Ja tovar

petak, 19.08.2016.

I tako...






Jednostavno

drugačije

ničija

Kompleksno

istovjetno

svoja

Izmišljeno

realno

jesam




- 00:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sampas

Teška sam u zadnje vrime.
Greza i zapaljiva i ljuta sam.
Na poslu izgaram, šokiram prosječne i žuljam indiferentne.
Promaja u takuinu ne pomaže rastirat tumitu u glavi.
Prezrela sam, taman za past u plaćeni smještaj.
Put do psihijatrije pun dobrih ljudi.
Nema slobodnih soba, kod njih je uvik sezona .
Pokopali svekra, minimalistički pa isto previše.
Ovdi i na šum u ušima platiš pedeve.
Ćaće mi odavno nema, al još uvik živi.
Ne gren ni tamo, nije vrime za pokoru.
Križ se nosi prid ljudima, žali se prid ogledalom.
Mater nestaje, ne čutimo se uzajamno.
Krhka, sasula bi se da je štrecnem sebičnošću.
Na kraju, ko i na početku, dekomodira nas vlastito sranje.
Svi ostali u sampasu: Tko more zapišat više?

- 00:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 16.08.2016.

Đir po gradu


Oznake: Split

- 00:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2016 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"