

U dva dana
samo tri rođendana
jedna utakmica i misa
I kiša
jučer i danas
nikako da stiša
i tko zna do kada
Al dobro je
spavala sam ko klada
Dica šmrču
po kući trču
puni pizze i kole
Noge ih ne bole
Boli ih briga
šta se za ručak friga
i kuva u teči
I aj sad ne dreči
na njih da jedu
Srića pa ću leći
Čeka me noćna smjena
i ne smin biti snena
Dok kave je i LudogVuka
noćna mi nije muka
Odo sad unaprid spavat
i prestat vam dodijavat
dok ide mi rima
Sve isto,
sve (ne)čisto
sve štima.

- 14:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 13.04.2012.

Nebulozna

CVI

U pm sve!
Sad je dosta bilo!
Svi koje rade i primaju plaću
trebali bi
ma morali bi
jedan misec zamislit
da na račun ništa nije silo
ma šta zamislit
kad plaća dođe
tribaju je zaboravit
iz puke solidarnosti
spram onih 333 556 +
Sve je otišlo šoto
Masu ih uplaćuje loto
I puno grakču
A ja primam plaću
i da rečem pravo
zaradim ju krvavo
Štedim svaki misec
Kupujem na debit
Plaćam kredit
Ma svi plaćamo
I čemu sada fama?
Plaća mi je ista godinama
skoro pa i desetljeće
I šta sad?
Bit će ista i kad bude bolje
Ili gore?A možda i neće
Moj život nije smeće
takav kakav je sad
nije bajan al nije ni jad
Ne znači da ne može biti gori
al znači da neće biti bolji
Eto,to je neka sigurnost
Nije vam po volji?
Sigurno je da će mi bit isto
A jel dobro sad?
Možda je bolje nego drugima
al da je dobro...
Nije.
Jel štima?
Malo me briga šta sad mislite
Ja radila
ja uštedila
ja popušila
Da popušila
cijelu nečiju naknadu
Ne bi da im kradem
i da im ju ja nedadem
Brinem vas?
Nije to ništa
Krepucnit ću brže
drugi nek se drže
neko će prije
neko kasnije
Nebuloze kažete?
Aha,moš mislit


- 23:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.04.2012.

Sretan Uskrs!





- 12:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

(Van)Bračna

CV

Nisi me prosija
ni prsten mi nosija
da me ne žulja
Kad smenon si spava
kvas si dodava
da jubav nabuja
Al život nas cidi
i sve manje vridi
kad usfali kvas
I instant može
tu da pomože
ma nije mi silo
Ipak je boje
kad smo nas dvoje
tilo uz tilo
Ricetu pravu
za gubit glavu
svako čeka
Za pravu miru
bi svak izabiru
adio reka
Doša si,zdravo
s tobon je pravo
lipo po miri
sve kvasa i reste
uz kužine česte
srića se širi.


- 02:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 06.04.2012.

@NOVO DOBA

Piturane
da sakriju side
Bez prstena
kao da ne vride
Pojas stegnut
al priliva stomak
a u glavi
jedva neki pomak
Pogled isti
odaje sve tajne
nisu priče
baš svakome bajne
Di smo sada
di smo mogli biti
manje bitno
Ajmo skupa piti.

- 16:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Tovaru uvik isto

CIV

Prominilo se sve
ne kontam te štoseve
ne igram te igrice
ne stavljam masku na lice
nit po tuđoj mjuzi tancam
obraz nit šporkam nit glancam
ka tovaru uvik mi isto
triban naučit di mi je misto
pamti,zaradi,zasluži
ne tračaj,ne sudi,ne tuži
razlog ne moraš znati
kako primiš tako vrati
ljudi su kvarljiva roba
sam si sa sobom do groba
ne minjaj ako ne znaš gubiti
po tvome sigurno neće biti
uvik će falit još zericu
nemaju svi istu mjericu
ko je doli tom lome leđa
ko te ne zna taj te vrijeđa
biti dužan je biti rob
snob uvik ostaje snob
što više radiš to manje znadeš
ako nemaš a možda i kradeš
dobro se pamti do idućeg jutra
ako nije danas neće ni sutra
ko može taj sigurno neće
ako imaš volje nemaš sreće
ko pokaže zube taj jede slatko
kad je loše nikad ne bude kratko
ako te krene bit će nistrmice
di ne očekuješ tamo su ulizice
baš ako ne moraš ne cimaj
sjeti se,progucaj i samo klimaj.


- 00:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"