Ja tovar

subota, 27.08.2011.

Ples na suncu!



Početna solo dionica



Čin drugi


Bučna kulminacija


Razvoz


Bis

- 07:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.08.2011.

Nekoliko statusnih



Trajno stanje oliti sranje
al uvik imam opravdanje
oš pms oš fali mi slatko
ne more to ama baš svatko.

******

Misliti i srati
more se stumbati
sve u istu uru
isto misto,
istu proceduru.
Potriba ne pita.
Pozdrav iz Splita.

*****

Pizza u tepsijama,
tepsija u rerni,
u kužini se peče
ja dimim - Dobra veče!

************

U četiri legla u osam se digla
peglat i složit uniforme sam stigla
sad sjedeći kljucam glavom do stola
a zbog vrućine status je - gola...

***********

Tila bi te nešto pitat.
A more li se do pola šišat?
Ipak ti znaš baratat sa škaran
A ko zna sa ovcan zna i sa paran


*******

Kisi cmok
njiši bok
obraz daj
jer ja znaj
dolazim
pa ljubim
kiss

*******


- 10:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Za dobro jutro!











I za laku noć!






- 09:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 21.08.2011.

Za dobro jutro!





Sa ovon prašinon kad ulize u kuću
ni mister Muskolo ne more izać na kraj.

- 03:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 17.08.2011.

Stihoklepac



smiliesLXXXVII

San je umno stanje
u kojem sam sve manje
jer život me čapija
masu snova odnija.
Po danu sve se štima
kad škripi i kad klima
al noćima mojim
kad ovaca ne brojim
defile dugačak
užeže se nade tračak
da u snu će doći
i plave oči
i plava kosa
i pramen kose
do njihova nosa
i moje čelo na njiova usta
eh,snovi moji tek sanja pusta.
Jer bi po danu
da u vrstu stanu
burek s glave mm im ijo
čak i kad bi sijo.
Muž mi je pelave
prevelike glave
uši mu male širok mu nos
i ono drugo mu na ponos
oči mu smeđe
i na po koplja vjeđe
obrve ko šuma
živci mu kao guma
priča mu dugačka
sve uvati sraćka
pa se moraš štipat
pepelom posipat.
Plave dlake nigdi nima
ni u nosu ni u uhu
kad je lito,ma i zima
neće pobić mojem njuhu
dobro čuje,često i posluša
uvik obid vreli iz teče kuša
nikad wc dasku gore ne ostavi
kad minja bičve u košaru ih stavi
I diš se na njeg ljutit.
Bolje mi je šutit.
Pupak je na pupak,
ostalo nek strši
i baš me boli briga
što krevet se krši.
Zato snovi moji
tek puste sanje
odavno znam
da bilo bi sranje
da bude onako
kako sam snila
jer žensko ko žensko
bi se predomislila
Ovako duram
i sa njim guram
on više ja jače
i evo ga sad će
jedanaest u braku
trinaest skupa.
Svi isti smo u mraku.
E ta nije glupa.



- 12:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Pripetavanje



Vjerovanje? 5. dio

****************************

marias je napisao/la:
Oduvijek je bilo tolerancije na grijeh.
Ne postoji dokaz da se danas više tolerira grijeh.


Rast tolerancije u svijetu na grijeh ,
grijeh koji percipiraju kršćani kroz svoju vjeru,
jednostavno je objašnjiv
porastom broja ljudi drugih vjera,
kao i ateista,antiteista itd.
U duhu demokratičnosti,
trebalo bi razlučiti,
u kojoj mjeri su
toliko puta tu spominjani grijesi
ustvari pravi grijesi protiv čovjeka
i da li je priziv savjesti
jedinstven svakom čovjeku
ili je pak to nerazlučivo
od postulata vjere
koji pojedinac ispovijeda i živi.


***********************************

kunigunde je napisao/la:
danas je sasvim normalno rastati se radi sitnice,
varati bračnog druga i slično, a ovo društvo to ne smatra
grijehom, dapače, veli se: pa kaj, to je stvar izbora.


Mnoge radnje i stavovi,
iako danas uobičajeni
nisu nužno i normalni.
Činjenice su iste,
perspektiva je drugačija
a istina se gleda
kroz prizmu osobnih stavova.


**********************************

Rikki je napisao/la :
pa svi ljudi su jednakog sastava srca
i svi imamo jednak sastav tijela i svi imamo
iste kemijske procese u tijelu...
zasto onda nismo svi isti?
zasto ne reagirmo svi na iste situacije jednako?
šta čini razliku u reakciji na nesto izmedju mene i tebe
kad je sve simple kemija?


Nismo svi isti
jer nas u mnogočemu
oblikuju ljudi
među kojima živimo
okoliš u kojem živimo
a i hrana koju jedemo njami

Samo rijetki su u stanju
izuzeti te utjecaje
i konteplacijom
pokušati doprijeti
do pravih pitanja.
U tome je stvar,
treba znati postaviti
pravo pitanje.


*************************************

slavica trivic je napisao/la:
Dovoljno je da VJERUJES .........

E pa meni nije dovoljno da samo vjerujem.
Ja sam ti onaj "nevjerni Toma".
Kako je u današnje vrijeme malo vjerojatno
da ćemo susresti Njega negdje uz put,
u šoping centru ili na šentadi,
jedino nam preostaje čitati svjedočanstva
o vremenu kad je On hodao po Zemlji
te po osobnom opredjeljnju
vjerovati da je to vjerodostojno.
Sve što proizlazi iz toga
pripada domeni duhovnosti.


Nije nužno da se vjeruje u Njega.
Duhovnost je ipak puno kompleksnija
i svojstvena je svakom ljudskom biću
bez obzira na (ne)deklariranje
osobe kao (ne)vjernika
ali je i veoma osjetljiva
te ju je lako zatomiti
u životnom sivilu.
Čovjek pak nije kompletna osoba
ako se odrekne duhovosti,
i uvijek i svugdje treba raditi na tome
da se razvija kao osoba
ma kako se to ponekad učini
bespotrebno ili teško.

**************************


- 02:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Stihoklepac

smilies

smiliesLXXXVI

I bude udah.
Zajecah
Pa ko su sad svi ti
koji su me došli viditi?
Suha i sita
nesvjesna svita
puteljkom krenem
pa na drugi skrenem.
Od drva dva
ne vidi se prašuma.
Al došlo vrime
uprtit brime
na svoja pleća.
Postadoh veća
i htjedoh u šumu
po većemu drumu.
Tad se hukom grane jave
od dva drva pa me gnjave:
Ne osvrći se kćeri
dobro odaberi
i padaj al se diži
od nevolja ne biži
svog se puta drži
nije pravi ak je brži.
Otrčah
Odletih
I stigoh na pol puta
Umalo me prašuma proguta
I padoh
pa se dizah
ne brojim to više
a huka se čuje sve tiše.
Tu sam gdje jesam
nije mi žao
uzela sve sam
što život je dao
vraćam još uvijek
tako to ide
al srećom po mene
još drveća se vide.
Jednom će biti
i to me straši
drvo će se sviti
i adio naši
pa kako ću onda
kad osvrnem se malo
vidjet od kud je
moj put startao.
Ne osvrći se dite.
Poslušala bi te
al ne ide to tako
i stvarno nije lako
isto dicu učit
kad znam da će se mučit.
Sad koračam polagano
prije cilju nego startu
živim život u svom kvartu
sve mi tamo dobro znano.
Kada moram puta vidim
i malo se toga stidim
Tek ponekad
osvrnem se
da pogledam di sam bila
di sam sada.
A kamo ću?
To još nisam odlučila.



- 02:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 03.08.2011.

Stihoklepac




smiliesLXXXV


Sve mi milo
baš mi silo
ovo vrime
ovo brime
nije strava
ova java
mada glava
rađe spava
lipo sanja
litovanja
ples na provi
veštit novi
skupa šlapa
piva klapa
večerica
draga lica
glava sanja
zimovanja
vino vrilo
golo tilo
u sauni
se ne buni.
Svake vele
snovi žele
al je java
kušnja prava
triba znati
u kraj stati
prohtjevima
da sve štima
pa se učin
još se mučin
kuco biti
i primiti
servirano
umotano
svima znano
zajebano
ovo sranje
lažno klanje
dok nas lažu
i oči mažu
strane banke
vole franke
novci na novce
kredit za ovce
poveće stado
ne bleji rado
pa ko nas šiša
nije im priša
kad imaju ovce
i njihove novce
i auto i stan
scenarij već znan.
I sve mi milo
i baš mi je silo
ovo sad vrime
i ovo brime
baš nije strava
ova sad java
jer glava mi sanja
još veća sranja
i vako se more
nek ne bude gore
usrdno išćem
dok takuin stišćem.


- 09:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Pripetavanje


@Vjerovanje? 5. dio

Uspavanost i anemičnost?
Pa čini mi se da se tako može opisati
opće stanje društva
a ne samo stanje duha i vjere.
Nekako je većina svita
okrenuta samo sebi
i trenutnim potrebama(i ugodama).
Živi se dan za dan
bez ikakve vizije
za sutra ili bolje.
Čini mi se da ih dosta mantra:
Samo da ne bude gore,
a na ovo se može naviknut.
Triba se dogoditi kolektivni klik
da se štagod promjeni.

***************************

Rikki:
Ne vidim nekog ploda u tome da se proziva i prepoznaje neki objektivni ''grijeh'' kad ljudi danas ne znaju zivjet drugačije....a mnogi bi htjeli naucit.


A šta bi to bija objektivni grijeh danas?
I da li bi baš tako olako trebali objektivno griješiti?
Možemo li pronaći dovoljno volje da se objektivno popravimo
u sveopćem potopu dobre volje i ufanja,
u sveopćem prozivanju drugih koji griješe?
Zar je stvarno preteško shvatiti da trn u tuđem oku
ipak nije toliko bitan kao što bi trebao biti balvan u našem?
Zar smo stvarno toliko zastranili da se bakćemo samo drugima?
A gdje smo u svemu tome mi sami,kao osobe,kao zadovoljna bića?
Toliko pitanja,toliko tema za raspravu,
samo treba krenuti od sebe...


****************

kunigunde:
grijeh je danas toliko uobičajen da smo na neki način otupili i ne smeta nas.


Grijeh ako i prepoznajemo toliko smo rezignirani da nam ne smeta,
a po mom poimanju ove tematike mnogi više ne prepoznaju grijeh
jer "toliko je uobičajen da je postao normalan".
Zato mislim da iako grijeh nije iznimka modernog doba,
rezigniranost spram njega i neprepoznavanje istog jest.
Da li je korijen tome problemu u propadanju tradicionalne obitelji,
pomanjkanju ufanja ili čisto u ljudskoj nemarnosti da se usljed
olakšanog preživljavanja ne želi bakćati esencijalnim problemima,
ili je pak "Sodoma i Gomora" došla na svit pa tako i do nas,
ostavila bi umnijim glavama za raspravu.
Griješiti je ljudski,praštati božanski.
Kako ne zaključiti da se danas samo grijeh isplati,
pa osvrnimo se malo oko sebe...
Zar da se pored sveg blještavila reflektora
upuštam sa svijećom u potragu za uzorom?
Neke nesretnike da uzorom lupiš po glavi
ne bi skontali šta ih je snašlo,
a mi ostali ...
Čini mi sa da tapkam u mraku
jer me je blještavilo zaslijepilo.

*********************

Grijeh jest bezvremenski
kao što je bezvremenska ljubav i dobrota.
Grijeh je i sveprisutan
a isto bi trebala biti ljubav i dobrota.
Uvijek i svugdje se skrivaju i pronalaze
"Ko se nije skrio,magarac je bio"
"Puj,pike,moj spas"
"Congrat,you are successfully escape"
I jest ovo doba donijelo mnoge dobre stvari
i nije nužno održavati tradiciju ako nam ne odgovara,
i jest bilo je "gadarija" ali to je bilo .
A je li i prošlo?
Šta ćemo sa ovim sada nemilim događajima?
I danas se ljudi proganjaju muče i ubijaju
jer si drugačiji izgledom,vjerom,statusom,spolom,
nekada su ljudi bili blagoslovljeni neznanjem,
danas sve to znamo.
I šta mnogi čine u svezi s tim?
Kliknu mišem ili pritisnu drugi broj na daljinskom.
Moderno vrijeme nije izopačeno,
okrenuto je prema čovjeku i ugodama,
teži sveukupnoj slobodi,
ali čovjek ko čovjek
može i mora sve zakomplicirati
moja sloboda<->tvoja sloboda
i kako na prenapučenom planetu
pronaći mjesta za svačiju slobodu?
Premisa je da smo svi jednaki.
A jesmo li?
Za sada još nismo.
I car je bio gol
al nisu mu se usudili reći.
Jel tome kriv car ili podanici?
Ili je krivo dijete koje je reklo istinu?
Da budem politički korektna,
nitko nije kriv - dogodio se previd u komunikaciji.
Opsjene,lažne istine,licemjerno dobročinstvo i proroci
iako vješto prezentirani, lako ih se prokažu.
Ali kada iz prošlosti i prijašnjih iskustava ne učimo
prošlost se ponavlja a iste greške čine.
Meni je odavno jasno da nema lakog načina
i da se za sve dobro u životu trebam pomučiti
i raditi na sebi i u sebi,
treba se usuditi biti gol
treba se potruditi živjeti
i iskustvom odjenuti.

*******************

marias :
Nema potrebe unositi sebe u cjelokupni zaključak o tome kako živjeti. Grijeh nije iznimka niti pojedinaca niti vremena niti mjesta.


A koga ako ne sebe?
Od sebe krećem,
ne zato što sam isuviše bitna drugima
nego zato što sam najbitnija sebi
a mijenjajući sebe,mijenjam svoj svijet
i odnose spram ljudi u njemu.
A u tom kutku svemira
grijeh jest iznimka
ili bolje reći
trudim se da tako bude.

************

- 09:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"