Ja tovar

nedjelja, 26.06.2011.

Stihoklepac


Image and video hosting by TinyPic

Ne ide mi rima,fali mi riči,
pa pičin leć,san sve to liči.
Ne znam kakva će mi biti noć,
a vjutro rano na pazar triba poć,
na karteli spisak poduži stoji
od samog čitanja mi se znoji
srića pa se ja znan tu snaći
spiza u kolica,Malena u krilo ćaći.




smiliesLXXXI

B-day

Kisi-kisi,reci di si?
Ne se skrivat,triba pivat
jedna više sad ti piše
koje sranje,kose manje,
kila viška,s lovon stiska
al je srića ima pića
pa nazdravi i proslavi:
nikad više vako malo
i godina i pameti
a kad gricneš nešto slatko
ti mene se tada sjeti
jerbo želin za te svega
da bi sriću ti dosega
al da ne bi pretjerali
neka bude šta ti fali.


smiliesLXXX

Pita ju me ljudi :šta ti je?
ma gluposti i pizdarije
ali iz takvih stanja
znaju se izroditi i loša sranja
bolje na vrime čagod poduzimati
pa ako triba i likariju uzimati
ništa što svako ne prolazi
s godinama to malo češće dolazi
lako te čapi a teško pušta
pa nemaš ni volje a ni gušta
da kukam nema smisla ni reda
jer svako sad sebe mora da gleda
utjehu nosi tek vrime šta ide
navikneš.Ak je bolje to je pride.


smiliesLXXIX

Ah,grmi sijeva
a meni se zijeva
kavu ispijam
račun struje nabijam
Tu nikog nema
fali mi tema
Aj dajte jednu
neku vrijednu
da malo tipkamo
u ekran žmirkamo
Ne mogu poć leć
al kome šta reć
kad i vas more
more do zore
i more po danu
kako nabavit hranu
kako nać posao
jel račun došao
i svaki put isto
sranje načisto
Ko će pustit vodu
da govna odu
i još podaprat
kad završiš srat
jer i papir za guz
je postao luksuz.



Naknadicu čekam "maju"!
Pelene su već pri kraju
dok akciju na njih daju
triba kupit.Kratko traju.

Upeklo je ,već je žega
i fali mi puno svega
a najviše pomidora
i paštete pored mora.

Jedvo za kruv da se ima
a za ukras služi klima
Srića,more blizu kuće
pa se ladim kad je vruće.





Postam duplo
pa kud puklo
bit će bana
ovih dana
ma mi ravno
već odavno
Kile idu
sad svi vidu
pa me tlače
velke gače
srića moja
vešte kroja
za trudnoću
nosit moću
Samo žalim
i sve balim
jer mi sise
sada vise
Sisodržač
moran nać
manjeg broja
muko moja
a guzovi
ko busovi
zastoj prave
di se stave.


smiliesLXXVIII

Šaljem svima bar po jedno pismo
jer zajedno u slozi više nismo
vremena je i na pretek bilo
u zatvoru dok je tilo bilo
Eto zato jer mi nisi došla
i jer ti si zasad lišo prošla
baš ću reći sve što glava pamti
iako mi pod nogama plamti
Plamte noge,crveni se lice
nisu sve to tričarije,trice
ima toga da ti pamet stane
i da USKOK na vrata ti bane
Zaozbiljno mislim,je,baš tebi
ni slučajno oprostija ne bi
ma ni tebi ali ni drugima
pa sve mućke poznate su svima
neću više samo ja se branit
ni lažima novinare hranit
rekoh lipo,padati će glave
na presudu dok pečat ne stave
Nisan ni ja vesla samo sisa
možda nema niti jednog spisa
al svjedoka ima na sve strane
nek te sada odvjetnici brane
skupo košta pravnička tarifa
al ne dam vam nimalo čeifa
sve ćete i vi sada platit
i do DORH-a povremeno svratit
svi tajkuni svi političari
potrošit će novce što su krali
past će doli na novčanoj skali
i zemljom će zavladat fiškali
odvjetnici bit će bogataši
Al me puno za to nije briga
jer mi se na sve vas sada riga
pa sve lipo u pisma ja slažem
jel istina ili malo lažem
nije važno izbori su blizu
a nikako da prebrodim krizu
zato eto nek se i ti frigaš
i za svoju guzu malo brigaš
ja ti rekoh,nemoj mi se smješkat
di ne svrbi počet ćeš se češkat
A svi crvi sumnje pojest će ti moć
i vikat ćeš : ljudi upomoć!
oni mene politički gone!
al te riči već predugo zvone
Kapo reka,prvi se opeka
pa izreka sada malo šteka
možda azil u Švici dobiješ
u Austriju zbog Kapoa ne smiješ
Možda si mu prije bila mila
al mu sada blizu ne bi smila
i on ti je lipo sve poručio
potpisano je pismo preporučio
U ovoj se kaši nalazi nas dvoje
al kako stvari sada stoje
bit će brojna vesela nam družba
kad započne Remetinac-služba
Lipo nam je nekad skupa bilo
šteta što se sve to prikinilo
al se trudim sve opet okupit
ako triba koga i potkupit
al se račun moj baš istanija
pa sam taktiku prominija
pisma pišem,šaljem dalje
pa dok traje neka traje
Imam ja još puno toga reći
još će se mnogi na vatrici peći
Je,tek san se zalaufa
tako mi tvog broša i cufa
neću ja samcat gulit ćuzu
provat ću dovuć i tvoju guzu
a ako i lišo prođeš na kraju
neka svi čuju i neka znaju
oduvik svi su sve ovo znali
a sad ko da su s kruške pali
I neće to samo tako proći
pisat pisma ću uvik moći
vrimena iman,pamet me služi
svakome svoje kak je zasluži.

smilies

smilie@Ajde naknada!

Novi misec
nova nada
stara boljka
kako sada?
Eto,kad je sila
potrošena već je cila.
Do kad druga
na računu svane
kao Ane
brojim dane
bez šopinga
i bez Binga
Ne smin vanka
crta tanka
da zavapim
oj blokado
a rado bi
ja Mikado
s rižom.



smilie@Domaći rad

Četiri godine brzo je prošlo
sad novo je doba za nas došlo
najdraža naša učiteljica
sretna je jer nismo više mala dica
a prošli smo skupa svega i svašta
raslo je znanje letjela mašta
od slova A i brojeva par
dobili smo znanje na dar
i mnoštvo igrica i ocjena dosta
i koja rijeka teče ispod kojeg mosta
i predstave,izleti,rođendani
tako su nam prolazili dani
u učenju igri i s puno smijeha
još malo smo četvrtaši
Neka.
Još malo smo s učiteljicom skupa
još malo smo jedna grupa
bilo je lijepo,sad idemo dalje.
Vaša A...zagrljaje šalje

smiliesLXXVII

Ništa nova,ništa nova
dok noćarim kao sova
onda jutrom kljucam
jaku kavu gucam
probudija bi se i vol
a ja glavom još o stol
vanka puca žega
već mi dosta svega
a dragi na dijeti
jede kad se sjeti
sada nas dijeta troje
kako stvari stoje
bit će kila manje
i svima na znanje
pedeset je dana
ovog mog dijetanja
nije bilo lako
al nek znade svako
deset kila ošlo
a brzo je prošlo...



smiliesLXXVI

Cura moja blidog lica
s četri zuba krezubica
al sve grize i sve oće
povrće i meso,voće
ako ne daš šta konkretno
snaći će se ona spretno
i kartona i papira
ona žvače i ne bira
Ma i vodu sada oće
kad se žlicom usta moče
A najvoli kada puže
da je gola,gole guze
što kolina sva odere
ona brigu sad ne bere
piči kolko pičit može
na sve četiri,gole kože.
A mrvice opsesivno
sve pojede,kako divno
Na noge se podupire
i u tome nema mire.
Još me cicka ono slatko
i uštipne di je glatko.
Deset je miseci prošlo
otkad to je čudo došlo
Vrime biži,dica veća
naresla i moja sreća
Curi mojoj puti bijele
željeza ne fali,vele
sritni mama su i tata
al zbog puti lad se vata
Ovo lito bit će vruće
po suncu ne smiš iz kuće
mi ćemo na Prvu vodu
prije svih i kad svi odu.
Sad polako,lito gurat
more ono skroz isfurat
jer će brzo radni dani
i jaslični rođendani.


smilie@JJ

ona mišom
a muž prišom
da joj kupi
da ne tupi
da će nestat
skonto prestat
zato Ivo
sve sad živo
kosi malja
ko ne valja ?
moja jase
ne bud prase
lipo fala
da si dala
noćas duplo
pa kud puklo


smilies

- 01:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"